پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

افزایش قیمت بلیط اتوبوس از ۲۵ اسفند

  • ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

به گفته رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری نرخ بلیط اتوبوس بین شهری از ۲۵ اسفند ماه افزایش می‌یابد و مسافران ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت هزینه سفر خود در ترمینال مبدا به شرکت مسافربری مربوطه هستند.


هر آنچه که باید در مورد سفر زمینی به تفلیس بدانید

  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

برای سفر به تفلیس با اتوبوس شما می‌توانید با تهیه بلیط اتوبوس تهران تفلیس، مسیر مستقیم و جاده‌ای را تا رسیدن به مقصد طی کنید و در راه خود از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید. 


همه چیز درباره تفلیس پایتخت زیبای گرجستان

  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

اگر قصد سفر به پایتخت زیبای گرجستان یعنی شهر تفلیس را دارید، شاید بهتر باشد قبل از سفر نکات ذکر شده در این مقاله را مطالعه کنید.


صفر تا صد سفر زمینی به گرجستان + شرایط و مدارک لازم

  • ۱۴۰۱/۲/۷

آگاهی از شرایط سفر زمینی به گرجستان و اطلاع از لزوم به همراه داشتن مدارک مورد نیاز این سفر، یکی از نکات ضروری است که قبل از سفر به گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد.


سفر اتوبوسی به ترکیه در دوران کرونا

  • ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

قوانین و مقرارتی که برای مسافرت به کشور ترکیه در کرونا باید رعایت کنیم


تور مجازی : امکان مشاهده اتوبوس قبل از خرید بلیط، از رویا تا واقعیت

  • ۱۳۹۸/۸/۹

تور مجازی سفر۷۲۴ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که قبل از خرید بلیط اتوبوس سرویس ارائه شده را از نزدیک ببینید و بعد در خصوص خرید یا عدم خرید بلیط آن تصمیم بگیرید. 


اطلاعات بلیط اتوبوس مشهد برای ایام عزاداری ۲۸ صفر

  • ۱۳۹۸/۸/۴

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیط اتوبوس مشهد برای ایام عزاداری ۲۸ صفر سال ۹۸ یعنی رحلت حضرت رسول اکرم و امام رضا(ع) در این مطلب از سفر۷۲۴ همراه ما باشید.


لیست کامل سرویس‌های اتوبوس اربعین ۹۸

  • ۱۳۹۸/۷/۶

اگر شما هم یکی از عاشقان امام حسین (ع) هستید و قصد دارید اربعین ۹۸ را به کربلا سفر کنید و اربعین امسال را در حرم آن حضرت سپری کنید، در این مطلب از سفر۷۲۴ همراه ما باشید تا لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس اربعین ۹۸ را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.


حضور سفر ۷۲۴ در دهمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شهری مشهد

  • ۱۳۹۸/۷/۶

سفر ۷۲۴ نیز به عنوان مجری طرح فروش بلیط اینترنتی به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در دهمین نمایشگاه خدمات شهری، حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شهری حضور دارد.


اطلاعات سرویس‌ها و وضعیت مرزهای عراق در ایام عاشورا و تاسوعای ۹۸

  • ۱۳۹۸/۶/۱۲

با توجه به آغاز ماه محرم و نزدیک بودن ایام سوگواری عاشورا و تاسوعا، بازار سفر به عراق و به ویژه کربلا داغ است. از این رو ما نیز در سفر ۷۲۴ قصد داریم تمامی اطلاعات مربوط به سرویس‌های ارائه شده و وضعیت مرزهای عراق در ایام عاشورا و تاسوعای ۹۸ را در اختیار شما قرار دهیم. 


پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس اربعین

  • ۱۳۹۸/۶/۹

سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس مراسم اربعین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با ورود اطلاعات در سامانه پیش ثبت‌نام خرید بلیط اتوبوس مراسم اربعین، به محض باز شدن سرویس اتوبوس‌ها بتوانید از طریق سامانه سفر ۷۲۴ و یا سامانه خرید تلفنی، بلیط اتوبوس اربعین خود را خریداری کنید.


سفر۷۲۴ میزبان زائران امام رضا (ع) در پایانه مسافربری مشهد

  • ۱۳۹۸/۴/۲۲

ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع)، سفر ۷۲۴ با هماهنگی و همکاری با شهرداری آستان قدس رضوی در حال آماده‌ شدن برای برگزاری مراسم ویژه استقبال از زائران امام رضا (ع) در پایانه مسافربری مشهد است. غرفه ویژه سفر ۷۲۴ واقع در درب ورودی پایانه مسافربری مشهد نیز آماده خوشامدگویی به مهمانان عزیزی است که برای گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا به این شهر مقدس سفر می‌کنند.


