پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

سد چند منظوره ایران در مسیر زیبایی های جاده چالوس

  • ۱۳۹۶/۸/۹

سد امیرکبیر (سد کرج) از منابع تامین آب شهر تهران و اولین سد چندمنظوره ایرانه. سد امیر کبیر یا سد کرج در 25 کیلومتری شمال شرقی کرج و مسیر جاده چالوس و در منطقه خوزنکلا و تنگه واریان احداث شده.


وردیج، محل زندگی روح های سنگی

  • ۱۳۹۶/۷/۲۳

وردیج، روستایی در دهستان سولقان از توابع بخش کن استان تهران هست که اخیرا جزو منطقه ۲۲ شهری تهران محسوب می‌شه.


دریاچه زیبای اوان، مأمن پرندگان مهاجر پائیزی

  • ۱۳۹۶/۷/۱۸

دریاچه اوان در استان قزوین و در منطقه معروف الموت قرار دارد. دریاچه اوان ۸۹ اُمین اثر طبیعی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.


آب اعلایی که از زیر صخره سنگ های دماوند می جوشد

  • ۱۳۹۶/۷/۱۵

 چشمه اعلا از باران و برف سالیانه که به خاک نفوذ می‌کنه، می‌جوشه. برف‌های روی قله ی دماوند مسیری طولانی رو از میان لایه‌های مختلف داخل کوه طی می‌کنن که به مخزنی توی دل کوه برسن و تو این مسیر طولانی املاح و مواد معدنی زیادی رو هم با خودشون میارن


آفریقای کوچک ایران در نزدیکی تهران!

  • ۱۳۹۶/۷/۲

یکی دیگه از پارک های ملی ایران، پارک کویر هست که یک منطقه حفاظت شده در غرب کویر مرکزی ایران و شرق دریاچه نمکه. در کل این منطقه حفاظت شده در استان های قم، سمنان، تهران و اصفهان واقع شده. البته لازم به ذکره بیشترین قسمت این پارک ملی در استان سمنان قرار گرفته.


آبشار گزو، زیباترین آبشار نزدیک به تهران

  • ۱۳۹۶/۶/۷

آبشارهای زیبایی رو سراسر ایران می تونین ببینین، یکی از این آبشارها که در دل جنگل واقع شده، گزو نام داره. گزو از آبشارهای مرتفع ایران هست که دسترسی مشکلی هم داره و به همین دلیل کم تر کسی این آبشار رو میشناسه.


با بزرگترین پارک تهران آشنا بشین!

  • ۱۳۹۶/۵/۲۵

پارک جنگلی لویزان بزرگترین پارک پایتخته که مساحتی بالای هزار هکتار داره. این پارک در قسمت شمال شرقی تهران واقع شده و سال احداث پارک جنگلی لویزان به 1346 میرسه. پارک جنگلی لویزان از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از غرب به شهرک امید، از شرق به ده لویزان ختم میشه.


شکارگاهی که جان پناه حیوانات و تفریحگاه تهرانی ها شده!

  • ۱۳۹۶/۵/۲۱

پارک ملی سرخه حصار در زمان های قدیم شکارگاه بوده که سال 1358 به سازمان محیط زیست واگذار شد. قسمتی از اراضی هم به پارک ملی تبدیل و قسمت دیگه جهت دامداری به اهالی این منطقه داده شد.


روستای خوب خور!

  • ۱۳۹۶/۵/۱۲

خور از روستاهای بسیار قدیمی شهرستان ساوجبلاغه که بیشینه ای بالای دو هزار سال داره. روستای خور منطقه ای سردسیریه که در کوهستان های شمال غرب شهر هشتگرد واقع شده، به مرور زمان و با رشد جمعیت این روستا به شهرک تبدیل شده.


سد لتیان، یکی از زیباترین سدهای ایران در دل طبیعت زیبای جاجرود

  • ۱۳۹۶/۵/۹

سد لتیان در منطقه جاجرود و شمال غرب تهران قرار داره. آب و هوای خوش این منطقه باعث جذب تهرانی های علاقمند به طبیعت شده. این منطقه قدمت زیادی داره و از مناطق مهم تفریحی به حساب میاد.


روستای ییلاقی کردان بهترین گزینه تفریحی برای تابستون گرم!

  • ۱۳۹۶/۵/۷

کردان باغ های بسیار بزرگ و زیبایی داره که کم کم دارن جای باغ های شمیران رو در زیبایی و سرسبزی میگیرن. سفر به این منطقه در هر فصلی جذابیت های خاص خودش رو داره. اما در فصل بهار که زیباترین فصل گردشگری سال هم هست با طبیعتی بکر و زیبا و باغ های میوه روبرو میشین.


دره اوین - درکه؛ یارهای دیرین که جان پناه امروز شده اند

  • ۱۳۹۶/۵/۲

استان تهران با جاذبه های گردشگری متنوع و خاصی که داره همیشه مورد توجه گردشگرای ایرانی و خارجی بوده. یکی از این مناطق بکر و جذاب درکه هست. درکه از محله های قدیمی تهرانه که هم بافت قدیمی و اصالتش رو حفظ کرده و هم طبیعتی بکر و منحصر به فرد داره. 


توچال؛ پیست اسکی در ارتفاع سه هزارمتری

  • ۱۳۹۶/۴/۲۲

قله توچال و کوهستانی که این قله رو در برگرفته در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز مرکزی و به صورت خط الراسی شرقی – غربی در شمال شهر تهران قرار گرفته. این کوهستان از شمال به رودخانه های جاجرود و شهرستانک و از غرب به قله های شمالی کوه های کرج متصله.


دریاچه های تار و هویر؛ نقش بسته در دل کوه دماوند

  • ۱۳۹۶/۴/۱۲

دریاچه تار از مناطق گردشگری دماونده که در قلب کوه های این منطقه واقع شده. موقعیت جغرافیایی این منطقه طوریه که دورتادور دریاچه رو کوه هایی با فواصل متفاوت احاطه کردن و هیچ دره ای بین اون ها وجود نداره، بلکه وجود این ارتفاعات کنار هم باعث پیدایش گودالی شده که دریاچه تار تو این گودال شکل گرفته.