پیست اسکی دربندسر یکی دیگه از پیست های اسکی تهرانه که به پیست دیزین و شمشک نزدیکه و یکی از قدیمی ترین پیست های اسکیه که قدمت طولانی در ارائه خدمات تفریحی داره. علاوه بر اسکی، امکانات دیگه ای از قبیل رستوران و تله کابین برای راحتی مراجعه کننده ها راه اندازی شده تا برای هر سلیقه و گردشگری وسائل تفریحی مناسبی ارائه شده باشه.

بهترین زمان برای اسکی توی این پیست، از اواخر اذر تا اواخر فروردینه و البته توی تابستون هم آب و هوای بسیار دلچسبی برای گردش و تفریح داره.

پیست اسکی دربندسر در سی و پنج کیلومتری شمال شرق تهران از سمت جاده لشکرک قرار گرفته. پیست اسکی دربندسر سالانه پردشگرها و ورزشکارای داخلی و خارجی زیادی رو جذب میکنه.

منطقه رودبار قصران از اب و هوای متنوع و طبیعت زیبا  منحصر به فردی برخورداره، و دره ای به نام تلتنگه هم در شمال دربندسر قرار داره که هر ساله تیرماه مسابقات اسمی برگزار میشه. مسابقات جاهنی و میل یزیادی توی این پیست برگزار شده که یکی از اون ها در سال 1387 و با حضور اسکی باز های صاحب نام جهان بود.

از امکانات ورزشی پیسا اسکی دربندسر سه دستگاه تله سیژ، یک دستگاه تله کابین، یک دستگاه تله ایکی بشقابیف یک دستگاه تله اسکی چکشی و یک دستگاه برف ساز که قابلیت تولید برف در دمای صفر درجه رو داره، و همچنین سه دستگاه برفکوب از تجهیزات و امکانات ورزشی این این پیست اسکیه.

امکانات تفریحی پیست اسکس دربندسر شامل دو تا رستورانه، که یکی کنار پیست و رستوران دوم در قله پیست آماده پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان و ورزشکاراست.

برای افرادی که دوست دارن اسکی یاد بگیرن، مدرسه اسکی دربندسر میتونه کمک کننده باشه، مربی های رسمی فدراسیون به همراه کادر مجرب و اموزش دیده، اماده ارائه خدمات متنوعی در این زمینه هستند.