روزهای پایانی سال همیشه دغدغه های خاص خود را دارند. دغدغه هایی مثل خانه تکانی و خرید عید و چیدن سفره هفت سین که باید در کوتاه ترین زمان ممکن نیز انجام شوند. مهم تر از همه این ها تصمیم گیری و برنامه ریزی ایام تعطیل عید برای سفر رفتن می باشد. با توجه به اینکه قبل عید باید نوع مسافرت و مقصدتان را مشخص کنید، پس می توان گفت سفر نوروزی از ان دسته مواردی است که نمی توان به لحظه آخر موکول کرد. باید نوع وسیله و هزینه سفر و مقصد یا مقصدها را مشخص نمود. خیلی ها سفر ارزان و اقتصادی را به سفرهای لوکس و گران ترجیح می دهند. برای اینکه بتوانید برای سفر نوروز ۹۶ تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید ما به شما کمک می کنیم. برای داشتن سفری ارزان و به یادماندنی همیشه سفر با اتوبوس طرفدارن خاص خود را داشته است. پس به معرفی مکان هایی در سفرهای نوروزی می پردازیم که سفر با اتوبوس و امکان تهیه بلیط آسان برای این سفرها مقدور باشد.

یکی دیگر از مشکلات نیز تهیه بلیط در ایام نوروز می باشد. اما این مشکل نیز به آسانی قابل حل می باشد. می توانید یک ماه قبل از شروع تعطیلات نوروز۹۶ بلیط اتوبوس خود را پیش خرید کنید. پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروزی  هر ساله از سامانه سفر724 برای مسافران نوروزی مقدور می باشد. کافیست وارد سامانه  safar724.com شوید، مبداء و مقصد و تاریخ مورد نظرتان را وارد کنید. لیستی از سرویس های موجود به شما نمایش داده می شود. با انتخاب سرویس مورد نظر و پرداخت آنلاین می توانید خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروز۹۶ را تکمیل کنید.

در هر قسمت از سفر که خواستید مسیر خود را تغییر دهید یا شهرهای بیشتری از ایران را ببینید، هیچ دغدغه ای نداشته باشید. کافیست وارد سامانه سفر724 شده و بلیط خود را به مقصد مورد نظر تهیه کنید.

در ادامه شهرهای دیدنی ایران را به افرادی که اهل مسافرت های اتوبوسی هستند معرفی می کنیم. برای پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروز 96 و سفر به این مکان های زیبا و دیدنی، می توانید از سامانه سفر724 استفاده کنید.

1. سفر نوروزی با اتوبوس به مشهد

شهر بزرگ و زیبای مشهد  به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) سالانه گردشگران بیشماری را  به سمت خود می کشاند. این شهر زیارتی، تقریبا در همه روزهای سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. علاوه بر حرم اما رضا از جاذبه های معنوی و گردشگری مشهد می توان به سد کارده، غار کارده، روستای مج، روستای دهسرخ، مجتمع زیست خاور، آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان، مصلی مشهد، سد چالیدره، روستای پاژ، بازار جنت مشهد، فرهنگسرای بهشت ( بوستان مفاخر )، آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی، جاغرق و اماکن دیدنی بسیار دیگری اشاره کرد.

سفر با اتوبوس از نقاط مختلف کشورمان به مشهد یکی از گزینه های سفر در ایام نوروز می باشد. سفر724 امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تهران به مشهد، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تبریز به مشهد، همچنین خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروز از اراک به مشهد، خرید نوروزی بلیط اتوبوس از اردبیل به مشهد،  خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از کرمانشاه به مشهد، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از همدان به مشهد و همچنین خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قم به مشهد را در اختیار مسافران نوروزی قرار داده است.

2. سفر نوروزی با اتوبوس به شیراز

سفر724 راهنمای کامل سفر به شهر شیراز را در پستهای قبلی اماده کرده بود.  ولی باز هم می توان از شیراز و زیبایی هایش و سفر در تعطیلات نوروز به این شهر گفت. از جاذبه های شیراز می توان به جهان نما، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل تن، باغ دلگشا، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، مدرسه آقا باباخان، قصر ابونصر، قلعه کک ها، موزه پارس، موزه هفت تنان و نقش برجسته بهرام در برم دلک اشاره کرد.

