قیمت بلیط اتوبوس اربعین مانند سنوات گذشته دو برابر خواهد شد. با توجه به اینکه اربعین 96 حدود 9000 دستگاه اتوبوس آماده جا به جایی زوار اربعین هستند، هنوز قیمت نهایی بلیط اتوبوس از شهرهای مرزی عراق مشخص نشده است.

در سال های گذشته قیمت بلیط اتوبوس از شهرهای مرزی عراق دو برابر افزایش پیدا می کرد. احتمالا همین روال در قیمت بلیط اتوبوس در اربعین امسال نیز اعمال شود.

اربعین سال 96 بلیط اتوبوس به مقصد شهرهای مرزی عراق دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه در اربعین اتوبوس ها از شهرهای مرزی یک سر خالی بر می گردند، چون در موقع بازگشت زائران از مرزهای عراق، اتوبوس ها تا مرز را بدون سرنشین طی میکنند، و علاوه بر این رانندگان در این مسیر باید توقف های طولانی را متحمل شوند. برای جبران این موارد قیمت بلیط اتوبوس دو برابر می شود تا رانندگان و شرکت های مسافربری متحمل خسارت نشوند.

سفر724 جهت رفاه حال شما، سامانه اطلاع رسانی و پیش ثبت نام بلیط اتوبوس اربعین را راه اندازی کرده است تا:

*چنانچه هنوز سرویسی برای شهر شما باز نشده بود: اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس اربعین وارد کنید، تا به محض باز شدن سرویس ها، از طرف تیم سفر724 اطلاع رسانی شوید. شرکت های مسافربری نیز همزمان با باز شدن سرویس هایشان به لیست مورد نظر اضافه خواهند شد. 

**در صورتی که ظرفیت سرویس مورد نظرتان تکمیل شده بود:  اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت نام خرید لیط اتوبوس اربعین وارد کنید، در صورت ایجاد ظرفیت جدید، توسط سامانه سفر724، از طریق پیامک اطلاع رسانی شوید.  

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین نیز در سامانه سفر724 اغاز شده است. لطفا با توجه به محدود بودن سرویس ها، در اسرع وقت نسبت به خرید بلیط اتوبوس اربعین اقدام کنید. 

ورود به صفحه پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس