پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

جاهای دیدنی شیراز | آشنایی با ۱۹ مکان دیدنی و تفریحی

  • ۱۴۰۲/۱۲/۷

شیراز از جمله شهرهای توریستی ایران است و جاهای دیدنی شیراز تمامی گردشگران ایرانی و خارجی را مات و مهبوت خود می‌کند. در شیراز مکان‌های دیدنی زیادی برای بازدید وجود دارد؛ از مکان‌های تاریخی و فرهنگی گرفته تا مناظر طبیعی و جاذبه‌های مدرن و امروزی، همگی بر محبوبیت این شهر افزوده‌اند.


جاهای دیدنی اصفهان + آدرس و ساعات بازدید مکان های تاریخی اصفهان

  • ۱۴۰۲/۱۲/۷

اصفهان شهر تاریخی ایران که به خاطر معماری خیره کننده، مساجد باشکوه و کاخ‌های باشکوه شهرت دارد، بدون شک یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران است. این شهر به دلیل اهمیت تاریخی و جاهای دیدنی باشکوه خود گردشگرانی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.


جاهای دیدنی مشهد + آشنایی با مکان های زیارتی و تفریحی

  • ۱۴۰۲/۱۲/۵

سالانه میلیون‌ها گردشگر و زائر از شهرهای مختلف ایران و کشورهای اسلامی برای زیارت بقاع متبرکه و لذت بردن از جاهای دیدنی مشهد به این شهر سفر می‌کنند. در برخی از تعطیلات رسمی مانند عید نوروز، 28 صفر، عید فطر و ... تعداد مسافران مشهد تا حدود زیادی افزایش می‌یابد.


راهنمای جامع سفر به مشهد | معرفی مراکز خرید و هتل‌ های مشهد

  • ۱۴۰۲/۱۲/۵

سفر به مشهد جز سفرهای معنوی و آرامش بخش برای ایرانیان است چرا که زیارت حرم امام رضا (ع) حس و حال خوب و خاصی دارد. برای داشتن یک سفر عالی به مشهد در ابتدا بهتر است راهنمای سفر به این شهر را مطالعه کرده و از ابتدا با دغدغه‌های سفر زیارتی به مشهد آشنا باشید.


راهنمای کامل سفر خارجی برای ایرانی ها + 9 کشور خارجی ارزان برای سفر

  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

اغلب افراد نیز از سفرهای داخل ایران خسته شده‌اند و به دنبال سفر خارجی به کشورهای دیگر هستند. البته ممکن است هزینه‌های بالای سفر خارج از کشور بازدارنده بسیاری از افراد باشد؛ اما با انتخاب مقصد مناسب و برنامه ریزی هوشمندانه، می‌توانید تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی را در یک سفر خارجی ارزان تجربه کنید.


سفر به تهران در نوروز : جادوی فصل بهار در پایتخت ایران

  • ۱۴۰۲/۱۱/۹

سفر به تهران در عید نوروز بهترین زمان برای لذت بردن از زیبایی‌ها و آرامش پایتخت است. زیرا نوروز تنها زمانی است که تهران می‌تواند آرامشی عجیب را تجربه کند. همراه سفر۷۲۴ باشید تا جادوی فصل بهار در پایتخت ایران را تجربه کنید. 


جاهای دیدنی تبریز + آدرس، ساعت بازدید و عکس | سفر724

  • ۱۴۰۲/۱۱/۸

 تعداد جاهای دیدنی تبریز زیاد بوده و اغلب آن‌ها نیز مکان های تاریخی هستند. از خانه های تاریخی تا موزه هایی با اشیا مهم و تاریخی و بناهایی با قدمت چند صد ساله، همگی جز مکان های دیدنی تبریز هستند و باعث دوچندان شدن جذابیت و محبوبیت این شهر زیبا می‌شوند.


راهنمای سفر به شیراز + هر آنچه که قبل از سفر شیراز باید بدانید

  • ۱۴۰۲/۱۱/۷

شیراز، شهر شعر و ادب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. این شهر تاریخی و زیبا، مهد تمدن و فرهنگ ایران زمین بوده و آثار تاریخی و فرهنگی ارزشمندی را در خود جای داده است. سفر به شیراز یکی از برنامه های بسیار عالی برای سپری کردن تعطیلات چند روزه است.


بررسی جاهای دیدنی کیش + آدرس و زمان بازدید مراکز گردشگری کیش

  • ۱۴۰۲/۱۱/۲

کیش جزیره‌ای زیبا در آب‌های نیلگون خلیج فارس است که در جنوب ایران قرار دارد. با سفر به این جزیره زیبا و نشستن در سواحل آن، می‌توانید بدون خستگی ساعت‌ها به تماشای خلیج همیشه فارس مشغول شوید. سواحل زیبا، مناظر و طبیعت خیره کننده، تفریحات مهیج و سایر جاهای دیدنی کیش، این جزیره را به یک مقصد گردشگری محبوب در بین ایرانیان تبدیل کرده است.


