بعد از سوملا که از جاذبه های بکر و دیدنی ترابزون می باشد، دریاچه اوزون گول از جاذبه های طبیعی ومورد علاقه گردشگران ترابزون است. علاوه بر دریاچه، کوه های اطراف و درختان و جنگل انبوه، زیبایی و طراوت این منطقه را چند برابر کرده است. محیطی آرام و نشاط بخش که می تواند ساعت ها دور از هیاهو و شلوغی بازار شادی و آرامش بیشتری را به شما برگرداند. 

البته در فاصله حدود یک کیلومتری این دریاچه بازارچه ای وجود دارد که می توانید پس از رفع خستگی و تجدید انرژی به انجا سری بزنید. پیاده و یا با کرایه یک دوچرخه می توانید خودتان را به این بازارچه برسانید.

رستوران های متعدد با تنواع غذایی فراوانی را می توانید در این منطقه پیدا کنید. غذاهایی لذیذ که فقط در ترابزون می توانید طعم ان ها را یکبار بچشید.

طبیعت بکر با جنگل های فشرده از درخت از ویژگی های منطقه اوزون گل است. نکته جالب وجود مساجد متعدد در بین جنگل هاست. مناره های مساجد که از بین درختان بیرون زده، شعف وصف ناپذیری را در رگ های آدمی جاری می کند.

با سفر زمینی به ترابزون می توانید از منظره های زیبایی که در مسیر وجود دارد بیشترین لذت راببرید. هزینه های خود را کاهش دهید و با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ترابزون نیز می توانید برنامه ریزی آسانی قبل از سفر داشته باشید. خرید بلیط اتوبوس ترابزون از سامانه سفر724 برای کسانی که قصد سفر به ترابزون را دارند فراهم شده است. کافیست وارد سامانه شده و مبداء و مقصد خود را وارد کنید. بلیط اتوبوس در عرض چند دقیقه به گوشی شما ارسال خواهد شد. 

در حال حاضر بلیط اتوبوس از تبریز به ترابزون در سامانه سفر724 برای مسافران موجود می باشد.