همه ما ممکن است پس از تکمیل فرآیند خرید بلیط اتوبوس یک باره متوجه شویم که ای دل غافل! من که صندلی رو اشتباه انتخاب کردم! الان باید چه کار کنم؟ به همین دلیل ما در این مطلب از سفر ۷۲۴ سعی کردیم روش‌ها و شرایط امکان تغییر صندلی بلیط اتوبوس را با شما در میان بگذاریم و بررسی کنیم که آیا اصلاً مسافران می‌توانند پس از خرید بلیط اتوبوس شماره صندلی بلیط را تغییر دهند؟ 
فقط توجه کنید که در هنگام انجام هر فرآیندی در سایت سفر 724 ، تمامی شرایط و ضوابط مربوط به آن اقدام را با دقت مطالعه کنید.

آیا امکان تغییر صندلی بلیط اتوبوس پس از خرید بلیط وجود دارد؟

خیر؛ پس از اینکه فرآیند خرید بلیط از سایت سفر724 تکمیل شده و شماره بلیط را دریافت کردید، به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات پس از آن توسط خودتان وجود ندارد. در حالت کلی بهتر است بدانید که پس از صدور بلیط هیچ گونه تغییر در شماره صندلی بلیط و تعویض آن از سوی سفر724 وجود ندارد. تنها خود شرکت‌های مسافربری پس از صدور بلیط به جزئیات و ویرایش مجدد آن دسترسی دارند و فقط خودشان می‌توانند تغییر صندلی بلیط اتوبوس شما را انجام دهند.
اگر شرایط شما خیلی بحرانی باشد و حتماً باید شماره صندلی بلیط اتوبوس خود را تغییر دهید، میتوانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  1. تماس با شرکت مسافربری مربوطه
  2. کنسلی بلیط اتوبوس و خرید مجدد

تماس گرفتن با شرکت مسافربری ارائه دهنده سرویس

با توجه به اینکه پس از صدور بلیط از سایت سفر 724 تنها شرکت مسافربری مربوطه به ویرایش اطلاعات دسترسی دارد، شما نمی‌توانید تغییر شماره صندلی اتوبوس را خودتان انجام دهید. پس برای تغییر شماره صندلی اتوبوس باید با شرکت مسافربری تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا تغییرات لازم را انجام دهند.

کنسلی بلیط اتوبوس خریداری شده و خرید مجدد آن

اگر تحت هر شرایطی نتوانستید از روش اول استفاده کنید، می‌توانید بلیط خود را با توجه به شرایط کنسلی بلیط اتوبوس، استرداد کرده و مجدداً صندلی دلخواه خود را خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید که قبل از استرداد حتماً شرایط آن را مطالعه کنید.

شرایط کنسلی بلیط اتوبوس

در صورت وجود شرایط ضروری و بروز مشکل با پشتیبانی سفر 724 تماس بگیرید

در نهایت اگر به هر دلیلی نتوانستید از طریق تماس با شرکت مسافربری و استرداد بلیط اتوبوس نسبت به تغییر صندلی اقدام کنید، می‌توانید با پشتیبانی سفر 724 تماس بگیرید؛ همکاران ما در قسمت پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.

آیا امکان تعویض تاریخ بلیط اتوبوس پس از خرید بلیط از سایت وجود دارد؟

تغییر روز و ساعت بلیط اتوبوس نیز همانند تغییر صندلی می‌باشد و شما نمی‌توانید پس از صدور بلیط، تاریخ آن را تغییر دهید. به دلیل اینکه تغییر تاریخ در برخی شرایط واجب و ضروری می‌باشد، توصیه می‌کنیم تا حتماً سعی کنید در ابتدا از طریق تماس با شرکت مسافربری تاریخ بلیط خود را تغییر دهید. اگر به هر دلیلی نتوانستید تعویض تاریخ بلیط خود را انجام دهید، بهتر است که با تماس با پشتیبانی از همکاران ما راهنمایی بگیرید.

نکات مهم در رابطه با تعویض تاریخ بلیط اتوبوس و شماره صندلی پس از خرید

  • خود مسافر و پشتیبانی سایت به هیچ عنوان پس از صدور بلیط نمی‌توانند تغییری در شماره صندلی و تاریخ بلیط انجام دهند.
  • توجه داشته باشید که کنسل کردن بلیط اتوبوس در هر حالتی از جمله لغو سفر، تغییر شماره صندلی، تعویض تاریخ بلیط اتوبوس و ...  مطابق با شرایط استرداد خواهد بود. 
  • دقت کنید که شرکت مسافربری تنها یک بار حاضر به تغییر شماره صندلی و یا تاریخ بلیط شما خواهد شد. پس در هنگام ایجاد تغییرات حتما توجه کافی را داشته باشید.
  • برای تعویض تاریخ بلیط اتوبوس و یا شماره صندلی خود، بهترین و راحت‌ترین روش، تماس با شرکت مسافربری مربوطه است.