پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

باغ موزه عفیف آباد جاذبه برتر گردشگری شیراز

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

سفر به شیراز همیشه جذابیت های گردشگردی منحصر به فرد خود را برای مسافرانش در تمامی فصول داشته است. وقتی به شیراز سفر می کنید، مناظر و مکان های دیدنی بسیاری هست که نمی توان حتی از دیدن یکی از آنها غافل شوید. سفر724 شما را به باغ عفیف آباد برده و با این مکان دیدنی آشنا می کند.


گیلان را بیشتر بشناسیم!

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۷

گیلان استانی است که کوه و جنگل و دریا را یک جا در خود جای داده است. نه تنها طبیعت که آثار تاریخی و فرهنگی این استان را به نمونه گردشگری تبدیل ساخته است.


آماده سفر شوید!

  • ۱۳۹۵/۱۱/۹

پیش از ســفر، انجام یكســری از كارها، ضروری است. فرقی نمی كند كه به سفری یك روزه می روید یا چند هفته ای قرار اســت از خانه دور باشــید؛ باید پیش از ســفر برای برخی كارها تدارك دید. سفر724 شما را با ضروری ترین تدارکات سفر اشنا خواهد کرد تا کم ترین میزان نگرانی در سفر را داشته باشید. 


چطور می توانیم به راحتی در شهرهای خارجی هتل رزرو کنیم؟

  • ۱۳۹۵/۱۱/۷

یکی از دغدغه هایی که همه ی مسافرینی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، کم کردن هزینه های اصلی و جانبی بدون کم کردن از کیفیت هر کدام از بخش های سفر است. از جمله ی هزینه های اصلی هر مسافرتی مساله ی اقامت می باشد. سفر724 جایگزین مناسبی را به کاربران عزیز معرفی میکند که امکان کم کردن هزینه ها در بخش هتل محل اقامت را دارد.