پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

از هر نقطه کشور، فروش بلیط اتوبوس را برای آژانس مسافرتی خود ممکن سازید

پنل آژانس فروش بلیط اتوبوس دارم
ورود
پنل آژانس فروش بلیط اتوبوس ندارم
ثبت نام

از هر نقطه کشور، فروش بلیط اتوبوس را برای آژانس مسافرتی خود ممکن سازید.

درآمد از فروش بلیط اتوبوس، بدون پیچیدگی و دردسر

امکان فروش بلیط اتوبوس از هر نقطه از کشور به هر نقطه‌ی دیگر

امکان فروش بلیط بیش از 700 شرکت مسافربری

محیط کاربری آسان و فرآیند فروش و استرداد بلیط بدون پیچیدگی‌های فنی

چرا باید فروش بلیط اتوبوس را به خدمات یک آژانس مسافرتی اضافه کرد؟

روزانه صدها هزار نفر به وسیله اتوبوس در سطح کشور جابه‌جا می‌شوند. چنین حجمی از مسافرین، بازار تقاضای گسترده‌ای را برای بلیط اتوبوس به وجود آورده است که توجه به آن می‌تواند بر سوددهی آژانس‌های مسافرتی تاثیر مهمی داشته باشد. دشواری و پیچیدگی‌های خاص فروش بلیط اتوبوس، بسیاری آژانس‌ها را از این بازار دور نگه داشته است. سفر۷۲۴ با علم بر این مسئله مشکلات این فرآیند را حل نموده و با ارائه سامانه و پنل‌ مخصوص، فروش بلیط اتوبوس را بسیار ساده و کاربردی کرده است. اکنون می‌توانید در هر کجای ایران که هستید به راحتی، فروش بلیط اتوبوس را هم به خدمات آژانس مسافرتی خود اضافه کنید و از منافع مالی آن بهره‌مند شوید.

چرا باید جامع‌ترین پنل بلیط اتوبوس ایران را انتخاب کرد؟

ما طرف قراردادِ بیش از ۷۰۰ شرکت مسافربری معتبر هستیم و مجموعه کاملی از سرویس‌های اتوبوس را از اکثر پایانه‌های کشور فراهم کرده‌ایم. گرافیک و محیط کاربری آسان در کنار پشتیبانی فنی قدرتمند به آژانس‌های مسافرتی این امکان را می‌دهد تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، جزئیات هرکدام از سرویس‌ها را مشاهده کنند. وضعیت صندلی‌ها به تفکیک جنسیت و موقعیت قرارگیری آن‌ها، نوع اتوبوس و صندلی‌های آن، تجهیزات و امکانات در نظر گرفته‌شده برای هر سرویس، مدت زمان تقریبی سفر، امکان در نظر گرفتن تخفیف‌ها و بسیاری مزایای دیگر، امکان ارائه بهترین خدمات را برای آژانس‌های مسافرتی فراهم کرده است.

پنل‌های فروش بلیط سفر۷۲۴ بدون دریافت هزینه اولیه ثبت نام و سایر تعهدات مالی دیگر، این فرصت را فراهم می‌آورد تا آژانس‌های مسافرتی بتوانند بدون دغدغه‌های فنی و تکنیکی، به جامع‌ترین بانک سرویس‌های اتوبوس سراسر کشور دسترسی داشته باشند. سابقه شانزده ساله ما و تجربه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس برای اولین بار در کشور، بسیاری از نقاط گنگ و مبهم این فرآیند را برای ما آشکار کرده و به ما این فرصت را داده تا با بهره‌گیری از تیم مجرب و متخصص در تمام زمینه‌های مرتبط، بستری ایمن، آسان و فراگیر را برای ارائه پنل‌های فروش بلیط اتوبوس فراهم آوریم.

بنابراین چنانچه به عنوان آژانس مسافرتی تصمیم به ارائه بهترین سرویس‌های فروش بلیط اتوبوس را دارید، کافی است تا بدون هیچ پیش‌پرداخت یا هزینه‌ای، همکاری خود را با مجموعه ما آغاز کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال در مورد فعالیت‌های ما و امکانات پنل‌های ارائه شده می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۸۲۶ و یا چت آنلاین با همکاران ما در قسمت پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

می خواهم ثبت نام کنم

برای ثبت نام روی دکمه کلیک کرده و اطلاعات درخواست‌شده را تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم، با شماره پشتیبانی ۵۳۸۲۶-۰۲۱ تماس حاصل کنید تا همکاران ما توضیحات لازم برای نهایی‌شدن فرآیند ثبت نام و فعال‌شدن پنل فروش بلیط‌ را خدمت‌تان ارائه کنند.
ثبت نام پنل آژانس