پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

برای سفر با اتوبوس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • ۱۳۹۸/۲/۲

نکات مهم سفر با اتوبوس کدام‌‌اند؟ اگر چنین سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است با ما همراه باشید تا به آن پاسخ دهیم.


راهنمای سفر به شهر آنکارا (ترکیه)

  • ۱۳۹۶/۹/۱۳

آنکارا که در گذشته اسم آن آنقره بوده، پایتخت و مرکز سیاسی ترکیه می باشد که در ناحیه مرکزی فلات آناتولی و همچنین مرکز این کشور قرار دارد.


راهنمای کامل هزینه های سفر به مشهد

  • ۱۳۹۶/۷/۱۳

همراه سفر724 باشید تا از هزینه هایی که در سفر به مشهد مقدس مواجه می شوید، اطلاعات کامل و کافی را به دست بیاورید.


راهنمای کامل سفر زمینی به مشهد با اتوبوس

  • ۱۳۹۶/۷/۱۳

در سراسر دنیا، سفر با اتوبوس، یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای گردشگری زمینی است و شهر مشهد مقدس از جمله مقاصد اکثر مسافران و زائران است. سفر 724 در این بخش، راهنمای سفر کامل سفر زمینی به مشهد را برای شما همراهان آماده کرده‌است.


چه کارهایی را نباید در سفرهای خارجی جاده‌ای انجام داد؟

  • ۱۳۹۶/۶/۱۳

بیش‌تر مطالبی که در اینترنت وجود دارد، در این مورد صحبت می‌کنند که چه کارهایی را باید در سفر انجام داد؟ کجاها را برای گردش، تفریح و گرفتن عکس‌های یادگاری نباید از دست بدهیم؟ چه غذاهایی را در کدام رستوران‌ها باید خورد؟ و ... اما کمتر مطلبی را می‌توان پید کرد که به ما گوشزد کند که چه کارهایی را نباید در سفر انجام دهیم؟


راهنمای سفر زمینی به باکو (آذربایجان)

  • ۱۳۹۶/۶/۱۱

باکو بزرگترین شهر آذربایجان و پایتخت این کشوره که به زبان اذری صحبت میکنن. آذربایجان در همسایگی کشور ما قرار داره و با ایران مرز آبی و خشکی مشترکی هم داره. همراه سفر724 باشین تا با نحوه سفر زمینی و شرایط اخذ ویزای این کشور آشنا بشین.


راهنمای کامل سفر به جلفا

  • ۱۳۹۶/۳/۸

جلفا از زمان های پیش از میلاد به خاطر موقعیت استراتژیکی و جغرافیاییش اهمیت خاصی داشته، شهری که فرهنگ و مدنیتش زبانزد خاص و عام بوده و البته بیشترین ساکنانش رو اقلیت مذهبی تشکیل می دادند. با مطالعه راهنمای سفر جلفا می تونین با امادگی کامل از این شهر تجاری و سرسبز دیدن کنید.