خرید بلیط اتوبوس اربعین معمولا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زائران و مسافرانی است که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند. زیرا در روزهای نزدیک به اربعین معمولا به علت بالا بودن درخواست برای تهیه بلیط اتوبوس اربعین  پیدا کردن سرویس اتوبوسی دشوار می‌شود. اما پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ متفاوت‌تر از سال‌های قبل است. زیرا برای رفاه حال مسافران گرامی امکان خرید بلیط اتوبوس مستقیم به نجف از شهرهای تهران، قم و مشهد از طریق سامانه سفر۷۲۴ فراهم شده است.

به این ترتیب شما عزیزان به سادگی می‌توانید خود را به شهر نجف در کشور عراق برسانید و پس از آن به همراه سایر زائران، مسیر ۸۰ کیلومتری بین نجف و کربلا را پیاده روی کنید. البته ناگفته نماند که در صورت تمایل می‌توانید این مسیر ۸۰ کیلومتری را نیز با استفاده از اتوبوس‌های بین شهری عراق طی کنید و به زیارت کربلای معلی بروید. 

در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس تهران به نجف، قم به نجف و مشهد به نجف کافی است به سایت سفر۷۲۴ مراجعه کنید. لازم به توضیح است که این اتوبوس‌ها متعلق به کشور عراق هستند و مذاکره برای تعبیه چنین سرویس‌هایی جهت راحتی شما عزیزان در سفر اربعین سال جاری انجام شده است.

سامانه سفر۷۲۴ همواره سعی دارد با ارائه سرویس‌های اتوبوسی به شهرهای مرزی و یا فراهم کردن سرویس اتوبوس تهران به کربلا  و سرویس اتوبوس به نجف در تلاش است که پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ را به یک خاطره معنوی دلچسب برای شما تبدیل کند. برای خرید بلیط اتوبوس مستقیم به نجف می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. 

خرید بلیط اتوبوس تهران به نجف

خرید بلیط اتوبوس مشهد به نجف

خرید بلیط اتوبوس قم به نجف

مشابه سال‌های گذشته شرکت در پیاده روی اربعین از طریق پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین نیز امکانپذیر است. بنابراین اگر محل سکونت شما به شهرهای مرزی نزدیک‌تر است می‌توانید مشابه سال‌های گذشته برای شرکت در پیاده روی اربعین خود را به یکی از پایانه‌های مرزی برسانید و بعد از عبور از مرز، با استفاده از اتوبوس‌های تعبیه شده به نجف سفر کنید. اما خرید بلیط اتوبوس تهران نجف ، بلیط اتوبوس مشهد نجف و بلیط اتوبوس قم نجف می‌تواند گزینه مناسبی برای ساکنان این شهرها باشد.

نکته جالب توجه در مورد پیاده روی اربعین این است که خرید بلیط اتوبوس تهران به کربلا در زمان پیاده روی اربعین میسر نیست. زیرا مسیر اصلی پیاده روی اربعین شامل فاصله ۸۰ کیلومتری بین نجف و کربلا است. اما در صورتی که امکان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را ندارید، می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس مستقیم به نجف، خود را به نجف عراق برسانید و باقی مسیر تا کربلا را با استفاده از اتوبوس‌های بین شهری کشور عراق طی کنید.