سفر به شیراز همیشه جذابیت های گردشگردی منحصر به فرد خود را برای مسافرانش در تمامی فصول داشته است. اما بهار و عید نوروز فرصت بسیار مناسبی برای گردشگران نوروزی است که در فکر مکان های دیدنی و آب و هوای خوش هستند. وقتی به شیراز سفر می کنید، مناظر و مکان های دیدنی بسیاری هست که نمی توان حتی از دیدن یکی از آنها غافل شوید. باغ عفیف آباد شیراز، یکی از مکان هایی است که هر گردشگری را مجذوب می کند. سفر724 شما را به باغ عفیف آباد برده و با این مکان دیدنی آشنا می کند. باغ عفیف آباد شیراز مجموعه ای جالب و بزرگ از اسلحه های قدیمی در دل باغی ایرانی و یک کاخ سلطنتی است.

سفرهای نوروزی و تعطیلات زمان مناسبی برای بازدید از مکان های دیدنی شیراز هستند. اگر انتخاب شما سفر با اتوبوس به شهر شیراز باشد، می توانید بلیط اتوبوس خود را به صورت اینترنتی از سامانه سفر724 به مقصد شیراز تهیه کنید.

از باغ های قدیمی شیراز می توان به عفیف آباد اشاره کرد. باغی ساده با دیوارهای آجری و کوتاه که نمونه هایی از گلهای ایران را در خود جای داده است. این باغ از اموال ارتش محسوب می شود. کاشیکاری و ستونهای گچی تنومند وزیبا از هنرمندی های معماری دوره ساسانی می باشد.

 

این باغ ساختمانی زیبا و با شکوه را در خود جای داده است که جلوی ساختمان و در محوطه ورودی حوضی قرار گرفته. از ایوان شمالی یا همان ایوان ورودی که چهار ستون بلند با سرستونهای گچبری دارد و سقفی چوبی با نقاشی های رنگ و روغن، وارد عمارت می شویم. درختان سرو و کاج دورتادور این حیاط را در برگرفته اند.

 

 

 

شیراز شهری زیبا و دیدنی است که فصل بهار ، بسیار هوای فرحبخش و دلنوازی دارد. بهترین زمان سفر به شیراز تعطیلات نوروزی می باشد. بوی شکوفه های بهارنارنج در این فصل همه مسافران را مست و مدهوش خود می کند. بدون شک مسافری که به باغ های زیبای شیراز در بهار سفر می کند، هیچ گاه خاطره آن را فراموش نمی کند.

باغ عفیف آباد در غرب شهر شیراز،در جنوب خیابان قصرالدشت بالاتر از باغ قدیمی رحمت آباد و در انتهای خیابان عفیف آباد واقع شده است

توصیه سفر724

تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای سفر به شهر دیدنی شیراز هستند. افراد زیادی هستند با انتخاب شیراز برای تعطیلات نوروز و سفر با اتوبوس به گردش در ایران می پردازند. از شهر مبدا تا رسیدن به شیراز حتما مکان های دیدنی دیگری سر راه شما وجود دارد که می توانید در سفر اتوبوسی خود از آن ها بازدید کنید.

برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و صرفه جویی در هزینه ها و زمان، کافیست به سامانه سفر724 رفته و مبداء و مقصد خود را به شهر شیراز انتخاب کنید. با چند کلیک ساده بلیط اتوبوس خود را تهیه کرده اید.

safar724.com