برای اولین بار در کشور، همراه اول خدمات رایگان وای فای را در مسیرهای پرتردد نجف و کربلا به همراه خدمات رومینگ بین الملل، در کشور عراق ارائه داده است.

از جمله نقاطی که در این برنامه تحت پوشش رایگان wifi قرار گرفته اند می توان به صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر امیرالمؤمنین علی (ع)، خباطه در ۵۰۰ متری صحن حضرت فاطمه (س)، ۵ عمود مسیر نجف به کربلا، صحن عقیله مجاور حرم مطهر سیدالشهداء(ع) و بین الحرمین اشاره کرد.

روش استفاده از اینترنت وای فای رایگان همراه اول در کشور عراق

  • زائر محترم ابتدا در محل های نام برده که اینترنت وای فای همراه اول فعال است، گوشی خود را روشن نمایید.
  • وای فای گوشی خود را فعال کنید.
  • پس از فعال شدن وای فای رایگان به راحتی می توانید از اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، بیسفون و سایفا و اینستاگرام و خیلی برنامه های کاربردی دیگه استفاده کنید.

خدمات مکالمه رایگان برای ایام اربعین از طریق شبکه های اجتماعی نیز برای کاربران همراه اولی فراهم شده است. با نصب برنامه ساینا و تلگرام می توانید با مشترکین دیگری که این برنامه ها را روی گوشی خود دارند، به راحتی تماس صوتی رایگان در سفر کربلا برقرار کنید.

فعالیت ها و تسهیلات خاصی در اربعین 96 برای زائران فراهم شده است. همراه اول در اربعین 96 در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران ظرفیت انتن های TBS خود را افزایش داده و با قرار دادن کارشناسان خود در مرزهای زمینی، راهنمایی های لازم را به زائرین اربعین ارائه می دهد.

جهت پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین، و اطلاع یافتن از لیست شهرهایی که امکان خرید بلیط اتوبوس اربعین 96 روی لینک زیر کلیلک کنید:

ورود به صفحه پیش فروش بلیط اتوبوس مراسم اربعین ۹۶

چنانچه قصد سفر زیارتی در ایام اربعین به کربلای معلی را دارید، ولی هنوز سرویسی برای شهر مبداء شما فعال نشده و یا ظرفیت سرویس های موجود تکمیل شده است، سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس مراسم اربعین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس مراسم اربعین 96 اقدام کنید، تا به محض باز شدن سرویس شهرها و یا در صورت ایجاد ظرفیت جدید، توسط سامانه سفر724، از طریق پیامک اطلاع رسانی شوید.  

 ورود به صفحه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس اربعین

safar724.com