سفر724 جهت رفاه حال شما، سامانه اطلاع رسانی و پیش ثبت نام بلیط اتوبوس اربعین را راه اندازی کرده است تا:

*چنانچه هنوز سرویسی برای شهر شما باز نشده بود: اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس اربعین وارد کنید، تا به محض باز شدن سرویس ها، از طرف تیم سفر724 اطلاع رسانی شوید. شرکت های مسافربری نیز همزمان با باز شدن سرویس هایشان به لیست مورد نظر اضافه خواهند شد. 

**در صورتی که ظرفیت سرویس مورد نظرتان تکمیل شده بود:  اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اربعین وارد کنید، در صورت ایجاد ظرفیت جدید، توسط سامانه سفر724، از طریق پیامک اطلاع رسانی شوید.  

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین نیز در سامانه سفر724 اغاز شده است. لطفا با توجه به محدود بودن سرویس ها، در اسرع وقت نسبت به خرید بلیط اتوبوس اربعین اقدام کنید. 

ورود به صفحه پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس

زائران اربعین حسینی که قصد دارند از طریق زمینی و با اتوبوس به کربلا سفر کنند، می توانند به راحتی در سامانه پیش ثبت نام خرید بلیط اتوبوس اربعین اطلاعات خود را وارد کنند و هنگام باز شدن سرویس های جدید، از طریق پیامک مطلع شوند.

سفر724 هر ساله امکان پیش ثبت نام و پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را در ایام خاصی از سال که تقاضای خرید بلیط اتوبوس افزایش می یابد، راه اندازی میکند.

برای پیش ثبت نام می توانید به صورت فردی و گروهی اقدام کنید. اطلاعات بیشتر را می توانید در راهنمای پیش ثبت نام اینترنتی خرید بلیط اتوبوس بخوانید.

همراه سفر724 باشید تا همیشه و هر زمان دسترسی آسان به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس داشته باشید.

پیش ثبت نام اینترنتی خرید بلیط اتوبوس اربعین96 به اتمام رسیده است. جهت پیش ثبت نام بلیط اتوبوس اربعین 97 می تواند عضو شبکه های اجتماعی سفر724 (@safar724) شوید و یا اخبار سایت را پیگیری فرمایید. 

safar724.com