پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

جزیره بیوک آدا استانبول؛ زیباترین جزیره دریای مرمره ترکیه

  • ۱۴۰۲/۸/۲۲

جزیره بیوک آدا از جمله محبوب‌ترین جزایر استانبول در میان مردم ترکیه و گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند، به شمار میرود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جزیره بویوک آدا استانبول وجود خیابان‌هایی به سبک دوران عثمانی زیبا و منع تردد خودرو در اطراف این جزیره است.


معرفی جزایر پرنس + راهنمای کامل سفر به جزیره های پرنس ترکیه

  • ۱۴۰۲/۸/۱۸

در جستجوی یک سفر به مقصدی با آرامش و دور از هیاهو هستید؟ جزایر پرنس در استانبول ترکیه می‌تواند مقصدی دنج و آرام برایتان باشد. این مجموعه جزایر با تمامی زیبایی‌های خود، چندین ساعت‌ سکوت و آرامش را به شما هدیه می‌دهند.


فرهنگ عمومی یا فرهنگ اتوبوسی مسئله این است!

  • ۱۴۰۲/۸/۱۶

به مناسبت روز فرهنگ عمومی قصد داریم از فرهنگ اتوبوسی صحبت کنیم. آداب و فرهنگی که توجه به آن برای احترام به حقوق دیگر شهروندان ضروری است.


خیابان استقلال استانبول | مراکز خرید، رستوران‌ها و جاهای دیدنی

  • ۱۴۰۲/۸/۱۶

خیابان استقلال یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های استانبول در بخش اروپایی شهر و منطقه بی‌اوغلو واقع شده است. این خیابان از یک سمت به میدان تکسیم و از سمت دیگر به برج معروف گالاتا متصل است. 


آشنایی با عمارت شهرداری یا برج ساعت تبریز 

  • ۱۴۰۲/۸/۱۵

عمارت شهرداری تبریز، یا به عبارتی برج ساعت تبریز، یکی از نمادهای تاریخی و فرهنگی شهر تبریز است. این ساختمان در سال‌های ۱۳۱۴ تا ۱۳۱۸ هجری شمسی، با نظارت مهندسان آلمانی و با ریاست حاج ارفع‌الملک جلیلی، شهردار تبریز در آن دوران، احداث شده است.


سفر زمینی به ارمنستان + شرایط سفر به ارمنستان با اتوبوس

  • ۱۴۰۲/۸/۱۵

برای یک ماجراجویی آماده هستید؟ در وبلاگ سفر۷۲۴ همراه ما باشید تا سیر تا پیاز سفر زمینی به ارمنستان را با هم بررسی کنیم. این مطلب برای همه افرادی که قصد سفر به ارمنستان دارند، مفید است.


ربع رشیدی تبریز نخستین دانشگاه بین المللی جهان

  • ۱۴۰۲/۸/۱۱

ربع رشیدی در حدود ۷۰۰ سال پیش توسط خواجه رشیدالدین فضل‌الله همدانی، وزیر معروف و علم‌دان دوره مغول‌ها و در شهر تبریز ساخته شده است. این مکان در آن دوران تبدیل به یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش و تحصیل در دنیا شده بود.


ارگ تبریز یا ارگ علیشاه، مکانی با قدمت ۷۰۰ ساله

  • ۱۴۰۲/۸/۹

ارگ تبریز یا ارگ علیشاه، یک سازه تاریخی با قدمت حدود ۷۰۰ سال در شهر تبریز واقع شده است و جز جاهای دیدنی تبریز به شمار می‌رود. این ارگ در قلب شهر تبریز، یعنی خیابان امام خمینی و در محلی نزدیک به میدان ساعت واقع شده است.


پل آجی چای، یک پل تاریخی در شهر تبریز

  • ۱۴۰۲/۸/۷

پل آجی چای بر روی تلخه رود یا به اصطلاح ترکی آجی چای قرار گرفته و در شهر تبریز واقع شده است. این پل را می‌توان یکی از پل‌های مهم و تاریخی شهر تبریز و تنها گذرگاه ایران به غرب و بخشی از مسیر جاده ابریشم در گذشته دانست.


برج یانقین تبریز (برج آتش‌نشانی)، مکانی برای اعلام حریق در شهر

  • ۱۴۰۲/۸/۶

تبریز شهر اولین‌ها است و برج یانقین نیز جز اولین برج های آتش نشانی در ایران به شمار می‌رود. هدف از ساخت برج یانقین این بود که فردی در بالای آن قرار بگیرد و به هنگام مشاهده آتش سوزی در شهر، خبر را به آتش نشان‌ها اعلام کند.


صفر تا صد سفر به کربلا | راهنمای سفر به کربلا در اربعین

  • ۱۴۰۲/۶/۴

سفر به کربلا به دلیل واقع شدن حرم مطهر امام حسین (ع) در آن یکی از مقاصد مذهبی مسلمانان سراسر جهان است. در ادامه با سفر ۷۲۴ همراه باشید تا راهنمای سفر به کربلا در اربعین و باقی روزهای سال با شما به اشتراک بگذاریم.


