پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

کلات، سرزمین دژهای نفوذ ناپذیر

  • ۱۳۹۶/۸/۳

مشهد مقدس، علاوه بر اینکه بارگاه حضرت رضا رو داره، شهرستان و روستاهای بسیار زیبا و دل انگیزی رو هم اطرافش داره که برای تمامی گردشگرا و مسافرایی که سفری به مشهد دارن بسیار جذابه که به اونجا هم سری بزنن.


روستای حصار ، زمردی در دل کوه ها

  • ۱۳۹۶/۸/۲

روستای حصار گلستان، در جنوب غرب مشهد و در حوالی شهر طرقبه، در شهرستان بینالود استان خراسان رضوی واقع شده. وجه تسمیه حصار  به دلیل قرارگرفتن این روستا در دل کوه‌هاست.


آبشار شاهاندشت و قلعه ملک بهمن، تاریخ و هیجان در کنار هم

  • ۱۳۹۶/۷/۳۰

شمال ایران رو می‌شه بدون اغراق، بهشتی روی زمین دونست. آشنایی با این منطقه و گشت‌و‌گذار در دل جنگل ها و مناطق دیدینش مثل یک رویا لذت بخش و هیجان انگیزه.


عنبران، مکانی با بوی خوش عنبر

  • ۱۳۹۶/۷/۲۵

روستای عنبران در 26 کیلومتری مشهد و 1 کیلومتری طرقبه واقع شده و به همین دلیل، مسیر دسترسی همون مسیر طرقبه هست


وردیج، محل زندگی روح های سنگی

  • ۱۳۹۶/۷/۲۳

وردیج، روستایی در دهستان سولقان از توابع بخش کن استان تهران هست که اخیرا جزو منطقه ۲۲ شهری تهران محسوب می‌شه.


دریاچه زیبای اوان، مأمن پرندگان مهاجر پائیزی

  • ۱۳۹۶/۷/۱۸

دریاچه اوان در استان قزوین و در منطقه معروف الموت قرار دارد. دریاچه اوان ۸۹ اُمین اثر طبیعی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.


آب اعلایی که از زیر صخره سنگ های دماوند می جوشد

  • ۱۳۹۶/۷/۱۵

 چشمه اعلا از باران و برف سالیانه که به خاک نفوذ می‌کنه، می‌جوشه. برف‌های روی قله ی دماوند مسیری طولانی رو از میان لایه‌های مختلف داخل کوه طی می‌کنن که به مخزنی توی دل کوه برسن و تو این مسیر طولانی املاح و مواد معدنی زیادی رو هم با خودشون میارن


راهنمای کامل هزینه های سفر به مشهد

  • ۱۳۹۶/۷/۱۳

همراه سفر724 باشید تا از هزینه هایی که در سفر به مشهد مقدس مواجه می شوید، اطلاعات کامل و کافی را به دست بیاورید.


راهنمای کامل سفر زمینی به مشهد با اتوبوس

  • ۱۳۹۶/۷/۱۳

در سراسر دنیا، سفر با اتوبوس، یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای گردشگری زمینی است و شهر مشهد مقدس از جمله مقاصد اکثر مسافران و زائران است. سفر 724 در این بخش، راهنمای سفر کامل سفر زمینی به مشهد را برای شما همراهان آماده کرده‌است.


شکارگاهی که جان پناه حیوانات و تفریحگاه تهرانی ها شده!

  • ۱۳۹۶/۵/۲۱

پارک ملی سرخه حصار در زمان های قدیم شکارگاه بوده که سال 1358 به سازمان محیط زیست واگذار شد. قسمتی از اراضی هم به پارک ملی تبدیل و قسمت دیگه جهت دامداری به اهالی این منطقه داده شد.


روستای خوب خور!

  • ۱۳۹۶/۵/۱۲

خور از روستاهای بسیار قدیمی شهرستان ساوجبلاغه که بیشینه ای بالای دو هزار سال داره. روستای خور منطقه ای سردسیریه که در کوهستان های شمال غرب شهر هشتگرد واقع شده، به مرور زمان و با رشد جمعیت این روستا به شهرک تبدیل شده.


سد لتیان، یکی از زیباترین سدهای ایران در دل طبیعت زیبای جاجرود

  • ۱۳۹۶/۵/۹

سد لتیان در منطقه جاجرود و شمال غرب تهران قرار داره. آب و هوای خوش این منطقه باعث جذب تهرانی های علاقمند به طبیعت شده. این منطقه قدمت زیادی داره و از مناطق مهم تفریحی به حساب میاد.


