دهمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شهری ۳ الی ۶ مهر ماه سال جاری در محل سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه‌های تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری، خودروهای حمل‌ونقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ‌های مکانیزه، مجموعه بازی‌های پلی‌اتیلنی و تجهیزات ورزشی پارکی به نمایش گذاشته شده‌اند. 

سفر ۷۲۴ نیز به عنوان مجری طرح فروش بلیط اینترنتی به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در دهمین نمایشگاه خدمات شهری، حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شهری حضور دارد. این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان حوزه خدمات شهری، عمران، حمل‌ونقل و ترافیک می‌باشد. 

خبر خوبی که برای شما عزیزان همراه سفر ۷۲۴ داریم این است که شما عزیزان می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط مشهد به مهران از طریق سامانه سفر ۷۲۴ ترانسفر رایگان از درب منزل تا ترمینال را از ما هدیه بگیرید. پس اگر تصمیم دارید اربعین امسال به عتبات عالیات سفر کنید و ساکن شهر مقدس مشهد هستید، بلیط سفر خود را از سایت سفر ۷۲۴  تهیه کنید و ترانسفر رایگان از ما هدیه بگیرید.