راهنمای کامل سفر به وان + انواع راه های سفر زمینی به وان

  • ۱۴۰۲/۱۱/۱

شهر کوچک اما زیبای وان، یکی از نزدیک‌ترین شهرهای خارجی به ایران بوده و در فاصله یک ساعتی مرز مشترک ایران و ترکیه واقع شده است. این شهر توریستی تنها یک ساعت از پایانه مرزی رازی واقع در شهر خوی فاصله دارد. نزدیکی این شهر به ایران منجر شده است تا سفر به وان تبدیل به اولویت اول مسافران برای تعطیلات چند روزه شود.


روش های سفر زمینی به کیش + بررسی مسیر زمینی کیش با اتوبوس

  • ۱۴۰۲/۱/۲۹

درحالت کلی اگر بخواهیم نحوه سفر زمینی به کیش را در چند خط خلاصه کنیم، شما باید در ابتدا خود را به ترمینال بندر عباس و یا شیراز برسانید و سپس برای رفتن به کیش، به یکی از بنادر چارک، بندر لنگه یا بندر آفتاب مجدداً بلیط اتوبوس تهیه کنید. پس از آن باید مجدداً از این بنادر نیز بلیط کشتی و یا سایر شناورهای دریایی را خریداری کرده و با طی کردن مسیر دریایی به جزیره کیش برسید.


صفر تا صد سفر زمینی به گرجستان + شرایط و مدارک لازم

  • ۱۴۰۱/۲/۷

آگاهی از شرایط سفر زمینی به گرجستان و اطلاع از لزوم به همراه داشتن مدارک مورد نیاز این سفر، یکی از نکات ضروری است که قبل از سفر به گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد.


کرمانشاه، سرزمین شاهان و حاکمان

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

کرمانشاه به دلیل جاذبه های گردشگری و تاریخی که دارد نامی آشنا در منطقه غرب برای مسافران و گردشگران است. شهری که اثار باستانی اش داستان های فراوانی از حاکمان و شاهان دوران قبل انقلاب روایت می کند.همراه سفر724 با ناشناخته های این منطقه آشنا شوید.


ترسناک ترین و خطرناک ترین غارهای ایران کجا قرار دارند؟

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

غارها را می توان موزه های طبیعی دانست، خصوصا اگر خفاش ها و موجودا ت زنده هم غارها را برای ادامه زندگی انتخاب کرده باشند. تصور کنید وارد غار شده اید که با هجوم پرندگانی ترسناک مواجه می شوید! این ها شگفتی هایی هستند که کم تر نظایر آن را می توانید ببینید.


تاریخ را در عالی قاپو مرور کنید!

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

کاخ عالی قاپو که در اصفهان و غرب میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است به عنوان شاهکار معماری به شمار رفته و علاوه بر گردشگران داخلی از خارج کشور نیز هر ساله مسافرانی برای دیدن عالی قاپو به ایران و اصفهان سفر می کنند. این قصر به دوران صفویه تعلق دارد. همراه سفر724 باشید تا با این کاخ تاریخی آشنا شوید.


برج علی آباد کاشمر منتظر گردشگران تاریخ دوست است!

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۳

تقریبا می توان گفت برج ها جزو آثار تاریخی هستند که در هر شهری می توان نمونه ای از آن را دید. با دیدین این برج ها نیز می توان به معماری آن منطقه و هنر دوستی شان نیز پی برد. به همراه هم سری می زنیم به برج علی آباد.

 


همه زیبایی های ارس

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

با سفر به ارس می توان به تماشای کلیساها نیز پرداخت، سفری داشت در امتداد رود ارس تا جلفا. در این فاصله نیز زیبایی هایی را می توانید ببینید که چشم را خیره به خود می کند. همراه سفر724 به این سفر اجتناب ناپذیر بروید.

 


به تماشای موزه های استان اردبیل بنشینیم!

  • ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

می توان گفت موزه ها بیانگر تاریخ و هویت هر سرمزینی هستند. مکان هایی که کتاب های گویا و تصویری تاریخ را تشکیل می دهند. درست است موزه ها در سفر اگر خیلی تکرار شوند حوصله را می توانند سر ببرند ولی می توان با دیدن آن ها کمی چاشنی به سفرمان اضافه کنیم. همراه سفر724 به موزه های اردبیل سر می زنیم.


راهنمای کامل سفر زمینی به استانبول

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۴

در سال‌های گذشته تب‌و‌تاب سفر به استانبول بسیار بالا است. اما چگونه می‌توان بدون هیچ مشکلی سفر زمینی به استانبول را تجربه کرد؟ در این مطلب همراه سفر۷۲۴ باشید. 


مجموعه امیرچخماق یزد؛ سفری به مشهورترین میدان تاریخی یزد

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

حتما اولین مکانی تاریخی که با شنیدن نام یزد در ذهن تداعی می شود، مجموعه تاریخی امیرچخماق است که در مرکز این شهر قرار دارد .مجموعه ای با ارزش  از قرن نهم هجری شامل مسجد، تکیه ، بقعه ستی فاطمه، بازارچه حاجی قنبر، آب انبار ستی فاطمه ، نخل و آب انبار تکیه ؛ همراه سفر724 به مجموعه امیرچخماق یزد سفر کنید.