یکی از دغدغه هایی که همه ی مسافرینی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، کم کردن هزینه های اصلی و جانبی بدون کم کردن از کیفیت هر کدام از بخش های سفر است. از جمله ی هزینه های اصلی هر مسافرتی مساله ی اقامت و جایی هست که قرار است اسکان در آنجا صورت بگیرد. معمولا مسافرین ایرانی اکثر کارهای مربوط به مسافرت خود را از طریق آژانس های مسافرتی انجام میدهند. این امر معمولا به دلیل عدم آشنایی با سیستم های دیگر جایگزین با آژانس های مسافرتی و مراکز توریستی می باشد. در اینجا سفر724سعی دارد تا جایگزنی مناسب که امکان کم کردن هزینه ها در بخش هتل محل اقامت را دارد به مشتریان عزیز معرفی کند. 

رزرو هتل خارجی

رزرو آنلاین هتل یک روش محبوب برای رزرو اتاق هتل می باشد. امروزه بیشتر مردم دنیا خودشان به رزرو هتل اقدام میکنند. شما برای رزرو هتل می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف و بررسی هتل های موجود به راحتی اقدام به رزرو هتل نمایید.

بنابراین اولین مرحله ای که برای یک مسافرت خوب و ارزان نیاز است آشنایی با سیستم های آنلاین رزرو و پرداخت هتل می باشد. مسافران به راحتی می توانند با یک کامپیوتر و حتی اپلیکیشن موبایل در نهایت امنیت هتل های مورد نظر خود را جستجو کنند و به صورت آنلاین از امکانات هتل مورد نظر مطلع شوند و با مقایسه بین هتل های انتخابی بهترین مورد را انتخاب نمایند.

در سایت های رزرو آنلاین تمام اطلاعات هتل، تعداد اتاق ها، تصاویر هتل، امکانات هتل، نوع هتل، قیمت هتل و ... آمده است. شما با مشاهده نظرات کاربرانی که قبلا از هتل استفاده کرده اند و همچنین امتیاز هتل اقدام به رزرو نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های رزرو آنلاین هتل این می باشد که برخی از هتل ها پرداخت در محل هستند، یعنی شما به راحتی می توانید هتل مورد نظر خود را رزرو نموده و پس از مراجعه به هتل پرداخت نمایید. البته این نوع خدمات معمولا تخفیف کم تری به مسافران می دهند. اما اگر پرداخت کامل هتل را در سایت های رزرو آنلاین انجام دهید از تخفیفات بیشتری استفاده خواهید کرد.

 یکی از سایت های معروف و پرکاربرد که سرویس های انلاین در زمینه رزرو هتل ارائه می دهند، سایت booking می باشد. این سایت توانسته اکثر هتل ها و آپارتمان هایی که در دنیا وجود دارد را در خود جای دهد و از این طریق انتخاب های فراوانی برای مسافران قائل شده است.

یکی از امتیازات برجسته و مهم این سایت این است که نیازی نیست حتما بابت رزرو هتل شما پولی بپردازید. اکثر هتل ها هنگام مستقر شدن پول را از شما دریافت می کنند. این امتیاز برای مسافران قائل شده است تا پس از اقامت بتوانند هزینه هتل را پرداخت کنند.

سایت های دیگری نیز در این زمینه فعالیت می کنند، که از جمله آن ها می توان به سایت hotels اشاره کرد. ویزگی های این سایت مشابه سایت booking می باشد، تنها تفاوت عمده ای که با هم دارند این است که این سایت تعداد هتل های کمتری در مقایسه با سایت booking دارد. از طریق این سایت هم اقدام کنید می توانید هتل هایی را پیدا کنید که نیازی به پرداخت آنلاین نیست و هنگام اقامت می توانید هزینه هتل را بپردازید.

یکی دیگر از گزینه هایی که برای رزرو هتل خارجی می توانید از آن استفاده کنید، سایت expedia است. این سایت هم علاوه بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما اجاره خودرو و .... را برای مسافرین در نظر می گیرد.

هتل های کشورهای همسایه را نیز می توانید در وب سایت هایی که معرفی شدند، پیدا کنید. و اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید. چنانچه قصد دارید به کشورهای همسایه مانند ترکیه، ارمنستان و گرجستان با اتوبوس و به صورت زمینی سفر کنید، می توانید از سامانه سفر724 بلیط اتوبوس خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

سفر724 بزرگترین و جامع ترین وب سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می باشد که با اکثر شرکت های مسافربری همکاری داشته و سرویس هایی به تمام نقاط کشورمان ارائه می دهد. با ورود به سایت و وارد کردن مبداء و مقصد و تاریخ حرکت به آسانی و با چند کلیک می توانید بلیط اتوبوس مورد نظرتان را رزرو نمایید.

safar724.com