بهار فصلی است که هر نفس در هوای آن بوی تازگی دارد. از این رو سفر به تهران در نوروز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در نوروز هر خیابان به رنگ و بوی جشن و شادی در می‌آید. چرا که بهار همواره سرشار از امید، شادی و تجدید حیات است. این فصل در تهران نیز جلوه خاصی دارد. به ویژه این‌که بازار تفریح و گردش در پایتخت همیشه داغ است. اما در ایام نوروز این بازار داغ‌تر هم می‌شود. زیرا معمولا به ویژه برنامه‌های نوروزی در تهران بیش‌تر از سایر شهرها پرداخته می‌شود. چرا که پایتخت همواره میزبان مهمانان مختلفی از سراسر ایران است. 

با همه توضیحات ذکر شده ما نیز در سفر۷۲۴ می‌خواهیم با شما نکاتی در مورد سفر به تهران در نوروز را با شما در میان بگذاریم. از این رو توصیه می‌کنیم که برای تجربه یک سفر دلچسب به تهران در نوروز امسال همراه ما باشید.

سفر به تهران در نوروز

سفر به تهران در نوروز انتخابی هوشمندانه 

بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای مسافرت است. سفر به پایتخت در نوروز نیز می‌تواند گزینه بسیار هوشمندانه‌ای باشد، چرا که در نوروز آرامش وصف ناپذیری تهران را در بر می‌گیرد. از این رو خبری از تنش‌ها و شلوغی‌های همیشگی نیست و می‌توانید با خیالی آسوده یک دل سیر تهران گردی کنید و از لحظه به لحظه بودن در پایتخت لذت ببرید. 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود سفر به تهران در نوروز گزینه مناسبی باشد این است که امکان خرید بلیط اتوبوس از اکثر شهرهای ایران به تهران به سادگی امکانپذیر است. بنابراین می‌توانید با بودجه‌بندی مناسب سفر هوشمندانه و اقتصادی و در عین حال پر از تازگی و هیجان را تجربه کنید. مخصوصا این‌که بلیط اتوبوس نوروزی به شکل آنلاین و به سادگی از پلتفرم‌هایی مانند سفر۷۲۴ قابل خریداری است. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و با چند کلیک ساده خرید بلیط اتوبوس خود را تکمیل کنید. 

سفر به تهران در نوروز سفری کم خرج اما بالانشین!

با انتخاب تهران به عنوان شهر مقصد در نوروز و آغاز یک سفر اتوبوسی می‌توانید هزینه‌های سفر را تا جای ممکن کاهش دهید و در عوض هزینه بیش‌تری برای تفریح در تهران در نظر بگیرید. اگر هم تا به حال جز برای کارهای اداری به تهران سفر نکرده‌اید، یک تجربه دلنشین از سفر به تهران در نوروز کسب می‌کنید. چون جاهای دیدنی تهران، پارک‌های تهران و مراکز خرید آن به اندازه کافی حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. 

از طرفی نیز امکان رزرو هتل و هاستل‌هایی با قیمت مناسب در پایتخت فراهم است. به این ترتیب می‌توانید متناسب با بودجه‌بندی خود محل اقامت متناسبی را برای خودتان رزرو کنید. البته توجه داشته باشید که این اقامتگاه‌ها در ایام نوروز خیلی سریع پر می‌شوند. بنابراین باید از قبل نسبت به رزرو اقدام کنید. 

شاید هم سفر به تهران در نوروز را انتخاب کرده‌اید تا بتوانید چند روزی را در جوار آشنایان خود بگذرانید و در خانه اقوام اقامت کنید. با این حساب یک سفر کاملا اقتصادی خواهید داشت. چون سفر به تهران در نوروز با اتوبوس هزینه چندانی برایتان نخواهد داشت. 

سفر به تهران در نوروز

دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی در تهران

دسترسی به وسایل نقلیه از جمله مترو در تهران بسیار ساده است. از این رو به راحتی و با هزینه اندکی می‌توانید نقاط مختلف شهر را بگردید و از زیبایی‌های پایتخت در فصل بهار بهره‌مند شوید. زیرا ۷ خط متروی فعال پایتخت آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز در همه ایام و به ویژه در عید نوروز است. 

البته علاوه بر مترو، اتوبوس، BRT، تاکسی‌های خطی، اسنپ، تپسی و ... نیز در خدمت مسافرانی هستند که دوست دارند روزهای زیبای بهاری را در پایتخت سپری کنند و با تفریحات خاص هیجان را مهمان لحظات خود بکنند.

اگر هم قرار است برای سفر به تهران در نوروز با خودروی شخصی خودتان برنامه‌ریزی کنید. بهتر است نقشه تهران را تهیه کنید تا در اتوبان‌ها و خیابان‌های پایتخت گم نشوید. هر چند ترافیک نوروز تهران چندان سنگین نیست. اما اگر مسیرها را به خوبی نشناسید، ممکن است گشت‌وگذار برایتان چندان دلچسب نباشد. 

چرا سفر به تهران در نوروز گزینه مناسبی است؟

سفر به تهران در نوروز می‌تواند تجربه دل‌انگیزی برای لمس جادوی بهار در پایتخت باشد. زیرا از طرفی آب‌وهوای تهران در بهار بسیار مطبوع و دل‌انگیز است؛ از طرفی هم خبری از آلودگی‌های همیشگی نیست. همچنین برای انجام اکثر تفریح‌های مد نظر خودتان می‌توانید برای سفر به پایتخت برنامه‌ریزی کنید.