برندگان بسته یک ساله تخفیف خرید بلیط اتوبوس از سفر۷۲۴ چگونه می‌توانند از اعتبار خود استفاده کنند؟

  • ۱۳۹۸/۴/۱۶

بیش‍تر افرادی که برنده بسته یک ساله تخفیف خرید بلیط اتوبوس از سامانه سفر۷۲۴ می‌شوند، اطلاعات چندانی در مورد نحوه استفاده از اعتبار خود ندارند. بنابراین در این مطلب از سفر۷۲۴ قصد داریم ریز و درشت استفاده از اعتبار برندگان را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و به همه سوالات شما همراهان گرامی پاسخ دهیم.


چگونه بلیط بازگشت از استانبول تهیه کنیم؟

  • ۱۳۹۸/۴/۱۲

این که چگونه می‌توانیم بلیط بازگشت از استانبول تهیه کنیم ممکن است دغدغه بسیاری از مسافرانی باشد که قصد دارند به استانبول سفر کنند. از این رو در این مطلب از سفر ۷۲۴ قصد داریم به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ دهیم.


برای سفر با اتوبوس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • ۱۳۹۸/۲/۲

نکات مهم سفر با اتوبوس کدام‌‌اند؟ اگر چنین سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است با ما همراه باشید تا به آن پاسخ دهیم.


سفر۷۲۴ هشتمین سین از سفره هفت سین نوروز

  • ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

کمتر از یک قدم تا نو شدن طبیعت فاصله داریم. بنابراین احتمالا همه شما عزیزان و همراهان همیشگی سفر۷۲۴ نیز سفره هفت سین خود را با عشق چیده‌اید و منتظر آمدن عروس فصل‌ها هستید. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که فلسفه سفره هفت سین چیست و هر یک از المان‌هایی که در سفره هفت سین ما ایرانیان قرار می‌گیرند، چه معنا و مفهومی دارند؟


حمل حیوانات خانگی با اتوبوس بین شهری

  • ۱۳۹۷/۱۱/۳

اگر شما هم قصد رفتن به سفر دارید، اما هنوز فرد مناسبی را پیدا نکرده‌اید که در این مدت از حیوان خانگی شما مراقبت کند. بهتر است در این مطلب از سفر۷۲۴ همراه ما باشید. در این مطلب به تمامی سوالات شما در خصوص حمل حیوانات خانگی با اتوبوس پاسخ داده شده است.


چرا لیون به عنوان پایتخت گردشگری هوشمند سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است؟

  • ۱۳۹۷/۱۰/۱۵

انتخاب پایتخت گردشگری هوشمند یکی از چالش‌های جذاب و مهم اروپاست، که در شهر‌های اروپایی به رسمیت شناخته شده است. در سال ۲۰۱۹ ، لیون موفق به کسب این لقب شد. 


بیل گیتس: ۵ کتابی که به شدت دوس دارم و به شدت پیشنهاد میکنم بخونین!

  • ۱۳۹۷/۱۰/۱۱

سال نو میلادی هم از راه رسید و از طرف تیم سفر۷۲۴ این روز رو به همه ی هموطنای عزیز مسیحیمون تبریک میگیم و آرزوهای خوب خوب داریم واستون. تصمیم گرفتیم در اولین روز سال ۲۰۱۹ با مطلبی از اسطوره ی مایکروسافت، بیل گیتس، شما رو همراهی کنیم و بهتون بگیم که در این ایام چه کادوی جذابی میتونید به دوستان و عزیزانتون اهدا کنید. پس لطفا با ما همراه باشین :)


قسمت دوم مصاحبه ی جناب آقای قویدل

  • ۱۳۹۷/۱۰/۹

بر اساس سوالاتی که از طریق کمپین بپرسین اینستاگرام به دست ما رسیده بود، مصاحبه ای داشتیم با جناب آقای قویدل، مدیریت حمل و نقل ترمینال تبریز، که میتونید قسمت اول این مصاحیه رو در سایتمون مطالعه بفرمایین. در قسمت دوم هم با شماییم با ادامه ی مصاحبه ی اتوبوسیمون. شما میتونین نظرات و هر سوال ناگفته ای که مونده رو از طریق دایرکت اینستاگرام به ما ارسال کنید. ممنونیم از اینکه همیشه پشت ما هستین.