ماه های سال را که به تماشا بنشینیم هر کدام زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد. به فصل بهار نگاه کنیم بهترین زمان برای مسافرت است، آن هم پس از زمستانی سرد روی خوش برای مشافرت نشان نمی دهد. از میان ماه های بهار اردیبهشت که از نامش هم پیداست بسیاری از نقاط کشورمان را مانن بهشت زیبا می کند. 

در این میان برخی از مناطق ازین فصل بهره بیشتری برده اند. بیشتر به بهشت می مانند و بیشتر چشم و روح را مجذوب خود می کنند. 

زندگی های شهرنشینی امروزی واژه بهشت را از ذهن دور ساخته اند. شهر ها آلوده و شلوغ شده اند. ولی یک ماه از سال بهشت مهمان شهرهایمان می شود. تا خستگی جشم و روح را بزداید. و عادت با سیاهی زیستن را از ذهنمان پاک کند. 

زندگی های تکراری و درگیری های روزمره کم تر فرصتی ره ما می دهد که هر روز بتوانیم در این بهشت قدم بزنیم و با رنگ و بوی گل های محمدی و شکوفه ها خاطرمان را جلا بدهیم. برای همین باید در این فصل سفر کرد. سفری که چشممان را به بهشت باز کند و روحمان را نوازش دهد. 

سفر در این فصل بی شک تجربه ای است که متفاوت از سفر های تابستان و پاییز و سفرهای سرد زمستان است. خیلی ها در این فصل بدون جستجو و یا درنگ کاشان را انتخاب می کنند. مقصدی مشخص که همه می دانند آنجا چه خبر است. 

بهشت منتظر دوستاران خودش است. گل هایی با برگ های شفا و صورتی با بویی وصف ناپذیر که قدرت این را دارند که خسته ترین ذهن ها را نوازش بدهند و خاطراتی به یاد ماندنی ثبت کنند. چشم زمانی که می چرخد تا با زیبایی پیوند بخود، در میان این همه زیبایی گره خورده و نمی تواند از نگریستن دست بردارد. 

مراسمی در کاشان برپاست. همه این را می دانند و برای همین نیز آمده اند. فصل گلابگیری است و تجهیزات و گل های محمدی هم آماده اند تا تماشاگران را به جشن گل و گلاب ببرند. دیگ های مسی و گل های محمدی در این شهر پیوندی دیرینه با هم بسته اند تا حال خوب را به مردمان و مسافرانش هدیه دهند. عطر این گل ها هیچ وقت نه برای اهل کاشان و نه مسافرانش تکراری نمی شود. 

کاشانی ها که هر ساله با حجم انبوهی مسافر روبرو هستند میزباین خوبی از مهمانان شان به جا می آورند. چون اعتقاد دارند حضور مهمانان در این فصل بهشتی با برکت همراه است و آن ها باید رسم مهمان نوازی را به جا بیاورند. و علاوه بر آن شهر کاشان را به قطب توریستی و گردشگری تبدیل کنند. 

به رسم همین مهمان نوازی، کاشان هم اکنون به یک قطب گردشگری مخصوصا در فصل اردیبهشت تبدیل شده است. هر جا نام گلابگیری به گوش برسد، کسی نیست که نام کاشان در ذهنش مجسم نشود. 

برای سفر به کاشان اولین قدم انتخاب وسیله سفر هست. اتوبوس می تواند گزینه خوبی برای سفر بهاری باشد. در این فصل مناظر و آب و هوا برای سفر با اتوبوس وسوسه انگیز است. برای خرید بلیط اتوبوس به کاشان از شرکت های مسافربری معتبر نیازی نیست تا پایانه یا خود شرکت مسافربری بروید، کافیست وارد سامانه safar724.com شده و مبداء و مقصد خود را مشخص کنید. برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نیازی به ثبت نام در سامانه نیست و کافیست شماره پیامکی که به گوشی همراهتان ارسال می شود را با خود به پایانه ببرید. خرید بلیط اتوبوس آسان شوق بیشتری برای سفر در ماه اردیبهشت می تواند ایجاد کنید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از تهران به کاشان و همچنین خرید بلیط اتوبوس از تبریز به کاشان به آسانی از سامانه سفر 724 مقدور است. جهت اطلاع از مسیرها و تاریخ و شرکت های مسافربری به سامانه سفر724 مراجعه کنید. 

safar724.com