دره اوین - درکه؛ یارهای دیرین که جان پناه امروز شده اند

  • ۱۳۹۶/۵/۲

استان تهران با جاذبه های گردشگری متنوع و خاصی که داره همیشه مورد توجه گردشگرای ایرانی و خارجی بوده. یکی از این مناطق بکر و جذاب درکه هست. درکه از محله های قدیمی تهرانه که هم بافت قدیمی و اصالتش رو حفظ کرده و هم طبیعتی بکر و منحصر به فرد داره. 


توچال؛ پیست اسکی در ارتفاع سه هزارمتری

  • ۱۳۹۶/۴/۲۲

قله توچال و کوهستانی که این قله رو در برگرفته در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز مرکزی و به صورت خط الراسی شرقی – غربی در شمال شهر تهران قرار گرفته. این کوهستان از شمال به رودخانه های جاجرود و شهرستانک و از غرب به قله های شمالی کوه های کرج متصله.


راهنمای کامل سفر به جلفا

  • ۱۳۹۶/۳/۸

جلفا از زمان های پیش از میلاد به خاطر موقعیت استراتژیکی و جغرافیاییش اهمیت خاصی داشته، شهری که فرهنگ و مدنیتش زبانزد خاص و عام بوده و البته بیشترین ساکنانش رو اقلیت مذهبی تشکیل می دادند. با مطالعه راهنمای سفر جلفا می تونین با امادگی کامل از این شهر تجاری و سرسبز دیدن کنید.


از معلق ترین پل خاورمیانه در طبیعتی بکر عبور کنید!

  • ۱۳۹۶/۳/۳

پل های معلق هر کجا که باشند دیدن شان همیشه برای اهل سفر و گردش جذابیت دارد. اگر یکی از این پل ها نزدیک محل اقامت شماست حتما تجربه عبور از پل معلق را به تجربیات گردشری خودتان اضافه کنید. عبور از این پل ها با هیجانی همراه است که می تواند فکر را کمی از آشفتگی ها و افکار روزمره جدا کند.


بهترین کباب عمرتان را در قصابه، شهر قصاب ها تجربه کنید!

  • ۱۳۹۶/۲/۳۰

قصابه شهری در دامان طبیعت بکر و زیبای استان اردبیل و در هشت کیلومتری مشکین شهر دوست داران طبیعت را هرساله و به ویژه در فصل های بهار و تابستان به سمت خود می کشد. با توجه به موقعیت این شهر که در مسیر جاده اهر مشکین شهر قرار گرفته راه ارتباطی این دو شهر را ایجاد کرده است.


در سفر به اهواز به تماشای کارون و پل های زیبا بنشینیم.

  • ۱۳۹۶/۲/۱۰

کلان شهر اهواز در استان خوزستان در جنوب کشورمان ایران قرار گرفته است. شهری که جاذبه های گردشگری آن سالانه مسافران زیادی را به خصوص در زمستان و آب و هوای خنک به سمت خود می کشد. اهواز به داشتن رود و پل های زیبا معروف است. همراه سفر724 باشید تا به این شهر سری بزنیم.


گلاب گیری در کاشان؛ مراسمی که عطر گل محمدی را جاودانه میکند.

  • ۱۳۹۶/۲/۹

اردیبهشت در معنای لغوی یعنی "مانند بهشت". و در این فصل زمین به شکل بهشت در می اید. بهترین فصل برای سفر در ایران را می توان اردیبهشت نامید. در این میان برخی شهرها اردیبهشت شان درسال عین بهشت است. کاشان یکی از این شهرها است که به واسطه همین حال و هوایش مکانی توریستی و تفریحی در اردیبهشت شده است. 

 


طبیعت گردی و خرید را همزمان در بانه تجربه کنید!

  • ۱۳۹۶/۲/۷

آسمان بانه قشنگ است؛ همان طور كه شهرش در شب از بالای بلندی. شهر از بالای كوه آربابا، بابوس و دوزین زیباست. چراغ های این شهر در شب خوش می درخشند. بانه را شهر خرید لوازم صوتی و تصویری هم می دانند؛ همچنین شهر كولرهای گازی كه با قیمتی كمتر از شهرهای بزرگ، قابل خرید است. همراه سفر724 سری به بانه بزنید.