پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

روش خرید از سایت سفر۷۲۴ + راهنمای خرید بلیط

  • ۱۴۰۳/۱/۲۶

برنامه‌ریزی برای سفر اتوبوسی با استفاده از پلتفرم سفر۷۲۴ به سادگی امکانپذیر است. از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم فرآیند خرید از سایت سفر۷۲۴ و تهیه بلیط اتوبوس را به صورت گام به گام در اختیار شما قرار دهیم. 


جاهای دیدنی شیراز | آشنایی با ۱۹ مکان دیدنی و تفریحی

  • ۱۴۰۲/۱۲/۷

شیراز از جمله شهرهای توریستی ایران است و جاهای دیدنی شیراز تمامی گردشگران ایرانی و خارجی را مات و مهبوت خود می‌کند. در شیراز مکان‌های دیدنی زیادی برای بازدید وجود دارد؛ از مکان‌های تاریخی و فرهنگی گرفته تا مناظر طبیعی و جاذبه‌های مدرن و امروزی، همگی بر محبوبیت این شهر افزوده‌اند.


جاهای دیدنی اصفهان + آدرس و ساعات بازدید مکان های تاریخی اصفهان

  • ۱۴۰۲/۱۲/۷

اصفهان شهر تاریخی ایران که به خاطر معماری خیره کننده، مساجد باشکوه و کاخ‌های باشکوه شهرت دارد، بدون شک یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران است. این شهر به دلیل اهمیت تاریخی و جاهای دیدنی باشکوه خود گردشگرانی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.


جاهای دیدنی مشهد + آشنایی با مکان های زیارتی و تفریحی

  • ۱۴۰۲/۱۲/۵

سالانه میلیون‌ها گردشگر و زائر از شهرهای مختلف ایران و کشورهای اسلامی برای زیارت بقاع متبرکه و لذت بردن از جاهای دیدنی مشهد به این شهر سفر می‌کنند. در برخی از تعطیلات رسمی مانند عید نوروز، 28 صفر، عید فطر و ... تعداد مسافران مشهد تا حدود زیادی افزایش می‌یابد.


راهنمای جامع سفر به مشهد | معرفی مراکز خرید و هتل‌ های مشهد

  • ۱۴۰۲/۱۲/۵

سفر به مشهد جز سفرهای معنوی و آرامش بخش برای ایرانیان است چرا که زیارت حرم امام رضا (ع) حس و حال خوب و خاصی دارد. برای داشتن یک سفر عالی به مشهد در ابتدا بهتر است راهنمای سفر به این شهر را مطالعه کرده و از ابتدا با دغدغه‌های سفر زیارتی به مشهد آشنا باشید.


راهنمای کامل سفر خارجی برای ایرانی ها + 9 کشور خارجی ارزان برای سفر

  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

اغلب افراد نیز از سفرهای داخل ایران خسته شده‌اند و به دنبال سفر خارجی به کشورهای دیگر هستند. البته ممکن است هزینه‌های بالای سفر خارج از کشور بازدارنده بسیاری از افراد باشد؛ اما با انتخاب مقصد مناسب و برنامه ریزی هوشمندانه، می‌توانید تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی را در یک سفر خارجی ارزان تجربه کنید.


سفر به تهران در نوروز : جادوی فصل بهار در پایتخت ایران

  • ۱۴۰۲/۱۱/۹

سفر به تهران در عید نوروز بهترین زمان برای لذت بردن از زیبایی‌ها و آرامش پایتخت است. زیرا نوروز تنها زمانی است که تهران می‌تواند آرامشی عجیب را تجربه کند. همراه سفر۷۲۴ باشید تا جادوی فصل بهار در پایتخت ایران را تجربه کنید. 


جاهای دیدنی تبریز + آدرس، ساعت بازدید و عکس | سفر724

  • ۱۴۰۲/۱۱/۸

 تعداد جاهای دیدنی تبریز زیاد بوده و اغلب آن‌ها نیز مکان های تاریخی هستند. از خانه های تاریخی تا موزه هایی با اشیا مهم و تاریخی و بناهایی با قدمت چند صد ساله، همگی جز مکان های دیدنی تبریز هستند و باعث دوچندان شدن جذابیت و محبوبیت این شهر زیبا می‌شوند.


راهنمای سفر به شیراز + هر آنچه که قبل از سفر شیراز باید بدانید

  • ۱۴۰۲/۱۱/۷

شیراز، شهر شعر و ادب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. این شهر تاریخی و زیبا، مهد تمدن و فرهنگ ایران زمین بوده و آثار تاریخی و فرهنگی ارزشمندی را در خود جای داده است. سفر به شیراز یکی از برنامه های بسیار عالی برای سپری کردن تعطیلات چند روزه است.


بررسی جاهای دیدنی کیش + آدرس و زمان بازدید مراکز گردشگری کیش

  • ۱۴۰۲/۱۱/۲

کیش جزیره‌ای زیبا در آب‌های نیلگون خلیج فارس است که در جنوب ایران قرار دارد. با سفر به این جزیره زیبا و نشستن در سواحل آن، می‌توانید بدون خستگی ساعت‌ها به تماشای خلیج همیشه فارس مشغول شوید. سواحل زیبا، مناظر و طبیعت خیره کننده، تفریحات مهیج و سایر جاهای دیدنی کیش، این جزیره را به یک مقصد گردشگری محبوب در بین ایرانیان تبدیل کرده است.


