28 صفر، اخرین رسول حق، مهر سکوت بر لب می نهد و جبرائیل در حریم ملکوت گوشه عزلت می گزیند. او از ملکوت آسمان به زمین فراخوانده شده بود تا انسان را با معنای واقعی­اش آشنا کند و اکنون آسمان، تب دار غروب جانگداز اوست. این غروب غم انگیز را به آسمانیان و زمینیان تسلیت می گوییم.

طبق یک سنت دیرینه همه ساله در دهه آخر ماه صفر و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن و شهادت امام رضا عاشقان دلباخته از سراسر کشور به مشهدالرضا مشرف می شوند. و هر چه به روز رحلت پیامبر و شهادت امام هشتم شیعیان نزدیک­تر می­شویم، تعداد زائران قبله هشتم شیعیان بیشتر می شود و مهمانان ویژه نیز خود را به قافله عزاداری رضوی و نبوی می­رسانند.

اکنون که در آستانه ایام سوگواری پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) هستیم و می‌دانیم که افراد زیادی به سوی پایتخت معنوی ایران در حال طی طریق هستند. بعضی ها با پای پیاده، بعضی ها با وسیله شخصی، تعدادی با اتوبوس و افرادی هم با سفر هوایی راهی این مسیر دلباختگی می شوند.

در این میان یکی از روش های ساده و مقرون به صرفه، سفر با اتوبوس می باشد. با توجه به حجم بالای سفر به مشهد در این ایام بهتر است جهت افزایش سطح معنوی سفر و فرهنگ سازی، بلیط  اتوبوس خود را از قبل تهیه کرده و با برنامه ریزی اقدام به سفر کنیم.

سامانه سفر 724، برای تهیه بلیط اتوبوس از تمامی شهر­های کشور به مقصد مشهد مقدس، خدمات خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را در مسیرهای رفت و برگشت فراهم نموده است. با توجه به اینکه تقاضای استفاده از خدمات حمل و نقل جاده­ای در این ایام بسیار فشرده می باشد، همین حالا بلیط اتوبوس رفت و برگشت به مشهد مقدس را در هر جایی که هستید، از سامانه سفر 724 تهیه کنید.

شهادت امام رضا

هزینه سفر با اتوبوس به مشهد بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. لیستی از قیمت بلیط های اتوبوس به مشهد مقدس را در زیر می­توانید ببینید. جهت استعلام قیمت بلیط اتوبوس و خرید و رزرو بلیط ارزان و اتوبوس های وی آی پی، تخت شو و معمولی  از شهرهای مختلف به مقصد مشهد مقدس وارد بخش خرید بلیط اتوبوس شده، مبدا، مقصد و زمان حرکت را انتخاب کرده و سرویس های موجود به همراه قیمت ها را ببینید.

نام مبداء

نام مقصد

شروع قیمت از (ریال)

مشاهده لیست سرویس ها

تبریز

مشهد

600،000

مشاهده لیست سرویس

قم

مشهد

450،000

مشاهده لیست سرویس

تهران

مشهد

360،000

مشاهده لیست سرویس

آزادشهر

مشهد

400،000

مشاهده لیست سرویس

آستانه اشرفیه

مشهد

465،000

مشاهده لیست سرویس

بجستان

مشهد

100،000

مشاهده لیست سرویس

ارومیه

مشهد

1،180،000

مشاهده لیست سرویس

اسلامشهر

مشهد

380،000

مشاهده لیست سرویس

 

برای اطلاع از تمامی مسیرها، سرویس ها و قیمت ها به وب سایت سفر 724 مراجعه کنید. چنانچه هنگام خرید یا رزرو بلیط انلاین اتوبوس به راهنمایی نیاز داشتید، به قسمت سوالات متداول که در وبسایت موجود می باشد، مراجعه کنید. در غیر اینصورت پشتیبانی سامانه سفر 724 آماده است تا راهنما و پاسخگوی سوالات شما زائرین مشهد الرضا باشد.

*در حریم پاک علی بن موسی الرضا (ع) نایب الزیاره ما نیز باشید*