پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

راهنمای سفر به کربلا

  • ۱۳۹۷/۷/۱۷

در قسمت اول راهنمای سفر به کربلا اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید بلیط اتوبوس کربلا، هزینه بلیط اتوبوس کربلا، مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط اتوبوس کربلا و ... به زائران کربلای معلی در ایام اربعین ارائه می گردد.


تاسوعا و عاشورا، اوج زشتی و زیبایی در کنار هم!

  • ۱۳۹۶/۷/۸

عاشورا داستان معرفت و فضیلت است، روزی که باطل در مقابل حق سر تسلیم فرود آورده است. نه آفتاب چنین روزی را در طول تاریخ به نظاره نشسته است، و نه ستارگان چنین عظمتی را دیده اند.


راهنمای بازگشت از کربلا در روز اربعین

  • ۱۳۹۶/۷/۵

شرایط و امکاناتی که در مسیر بازگشت از کربلا وجود دارد، نسبت به شرایط رفت بسیار متفاوت خواهد بود. با توجه به امکان توقف ۱۵ روزه زوار ایرانی درعراق، بهتر است برای جلوگیری از بی نظمی و ازدحام جمعیت برای بازگشت عجله نکنید.


راهنمای سفر اتوبوسی و زمینی به عراق (قسمت سوم و پایانی: بعد از مرزهای عراق)

  • ۱۳۹۶/۷/۴

در این قسمت از راهنمای سفر زمینی به کربلا، راجع به عبور از مرز عراق، امکانات مرزها، فواصل شهرهای زیارتی تا مرزهای چهارگانه اربعین۹۶، وضعیت جاده‌های بین شهرها صحبت خواهیم کرد.


راهنمای هزینه های سفر کربلا

  • ۱۳۹۶/۷/۳

سفر724 راهنمای کامل هزینه های سفر به کربلا، از قبیل هزینه ویزا، هزینه بیمه کربلا، هزینه ثبت نام در سامانه سماح، هزینه تردد از مرزهای زمینی و همچنین هزینه خورد و خوراک و اقامت در کربلا را برای همراهان همیشگی خود اماده کرده است. 


راهنمای سفر اتوبوسی و زمینی به عراق (قسمت دوم: مسیرهای اتوبوسی از شهرهای بزرگ تا مرزها)

  • ۱۳۹۶/۷/۱

در قسمت دوم از راهنمای سفر زمینی به عراق، اطلاعات کاملی در زمینه سفر اتوبوسی از شهرهای مبدا و مرزهای خروجی و مسیر اتوبوسی شهر مبدا تا مرز خروجی در اختیار زوار محترم قرار می‌گیرد.


راهنمای کامل بیمه زیارتی اربعین

  • ۱۳۹۶/۶/۳۰

بیمه برای زائرین اربعین اجباری است ، زائرین می‌توانند با بهره‌مندی از بیمه اجباری در این خصوص،در صورت بروز حوادث مختلف، بیماری، تصادفات، فشارهای جمعیت و یا حملات تروریستی از بیمه اجباری که پشتوانه حمایتی زائرین است بهره‌مند شوند.


راهنمای سفر به کربلا (قسمت اول: خرید بلیط اتوبوس کربلا)

  • ۱۳۹۶/۶/۲۸

در قسمت اول راهنمای سفر زمینی به عراق اطلاعات کاملی در زمینه نحوه خرید بلیط اتوبوس کربلا، هزینه بلیط اتوبوس کربلا، پیش ثبت نام بلیط اتوبوس کربلا و ... به زائران کربلای معلی ارائه می گردد.