روستای عنبران در 26 کیلومتری مشهد و 1 کیلومتری طرقبه واقع شده و به همین دلیل، مسیر دسترسی همون مسیر طرقبه هست، یعنی انتهای بلوار وکیل آباد که رسیدین یک سمت میره شاندیز و سمت دیگه میره طرقبه. که شما مسیر رفت به طرقبه رو انتخاب میکنین. با این تفاوت که بعد از رسیدن به طرقبه یک کیومتر بیشتر باید حرکت کنین.

راه های دسترسی عنبران 

روستای ییلاقی عنبران مناظر سرسبز و علف های خودرو و خوشبو داره و طبیعت بسیار خوش آب و هوای عنبران برای همه نوع سن و سالی میتونه جذاب باشه.

چشم اندازهای زیبا و گیاهان خودروی خوش بو باعث شده این روستای ییلاقی رو عنبران بنامند.

امکانات رفاهی روستای عنبران

این مکان کافه ها و رستوران های متعدد و اقامتگاه های مناسبی رو برای گردشگرا و مسافرا درنظرگرفته. که شما میتونین برای استراحت و تناول غذا ازشون استفاده کنین.

بهتون پیشنهاد میکنیم حتما، برای یک بار هم که شده سری به اینجا بزنین؛ چون آرامشی که در این مکان وجود داره، بینظیر و فوق العاده ست.

شما می‌تونین با اتوبوس از هر شهرِ ایران به مشهد سفر کنین و فقط کافیه به سایت سفر 724 مراجعه کرده و وارد بخش خرید بلیط اینترنتی اتوبوس شده و مراحل رو کامل کنین و در آخر فقط یه شماره بلیط رو داشته باشین و نیم ساعت قبل تو ترمینال، اون شماره رو به شرکت مسافربری نشون داده و بلیط کاغذی تونو تحویل بگیرین. سفر 724 از شرکت های متنوع مسافربری، سرویس داره و حتی می‌تونین لیست قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف ها  رو هم ببینین.