اغلب افرادی که به ترکیه و مخصوصاً شهر استانبول سفر می‌کنند، به دنبال خرید کردن و گشتن در جاهای دیدنی استانبول هستند. به همین دلیل نیز اینگونه افراد به دنبال بهترین مراکز خرید استانبول می‌گردند. مرکز خرید مارمارا فروم یکی از مراکز خرید لاکچری این شهر است. مارمارا فروم در منطقه عثمانیه واقع شده و راه دسترسی به آن نیز به راحتی از طریق مترو و اتوبوس امکان پذیر است. در ادامه به معرفی بیشتر این مرکز خرید می‌پردازیم.

معرفی مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

یکی از مراکز خرید کمتر شناخته شده استانبول برای گردشگران ایرانی، مارمارا فروم است که در منطقه عثمانیه (باکرکوی) قرار دارد. مرکز خرید مارمارا فروم در زمینی به مساحت 180 هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 800 میلیون یورو در منطقه قاضی عثمان پاشا ساخته شده و میزبان نزدیک 300 برند معتبر داخلی و جهانی است. 
این مرکز خرید جای خوبی برای خرید افرادی است که به دنبال برندهای لوکس و لاکچری هستند. با اینکه این مرکز خرید نسبت به اوت لت‌ها قیمت‌های بالاتری دارد، اما برندهای معروف ترکیه مانند دفکتو، ماوی، ال سی ویکیکی و ... در شعب خود در این مرکز خرید، بهترین لباس‌های خود را موجود می‌کنند. همچنین برخی از برندهای جهانی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. پس این مرکز خرید، بهترین مکان برای افرادی است که دوست دارند لباس‌های خاص و لاکچری بخرند.  

آدرس مرکز خرید مارمارا فروم استانبول کجاست؟

آدرس مرکز خرید مارمارا فروم استانبول، Osmaniye, Çobançeşme Koşuyolu Cd. No:3, 34100 Bakırköy/İstanbul, Türkiye است. پس افراد و گردشگران ایرانی باید در هر کجا که هستند، با استفاده از مترو و یا اتوبوس خود را به منطقه عثمانیه برسانند. اگر برای رفتن به این مرکز خرید مترو را انتخاب کرده اید، می‌توانید در ایستگاه مترو زیتون بورنو (Zeytinburnu ) پیاده شده و خیابان Çobançeşme Koşuyolu را ادامه دهید تا به مارمارا فروم برسید. همچنین علاوه بر این، اتوبوس‌های خط 93 t میدان تکسیم نیز به سمت این مرکز خرید حرکت می‌کنند. پس بهترین راه برای دسترسی به مرکز خرید مارمارا فروم، استفاده از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل محل اقامتتان و یا رفتن به میدان تقسیم و سپس از استفاده از خط t93 اتوبوس است.