مسافران نوروز که قصد دارند با اتوبوس سفری نوروزی به این شهر زیبا و تاریخی داشته باشند می توانند با پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به شیراز، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بوشهر به شیراز، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تبریز به شیراز، پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروز اراک به شیراز، همچنین خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کرمانشاه به شیراز، و یا خرید اینترنتی بلیط اتوبوس زاهدان به شیراز ، خرید بلیط اتوبوس عسلویه به شیراز، خرید بلیط اتوبوس کنگان به شیراز ، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همدان به شیراز، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس قم به شیراز سفری به یاد ماندنی و شیرین را تجربه کنند.

3. سفر نوروزی با اتوبوس به تهران

بهترین زمان برای سفر به تهران ایام نوروز می باشد. شهر خلوت و آسمان آبس رنگ. به جز ایام تعطیلات نوروز که شهر تهران خولوت است روز های دیگر سال حتی دیگر برای سکونت هم مناسب نیستند. ولی تعطیلات فرصت بسیار مناسبی برای گشت و گذار در پایتخت و دیدنی های خاص و نحصر به فردش می باشد. در راهنمای سفر نوروزی به تهران با جاذبه های گردشگری پایتخت به تفصیل آشنا می شوید.

چنانچه قصد دارید با اتوبوس سفری به این شهر با ظاهری متفاوت از روزهای دیگر سال بپردازید می توانید با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تبریز تهران، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مشهد تهران، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همدان تهران، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ارومیه تهران، و یا خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اراک تهران، ویا پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروز زاهدان تهران،  پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بوشهر تهران به بازدید از پایتخت بپردازید.

4. سفر نوروزی با اتوبوس به بوشهر

مقصد بعدی سفر نوروزی بندر بوشهر است. بندری كه شهرت بیشتری به واسطه توسعه شهری كه داشته نسبت به دیگر بنادر این منطقه دارد. هوای معتدل پاییز  و زمستان، چشمه های آب معدنی، سواحل دریای مشهور و زیبای خلیج فارس، جزیره های متعدد، تالاب های كم نظیر و ارزشمند، ویژگی های زمین شناسی منحصر به فرد استان بوشهر است. بندر بوشهر را نمی توان گذری تماشا كرد، باید ماند و دل به سواحل بی انتهای آن داد. بوشهر افزون بر جاذبه های طبیعی، به سبب دارا بودن پیشینه تاریخی و سابقه كهن فرهنگی اش دارای اماكن تاریخی، مذهبی و فرهنگی باارزشی است كه از قابلیت های تاریخی و معماری این منطقه حكایت دارند. در این میان دیدن برخی جاذبه های این استان را از دست ندهید. عمارت ملك، مدرسه تاریخی سعادت، عمارت حاج رئیس و آب انبار قوام از جمله آنهاست.

برای سفر نوروزی با اتوبوس به بوشهر می توانید به صورت مستقیم از سامانه سفر724 بلیط اینترنتی نوروز را پیش خرید نمایید. همچنین با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران بوشهر، خرید اینترنتبی بلیط اتوبوس کرمانشاه بوشهر، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همدان بوشهر می توانید از مبداء خود به مقصد بوشهر بلیط اتوبوس را به راحتی تهیه کنید.

5. سفر نوروزی با اتوبوس به تبریز

بریز یكی از قدیمی ترین مناطق ایران و مهم ترین منطقه ی استان آذربایجان شرقی است. مجموعه ی آثار تاریخی و نشانه های باستان شناختی كه از محل های مختلف این شهرستان در نتیجه ی حفاری های متعدد به دست آمده؛ دلالت بر دیرینه گی و قدمت تاریخی این منطقه دارد. مردم تبریز به تدین، دلاوری، آزادی خواهی و بیش از همه به صراحت بیان در عین برخورداری از روحی مهربان شهره اند

برای مسافرانی که قصد دارند در نوروز96 سفری اتوبوسی و زمینی به تبریز داشته باشند توصیه می کنیم با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران تبریز، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مشهد تبریز، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کرمانشاه تبریز، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اردبیل تبریز، پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همدان تبریز از این شهر زیبا و خوش آب و هوا دیدن نمایند.

