برنامه میدان تا میدان برنامه ای است که با هدف معرفی فرهنگ شهر اصفهان، تاریخ و گذشته این شهر به مهمانان خارجی و داخلی و شهروندان اصفهانی طراحی شده است.

شما هموطنان عزیز میتوانید برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان و سفر به این شهر تاریخی از شهر های مختلف ایران، مثل: تهران به اصفهان، تبریز به اصفهان، شیراز به اصفهان، مشهد به اصفهان، کرمانشاه به اصفهان از طریق سامانه ی سفر724 اقدام به خرید بلیط اتوبوس نمایید.

مرتضی رشیدی، معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، با بیان اینکه این برنامه از اول تا سوم آذر ماه برگزار خواهد شد، گفت: شهروندان می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ این سه روز، از میدان امام علی تا میدان  نقش جهان از این نمایش های تاریخی دیدن کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه یکی از روزهای برگزاری این برنامه با جمعه تداخل دارد و بازار اصفهان در روز جمعه تعطیل است، در این روز اجرای همه برنامه ها به عرصه میدان منتقل خواهد شد. وی با بیان اینکه آیین گشایش روز اصفهان، اول آذر ماه برگزار خواهد شد ادامه داد: در آیین گشایش روز نکوداشت اصفهان تعدادی از سفیران شهرهای خواهر خوانده و نمایندگان کلان شهرهای کشور حضور دارند.

safar724.com