هزاران هتل سرتاسر دنیا وجود داره. هر جایی سفر کنین با تنوع زیادی از هتل ها با درجه های مختلفی از متل گرفته تا هتل پنج ستاره روبرو میشین. همه ما تجربه اقامت در هتل رو داریم، اما کم تر برای کسی پیش میاد که هتل لوکس و کیفیت بالا رو تجربه کنه.

انتخاب هتل تاثیر مستقیم روی مسافرت شما داره، پس با دقت هتل رو انتخاب کنین.

1.هتل Bellagio، لاس وگاس

یکی از بهترین هتل های سرتاسر امریکا که میتونه بهترین انتخاب برای اقامت باشه هتل Bellagio در لاس وگاسه. هتل پنج ستاره ای که توسط یکی از بزرگ ترین کار آفرینای صنعتی ساخته شده. این هتل سی و شش طبقه به خاطر مکانی که ساخته شده شهرت فراوانی داره. این هتل سالن اجتماعات خاص و منحصر به فردی داره که نمایش های باورنکردنی و شگفت انگیز برای مهمون ها انجام میشه.

این هتل به مهموناش اجازه میده تا از رستوران های زیادی که داخل هتل وجود داره استفاده بکنن، از شام تقریبا 500 هزارتومانی نهایت لذت رو ببرن.

2. هتل Atlantis، دوبی

مسافرا در هتل اتلانتیس دوبی خاطره ای رو تجربه میکنن که هیچ گاه فراموشش نمیکنن. هتلی پنج ستاره که در جزیره جمیرا وقع شده. این هتل به قسمت های زیر آب و بی نظیرش معروفه که به مهمونا اجازه میده با دنیای زیر آی و عجیب روبرو بشن.

بیش از بیست رستوران متنوع رو می تونین تو این هتل پیدا کنین. همچنین کلوب هایی برای بچه ها، کلوب های شبانه و پارک آبی منحصر به فرد این هتل رو میشه از ویژگی های برجسته آتلانتیس عنوان کرد.

3. هتل Cabenes Als Abres، اسپانیا

اگه منظره جنگل و چوبی آرامش زیادی بهتون میده، پیشنهاد خوبی براتون داریم. یه سفر به منطقه باشکوه کاتالونیا از مناطق اسپانیا می تونه یه تجربه فوق طبیعی در هتل Cabanes براتون به جا بگذاره.

جالبه بدونین اتاق هایی داخل تنه درخت درست شده و مهمون ها می تونن با منظره ای رو به جنگل از لحظاتشون نهایت لذت رو ببرن. این اتاق های چوبی آرامش رو بهتون تقدیم میکنن و اجازه میدن مهمون ها از طبیعت زیبا و بکر و یک دست لذت ببرن.

علاوه بر طبیعت چوبی و سرسبز مهمون ها می تونن از کوه ها و موزه های اطراف هم لذت ببرن. آخر شب هم میتونن از داخل اتاق های چوبی سقف ستاره بارون داشته باشن و به تماشای آسمون بشینن.

4. هتل Hbud Hangign Gardens، بالی

اگه می خواین یه خاطره فراموش نشدنی داشته باشین حتما به اندونزی سفر کنین. هتلی رو تو اندونزی می بینین با المان های طبیعی که داخل جنگل درستش کردن. این هتل با کوه های اتشفشانی و بوته  ها و درختچه های جنگلی احاطه شده.

علاوه بر مناظر طبیعی این هتل ویژگی منحصر به فرد دیگه ای هم داره، بهترین استخر دنیا رو می تونین تو این هتل پیدا کنین. ویلاهای خصوصی محیطی دنج و آروم برای مسافرا ایجاد میکنن که خوشایند افراد و خانواده هاست.

5. هتل Iglu-Drof، سوئیس

اگه شما همیشه تو آب و هوای گرمی بودین و دلتون برای هوای سرد و خنک لک زده این هتل در سوئیس همونی هست که دنبالش میگردین. همونطور که از اسمش پیداست کل هتل از برف و یخ درست شده.

مسافرها طی اقامت میتونن از پارک بزرگ هتل دیدن کنن، هنرهای دستی ایجاد شده با یخ رو ببینن و البته آب گرم ها میتونن حس هوای گرم رو دوباره بهتون برگردونن.

بعضی وقتا لازمه دور از هیاهوی زندگی به جایی متفاوت پناه ببریم. البته هر کس به این استراحت و تنوع نیازمنده. این لحظه های اروم تو زندگی باعث میشن با قدرت و انرژی بیشتری به زندگی روتین برگردیم.

safar724.com