راهنمای کامل سفر به وان + انواع راه های سفر زمینی به وان

  • ۱۴۰۲/۱۱/۱

شهر کوچک اما زیبای وان، یکی از نزدیک‌ترین شهرهای خارجی به ایران بوده و در فاصله یک ساعتی مرز مشترک ایران و ترکیه واقع شده است. این شهر توریستی تنها یک ساعت از پایانه مرزی رازی واقع در شهر خوی فاصله دارد. نزدیکی این شهر به ایران منجر شده است تا سفر به وان تبدیل به اولویت اول مسافران برای تعطیلات چند روزه شود.


معرفی شهر باتومی + راهنمای کامل سفر به باتومی زمینی و هوایی

  • ۱۴۰۲/۱۱/۱

شهر بندری باتومی در سواحل دریای سیاه و در کشور گرجستان واقع شده است. هرچند که این شهر پایتخت کشور گرجستان نیست؛ اما آب‌ و هوای بسیار عالی آن باعث شده است تا این شهر به عنوان پایتخت گردشگری گرجستان در تابستان شناخته شود.


برج گالاتا استانبول کجاست؟ آدرس + ساعت و هزینه بازدید

  • ۱۴۰۲/۹/۱۱

برج گالاتا، یکی از نمادهای تاریخی و محبوب شهر استانبول است. این برج در سال ۱۳۴۹ میلادی ساخته شده است. برج گالاتا در منطقه بی اوغلو و نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد.


ایاصوفیه استانبول کجاست؟ تاریخچه + آدرس+ اطلاعات بازدید

  • ۱۴۰۲/۹/۱۱

مسجد ایاصوفیه یکی از پربازدیدترین جاهای دیدنی استانبول و از مهم‌ترین و زیباترین بناهای تاریخی جهان نیز به شمار میرود. ایاصوفیه در استانبول، منطقه سلطان احمد، خیابان ایاصوفیه واقع شده است.


طاق بستان؛ جاذبه گردشگری کرمانشاه در سفرهای نوروزی

  • ۱۴۰۲/۹/۱۰

در طاق بستان نقش و نگارهای برجسته ای می بینید که به دوره ساسانی تعلق دارد. طاق بستان در آن زمان مکانی برای جولان و پناه گرفتن حاکمان و پادشاهان بوده است که بنا بر دستور آن ها نقش و نگاره ها بر دل کوه نقش بسته اند. برای آشنایی با این پدیده نادر گردشگری همراه سفر724 باشید.


کاخ دولما باغچه، نماد شکوه و جلال امپراتوری عثمانی

  • ۱۴۰۲/۹/۷

از اوایل قرن هجدهم، زمانی که سبک معماری اروپایی بر معماری ترکی تأثیر گذاشت، پادشاهان عثمانی کاخ‌های زیبایی به سبک و معماری ترکی-اروپایی ساختند. از مهم‌ترین این کاخ‌ها می‌توان به کاخ‌های ییلدیز، بی‌لر بیی، چراغان و کاخ ساحلی دولما باغچه اشاره کرد.


برج دختر ترکیه | افسانه های عاشقانه قلعه دختر استانبول

  • ۱۴۰۲/۹/۱

برج دختر یا به گفته مردم محلی Kız Kulesi، یک برج در جزیره ای کوچک و قابل دسترس در استانبول است. هنگامی که اسم قلعه دختر می‌آید، مردم محلی به یاد عشق و محبت می‌افتند؛ چرا که تمامی افسانه های مربوط به این قلعه، درباره عشق و محبت خالص و پاک است.


مرکز خرید متروسیتی استانبول +آدرس و فروشگاه ها | سفر724

  • ۱۴۰۲/۸/۲۸

این مرکز خرید که در لونت و در کنار ایستگاه مترو قرار گرفته، در سال 2003 در 4 طبقه با سه برج 31 و 35 و 35 طبقه احداث گردیده و دارای 140 مغازه با مارک های مشهور ترکیه و جهان می باشد.


مرکز خرید مارمارافروم استانبول+آدرس و فروشگاه ها | سفر724

  • ۱۴۰۲/۸/۲۵

یکی از مراکز خرید کمتر شناخته شده استانبول برای گردشگران ایرانی، مارمارا فروم است که در منطقه عثمانیه (باکرکوی) قرار دارد. این مرکز خرید جای خوبی برای خرید افرادی است که به دنبال برندهای لوکس و لاکچری هستند. همچنین برخی از برندهای جهانی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند.


سفری مجازی به ۱۰ مورد از مقاصد گردشگری در فصل بهار

  • ۱۴۰۲/۸/۲۳

مقاصد گردشگری ایران بسیار زیبا هستند. در ادامه با سفری مجازی به معرفی ده مقصد گردشگری مناسب در فصل بهار می‌پردازیم. باشد که گامی هر چند کوچک در کمک به برنامه‌ریزی سفر شما داشته باشیم.