اگر شما نیز قصد دارید در پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ شرکت کنید و تهیه بلیط اتوبوس اربعین به یکی دغدغه این روزای شما تبدیل شده است. باید بدانید که برای رفاه حال شما مسافران گرامی امکان خرید بلیط اتوبوس تهران به نجف عراق از طریق سامانه سفر۷۲۴ فراهم شده است. بنابراین به راحتی می‌توانید با تهیه بلیط اتوبوس تهران به نجف، خود را به کشور عراق برسانید. سپس به همراه سایر زائران مسیر ۸۰ کیلومتری بین نجف و کربلا را با پای پیاده طی کنید یا با استفاده از اتوبوس‌های بین شهری خود را به کربلای معلی برسانید.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس تهران به نجف کافی است به سایت سفر۷۲۴ مراجعه کنید. لازم به توضیح است که اتوبوس‌های تهران به نجف متعلق به کشور عراق است و مذاکره برای تعبیه سرویس برای این مسیر جهت راحتی شما در سفر اربعین سال جاری انجام شده است.

سامانه سفر۷۲۴ با ارائه سرویس اتوبوس تهران به نجف و یا فراهم کردن سرویس اتوبوس تهران به کربلا در نظر دارد که پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ را به یک خاطره معنوی دلچسب برای شما تبدیل کند. 

البته ناگفته نماند که مشابه سال‌های گذشته امکان شرکت در پیاده روی اربعین از طریق پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین نیز وجود دارد. بنابراین اگر محل سکونت شما به شهرهای مرزی نزدیک‌تر است می‌توانید مشابه سال‌های گذشته در پیاده روی اربعین شرکت کنید. اما خرید بلیط اتوبوس تهران نجف می‌تواند گزینه مناسبی برای پایتخت نشین‌ها باشد. البته به این نکته توجه کنید که خرید اتوبوس تهران به کربلا در زمان پیاده روی اربعین میسر نیست. زیرا مسیر اصلی پیاده روی اربعین شامل فاصله ۸۰ کیلومتری بین نجف و کربلا است. اما در صورتی که امکان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را ندارید، می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس تهران به نجف خود را به نجف عراق برسانید و باقی مسیر تا کربلا را با استفاده از اتوبوس‌های بین شهری کشور عراق طی کنید.