پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

برای سفر با اتوبوس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • ۱۳۹۸/۲/۲

نکات مهم سفر با اتوبوس کدام‌‌اند؟ اگر چنین سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است با ما همراه باشید تا به آن پاسخ دهیم.


حمل حیوانات خانگی با اتوبوس بین شهری

  • ۱۳۹۷/۱۱/۳

اگر شما هم قصد رفتن به سفر دارید، اما هنوز فرد مناسبی را پیدا نکرده‌اید که در این مدت از حیوان خانگی شما مراقبت کند. بهتر است در این مطلب از سفر۷۲۴ همراه ما باشید. در این مطلب به تمامی سوالات شما در خصوص حمل حیوانات خانگی با اتوبوس پاسخ داده شده است.


آیا باید سفرمان را به خاطر بچه‌ها کنسل کنیم؟

  • ۱۳۹۷/۱/۲۸

آیا تا به حال پیش آمده است که به خاطر کودک‌تان از سفر دل‌خواه‌تان صرف‌نظر کنید؟ پس با ما همراه باشید تا چگونگی سفر کودک با اتوبوس را به شما ارائه دهیم.


چجوری بلیط اتوبوس برگشت از شهرهای خارجی رو تهیه کنیم؟

  • ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

آیا می‌دانید چگونه می‌توان بلیط اتوبوس برگشت از سفرهای خارجی خریداری کنید؟ با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 


چجوری میتونیم برای پیش از چهار نفر بلیط اتوبوس خرید کنیم؟

  • ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

شما می تونین هر تعداد بلیط اتوبوسی که نیاز دارین رو از سایت سفر724 خریداری کنین، ولی در هر بار خرید فقط میتونین 4 صندلی اتوبوس رو انتخاب و خرید کنین.


کفش مناسب برای سفر با اتوبوس چه نوع کفشی است؟

  • ۱۳۹۶/۸/۲۲

انتخاب کفش مناسب سفر با اتوبوس، یکی از نکاتی است که باید پیش از سفر به آن پرداخت! برخی از افراد به علت بی‌توجهی به این مساله در طول سفر، بارها کلمه "ای کاش" را بر زبان می‌آورند، یکی از نکاتی که در انتخاب کفش مناسب باید در نظر بگیریم، مقصد و نوع سفر است که در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم که برمبنای مقصد سفر، کفش مناسبی را برای سفر اتوبوسی خود انتخاب کنید.


تدابیر امنیتی استفاده از ابزارهای دیجیتال در سفر

  • ۱۳۹۶/۷/۲۰

در طول سفر جاده ای، عده‌ای از مسافران بدون توجه و نگرانی، از رایانه و گوشی های هوشمند خودشون استفاده می‌کنن. این مسافرا که تو حفاظت از گنجینه‌ی اطلاعات شخصی دیجیتالیشون بی دقت هستن، خودشون رو در معرض سوءاستفاده و خسارت قابل توجهی قرار می دن.


بهترین گجت های مسافرتی سال ۲۰۱۷

  • ۱۳۹۶/۷/۱۱

سفر724 لیستی از ابزار تکنولوژی براتون تهیه کرده که سفر شما رو آسون تر و ساده تر میکنه و بار شما رو اونقدر سنگین نمیکنه که جریمه ای پرداخت کنین.


اجاره ماشین بهتره یا سفر با قطار؟

  • ۱۳۹۶/۶/۲۲

وقتی با خودروی شخصی سفر می کنین اختیار مسافرت دست خودتونه، می تونین فرمون ماشین رو به هر سمتی که دوست داشتین بچرخونین. جایی برین که دوست دارین، سمتی برین که دلتون میخاد. سفر با قطار هم مزایای خاص خودش رو داره. همراه ما باشین تا بتونین به راحتی یکیشو انتخاب کنین.


شورمست: توریستی‌ترین دریاچه شمال ایران

  • ۱۳۹۶/۶/۲۰

آیا توریستی‌ترین دریاچه شمال ایران را می‌شناسید؟ با ما همراه باشید تا شما را با دریاچه شورمست آشنا کنیم. 


چه کارهایی را نباید در سفرهای خارجی جاده‌ای انجام داد؟

  • ۱۳۹۶/۶/۱۳

بیش‌تر مطالبی که در اینترنت وجود دارد، در این مورد صحبت می‌کنند که چه کارهایی را باید در سفر انجام داد؟ کجاها را برای گردش، تفریح و گرفتن عکس‌های یادگاری نباید از دست بدهیم؟ چه غذاهایی را در کدام رستوران‌ها باید خورد؟ و ... اما کمتر مطلبی را می‌توان پید کرد که به ما گوشزد کند که چه کارهایی را نباید در سفر انجام دهیم؟


هتل های خاص و جذاب دنیا

  • ۱۳۹۶/۵/۱۹

هزاران هتل سرتاسر دنیا وجود داره. هر جایی سفر کنین با تنوع زیادی از هتل ها با درجه های مختلفی از متل گرفته تا هتل پنج ستاره روبرو میشین. همه ما تجربه اقامت در هتل رو داریم، اما کم تر برای کسی پیش میاد که هتل لوکس و کیفیت بالا رو تجربه کنه.


گوشی های ما خارج از کشور کار میکنن یا نه؟

  • ۱۳۹۶/۵/۱۸

از اونجاییکه همه ما دوست داریم از گوشی و تبلت هامون هنگام مسافرت استفاده کنیم، سفر724 این مطلب رو تهیه کرده تا هر انچه در مورد کار کردن با گوشی و تبلت  و ابزار هوشمند در سفر نیاز دارین، رو بدونین.


در سفرهای خارجی اتوبوسی چه مدارکی باید به همراه داشته باشیم؟

  • ۱۳۹۶/۴/۲۵

آیا می‌دانید در سفرهای خارجی اتوبوسی چه مدارکی باید به همراه داشته باشید؟ برای پاسخ به این سوال در این مطلب همراه ما باشید.