سامانه سفر۷۲۴ به عنوان جامع‌ترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، به اطلاع شیفتگان آن حضرت می‌رساند؛ فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین ۹۸ از شهرهای مختلف به مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و خود شهر مهران واقع در استان ایلام آغاز شده است و شهرهای مختلفی نیز روزانه به این لیست افزوده می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین ۹۸ لیست این شهرها را مشاهده کرده و سپس از طریق سامانه پیش ثبت‌نام خرید بلیط اتوبوس اربعین اقدام به خرید بلیط اتوبوس کنید.

با توجه به اینکه در ایام اربعین حسینی تعداد متقاضیان سفرهای اتوبوسی بیشتر از میزان ظرفیت اتوبوسهای ارائه شده توسط سازمان اتوبوسرانی است و برای زائران مشتاق کربلا مشکلات فراوانی در زمینه‌ی تهیه‌ی بلیط اتوبوس کربلا به وجود می‌آید، سفر ۷۲۴ در ایام اربعین علاوه بر ارائه خدمات رزرو و فروش اینترنتی بلیط اتوبوس، سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس مراسم اربعین را نیز راه‌اندازی کرده است تا زائرین کربلا با خیالی آسوده به تهیه و تدارک ملزومات سفر خود بپردازند.

امکان پیش ثبت‌نام اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین ۹۸ در سامانه سفر ۷۲۴ فراهم شده است. این برنامه هر ساله از سوی سامانه برای مشتاقان آن حضرت ارائه می‌شود. جهت اطلاع از جزئیات بلیط اتوبوس اربعین ۹۸، می‌توانید اخبار سامانه سفر ۷۲۴ را پیگیری نمایید و یا در شبکه‌های اجتماعی عضو شوید. 

سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس مراسم اربعین به شما این امکان را می‌دهد تا چنانچه قصد سفر زیارتی در ایام اربعین به کربلای معلی را دارید، ولی هنوز سرویسی برای شهر مبداء شما فعال نشده و یا ظرفیت سرویس‌های موجود تکمیل شده است، بتوانید با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود در سامانه پیش ثبت نام خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مراسم اربعین ۹۸ اقدام کنید، تا به محض باز شدن سرویس شهرها و یا در صورت ایجاد ظرفیت جدید، سامانه سفر ۷۲۴ از طریق پیامک این موارد را به شما اطلاع‌رسانی کند. 

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس کربلا از طریق سامانه سفر ۷۲۴، سرویس‌هایی که برای مرزهای مختلف توسط وزارت کشور اعلام می‌شود، سرویس‌های ارائه شده از شهرها و شرکت‌های مسافربری مختلف نیز متعاقبا از طریق این سامانه اعلام می‌شود. 

جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و اطلاع یافتن از لیست شهرهایی که امکان خرید بلیط اتوبوس اربعین ۹۸ از آن‌ها وجود دارد، روی لینک زیر کلیک کنید :

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین ۹۸