جشنواره نوروزی خرید بلیط اتوبوس

با خرید بلیط اتوبوس تعطیلات نوروز ۹۶ و وارد کردن شماره بلیط در سایت سفر724 میتوانید درجشنواره نوروزی سفر724 و شرکت استیلون (تولید کننده لوازم خانگی) شرکت کنید و به قید قرعه کشی جوایز ارزنده ای از قبیل 20 عدد یخچال 6 فوت استیلون، یک عدد یخچال فریزر 22 فوت استیلون و 60 بسته سفر یک ساله برنده شوید.

6. سفر نوروزی با اتوبوس به همدان

همدان از کلان شهرهای غرب ایران و مرکز استان همدان می باشد. این شهر در دامنه کوه الوند قرار گرفته و قدیمی ترین شهر ایران و از کهن ترین شهرهای جهان به شمار می رود. از آثار دیدنی همدان می توان به بقعه خضر، گنبد علویان، آرامگاه استر و مردخای و برج قربان، پل آبشینه، مسجد جامع همدان، بازار همدان و میدان امام همدان، کتیبه های گنج نامه و مجسمه شیر سنگی اشاره کرد.

مسافرانی که قصد دارند در ایام نوروز سفر به همدان را در برنامه های گردشگری خود قرار دهند، با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تهران به همدان، پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از مشهد به همدان، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تبریز به همدان، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قم به همدان، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از عسلویه به همدان، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از بوشهر به همدان، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از کرج به همدان می توانند به این شهر تاریخی سفر کنند.

7. سفر نوروزی با اتوبوس به کرمانشاه

کرمانشاه از کلان شهر های ایران و مرکز استان کرمانشاه می باشد. کرمانشاه مرکز کشاورزی ایران می باشد و آب و هوایی معتدل و کوهستانی دارد. طاق بستان مجموعه ای از سنگ نوشته های دوران ساسانی می باشد که در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است. در مطلب جاذبه های گردشگری کرمانشاه می توانید اطلاعات جامعی در مورد طاق بستان کرمانشاه به دست بیاورید. سنگ نبشته بیستون، بازار کرمانشاه، تکیه معاون الملک، مسجد عمادوالدوله، مسجد جامع کرمانشاه، مسجد جامع شافعی، تکیه بیگلر بیگی، مسجد حاج شهباز خان، مسجد شاهزاده، مسجد دولتشاه و خانه خواجه باروخ از دیگر دیدنی ها و جاذبه های گردشگری کرمانشاه می باشد.

چنانچه قصد سفر اتوبوسی در ایام نوروز را دارید پیشنهاد سفر724 به شما این است که با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تهران به کرمانشاه، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تبریز به کرمانشاه، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از عسلویه به کرمانشاه، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از کرج به کرمانشاه، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قم به کرمانشاه، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از بوشهر به کرمانشاه سفری آسان و خوش خاطره ای به غرب کشور و این شهر تاریخی داشته باشید.

8. سفر نوروزی با اتوبوس به ارومیه

ارومیه با بیش از ۳ هزار سال قدمت قدیمی‌ترین شهر در منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید که هنوز پابرجا است. و به عنوان نوزدهمین شهر تاریخی در ایران در یونسکو ثبت شده است. ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، اولین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران و ایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است.

مسجد جامع ارومیه، کلیسای ننه مریم، عمارت شهربانی ارومیه، عمارت سه گنبد، موزه ارومیه، یخچال نه پله، پل باراندوز، کاروان سرای ارومیه، بازار قدیم ارومیه، گرمابه آخوند و ساختمان شهرداری ارومیه از بناهای تاریخی این شهر می باشند.

در ایام نوروز می توانید به بازدید از این شهر بپردازید. یکی از راه های سفر به این شهر، سفر اتوبوسی می باشد. با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تهران به ارومیه، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تبریز به ارومیه، و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از اردبیل به ارومیه به بازدید این شهر بپردازید.