تابستان هنوز تمام نشده! در این فرصت باقیمانده می‌توانید سراغ ابزارهایی را بگیرید که به شما کمک می‌کنند برای تعطیلاتی دوست‌داشتنی و لذت‌بخش برنامه‌ریزی کنید. برای داشتن یک تعطیلات خوب نکته‌های ریز زیادی وجود دارند که رعایت کردن آن‌ها می‌تواند بر کیفیت و احساس خوبی که از ساعت‌هایتان می‌گیرید تاثیر زیادی بگذارد. بنابراین مروری داریم بر 8 اپلیکیشنی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای روزهای باقیمانده‌ی تابستان برنامه‌ریزی کنید:

Grid Diary

آیا می‌خواهید مجله‌ای را که در تمام سال قصد خواندنش را داشتید را بالاخره مطالعه کنید؟ تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای این کار است. نوشتن برنامه‌ها در یک سررسید یکی از انتخاب‌های شما است، اما grid diary هم همین کار را انجام می‌دهد. این اپلکیشن فوق‌العاده‌ای است که اجازه می‌دهد تا خاطره‌ها و یادداشت‌های کوتاهی را در آن بنویسید و در عین حال به مسائلی که هر روز شما را درگیر می‌کنند هم پاسخ می‌دهد. مثل اینکه " امروز روی چه چیزی تمرکز کرده‌ام؟"

این اپلیکیشن ارزش استفاده کردن را دارد چون هدف‌هایتان را شفاف می‌کند و کمک می‌کند تا خاطره‌هایتان را حفظ کنید. بسیاری از افرادی که از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند، تاثیر آن را بر سبک زندگی‌شان مفید می‌دانند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS رایگان است.

Quick Fit

قبلا برای تعطیلات برنامه‌ریزی کرده‌اید و حالا می‌خواهید قبل از آن یک استراحت کوتاه داشته باشید؟ این اپلیکیشن برای برنامه‌ریزی استراحت‌ها و ورزش‌های کوتاه 7 دقیقه‌ای بسیار خوب است. مثلا وقتی در فرودگاه به انتظار نشسته‌اید و می‌خواهید خیلی سریع سطح انرژی‌تان را بالا ببرید. این ورزش‌ها کوتاه هستند، شادابی می‌آورند و کلی بهتان خوش می‌گذرانند. این اپلیکیشن برای ماجراجویی‌هایتان ابزاری ضروری است.

Todoist

می‌خواهید کمی در تعطیلات‌تان کار کنید یا تجربیات‌تان را در وبلاگ بنویسید؟ اما برای این کار نیاز به ابزاری دارید تا کارهای روزمره‌تان را مدیریت کند. Todoist لیست ایده‌آلی از کارهایی که باید انجام دهید را پیش رویتان می‌گذارد. این اپلیکیشن برای تعطیلات فوق‌العاده است چرا که امکانات آفلاین زیادی دارد و به شما اجازه می‌دهد بدون اتصال به اینترنت کارهای مختلفی را با آن انجام دهید. دانلود این اپلیکیشن در اندروید، ویندوزفون و iOS رایگان است.

FlashAcademy

می‌خواهید قبل از رفتن به مسافرت خارجی مهارت‌های زبان‌تان را تقویت کنید؟ این اپلیکیشن جدید یادگیری زبان انتخاب فوق‌العاده‌ای است که شامل درس‌های 5 دقیقه‌ای لغت‌ها، در قالب بازی‌هایی بسیار اعتیادآور است. ابزار مترجم همراه اپلیکیشن هم بسیار دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید هرچه که در اطراف‌تان هست را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید. دانلود این اپلیکیشن برای iOS و اندروید رایگان است.

SimpleHabit

در این روزهای تعطیل وقتش است که کمی هم مراقبه کنید. با این اپلیکیشن‌ها می‌توانید جلسات مراقبه‌ی تحت راهنمایی مربی را تجربه کنید و حرکاات آن را در منزل خودتان اجرا نمایید. امتحان این جلسات در صبح‌ها می‌تواند به افزایش تمرکز در طول روز کمک کند و باعث شود تا در تعطیلات آرامش مضاعفی داشته باشید.

Google Keep

گوگل هنوز به ساخت google keep ادامه می‌دهد و هر دفعه هم آن را بهتر می‌کند. حالا هم آن‌ها قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده‌اند که این اپلیکیشن را به انتخاب فوق‌العاده‌ای برای یادداشت‌های کوتاه، نوشتن لیست‌ها و کارهایی از این دست تبیدل کرده است. keep برای یادداشت‌ها و دستورالعمل‌های غذا، نوشتن در مورد مکان‌ها و کشف دیدنی‌های جدید در طول سفر بسیار عالی است. دانلود این اپلیکیشن برای اندروید و iOS رایگان است.

HelloTalk

قبل از رفتن به مسافرت‌های خارجی امتحان اپلیکیشن HelloTalk ضروری است! Hello Talk اجازه می‌دهد تا بومی‌های هر کشور صحبت کنید و با چیزهایی که از آن‌ها می‌آموزید بتوانید دوستی‌های کوچکی را شکل دهید. استفاده از این نرم‌افزار خیلی جالب و دوست‌داشتنی است و به آسانی هم کار می‌کند. این اپلیکیشن را می‌توانید برای iOS و اندروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Google Photos

شما به تعطیلات می‌روید و برای پاک‌کردن عکس‌هایی که با دوربین‌تان گرفته‌اید و حالا هارد را پر کرده‌اند استرس می‌گیرید. Google photos همراه ایده‌آل شما در تعطیلات است، چرا که اجازه می‌دهد عکس‌ها را بی هیچ نگرانی مدیریت کنید. استفاده از تمام امکانات این اپلیکیشن رایگان است و برای اندروید و iOS در دسترس است.