ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع)، سفر ۷۲۴ با هماهنگی و همکاری با شهرداری آستان قدس رضوی در حال آماده‌ شدن برای برگزاری مراسم ویژه استقبال از زائران امام رضا (ع) در پایانه مسافربری مشهد است.

غرفه ویژه سفر ۷۲۴ واقع در درب ورودی پایانه مسافربری مشهد نیز آماده خوشامدگویی به مهمانان عزیزی است که برای گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا به این شهر مقدس سفر می‌کنند.

با توجه به این‌که شهر مشهد میزبان زائرانی است که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) از اقصی نقاط ایران به این شهر مقدس سفر می‌کنند. شما هم در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به سایت سفر۷۲۴ و انتخاب شهر مبدا خود به مقصد مشهد بلیط سفر به مشهد خود را تهیه کنید.

خرید بلیط اتوبوس به مقصد مشهد

در روز ولادت با سعادت امام هشتم(ع)، مقامات استانی نیز آماده استقبال از مسافرانی هستند که قدم به پایانه امام رضا (ع) می‌گذارند. از طرفی نیز ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی با هماهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری آستان قدس رضوی در پایانه‌های مسافربری مشهد در نظرگرفته شده است.

سفر۷۲۴ نیز با ارائه سرویس رفت و برگشت به این شهر مقدس درصدد است گامی برای تسهیل فرآیند سفر برای شما زائران عزیز بر دارد و این سفر را به یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرهای شما تبدیل کند.