راهنمای کامل مرزهای عراق برای زائران اربعین

  • ۱۴۰۲/۶/۴

پیاده‌روی اربعین، یکی از مراسم دینی و مذهبی بزرگ در ایران است که همه ساله طی آن میلیون‌ها زائر از تمامی نقاط ایران به سمت کربلا حرکت می‌کنند. قبل از شروع حرکت به سمت پیاده روی اربعین، بهتر است در رابطه با مرزهای عراق و ایران که در اربعین هر سال مطابق با نیاز تعدادی از آن‌ها بازگشایی می‌شود، اطلاعات مختصری داشته باشید. 


بررسی کامل نحوه تغییر ساعت و تاریخ بلیط اتوبوس

  • ۱۴۰۲/۲/۱۶

برای تغییر ساعت بلیط اتوبوس باید بلیط  خود را  کنسل کرده و بلیط جدیدی را بخرید. پس از صدور بلیط به هیچ عنوان امکان تغییر تاریخ بلیط و ساعت آن وجود ندارد.


راهنمای سفر به سلیمانیه + مدارک لازم و شرایط سفر

  • ۱۴۰۲/۲/۱۰

سفر به سلیمانیه برای گردشگرانی که به دنبال تجربه یک سفر ماجراجویانه به یک شهر تاریخی و فرهنگی هستند، توصیه می‌شودو با توجه به هزینه‌های متوسطی که برای سفر به سلیمانیه باید صرف شود، این شهر نیز جز شهرهای محبوب و گردشگری عراق به شمار میرود.


اتوبوس های vip و اتوبوس های معمولی چه تفاوتی دارند؟

  • ۱۴۰۲/۲/۶

تفاوت اصلی اتوبوس های vip و معمولی در ظرفیت اتوبوس مسافربری و نوع صندلی‌های موجود است. اتوبوس های وی آی پی خدمات و امکانات بیشتری نسبت به اتوبوس معمولی ارائه می‌دهند. این اتوبوس‌ها دارای صندلی‌های راحت‌تر و فضای بیشتری برای نشستن هر مسافر هستند.


خرید سیم کارت عراق یا ایران؟ کدام یک برای اربعین مناسب است؟

  • ۱۴۰۲/۲/۴

یکی از مشکلاتی که افراد هنگام رفتن به کشورهای خارجی با آن درگیر هستند، برقراری ارتباط صوتی و تصویری با عزیزان خود در داخل ایران است. در ایام اربعین نیز به دلیل شلوغ بودن کربلا و مشکلات تهیه سیم کارت عراق، طبیعتاً نگرانی افراد بیشتر خواهد شد. پس بهتر است که زائرین محترم قبل از رفتن به پیاده روی اربعین به فکر خرید سیم کارت عراق و یا سیم کارت ایرانی باشند.


روش های سفر زمینی به کیش + بررسی مسیر زمینی کیش با اتوبوس

  • ۱۴۰۲/۱/۲۹

درحالت کلی اگر بخواهیم نحوه سفر زمینی به کیش را در چند خط خلاصه کنیم، شما باید در ابتدا خود را به ترمینال بندر عباس و یا شیراز برسانید و سپس برای رفتن به کیش، به یکی از بنادر چارک، بندر لنگه یا بندر آفتاب مجدداً بلیط اتوبوس تهیه کنید. پس از آن باید مجدداً از این بنادر نیز بلیط کشتی و یا سایر شناورهای دریایی را خریداری کرده و با طی کردن مسیر دریایی به جزیره کیش برسید.


کامل ترین لیست لوازم سفر + لیست لوازم ضروری سفر با اتوبوس

  • ۱۴۰۲/۱/۲۲

برای داشتن اوقاتی لذت‌بخش در سفر، تهیه چک لیست لوازم سفر مطابق با نوع سفر، کار بسیار ضروری است. نوشتن لیست لوازم سفر بر روی کاغذ و چک کردن آن هنگام خروج از خانه، منجر می‌شود تا بسیاری از مشکلات شما در طول سفر کاهش پیدا کند.


آیا امکان تغییر صندلی اتوبوس پس از خرید آنلاین وجود دارد؟

  • ۱۴۰۲/۱/۱۹

با توجه به اینکه پس از صدور بلیط از سایت سفر 724 تنها شرکت مسافربری مربوطه به ویرایش اطلاعات دسترسی دارد، شما نمی‌توانید تغییر شماره صندلی اتوبوس را خودتان انجام دهید. پس برای تغییر شماره صندلی اتوبوس باید با شرکت مسافربری تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا تغییر لازم را انجام دهند.


راهنمای سفر به تبریز در فصل بهار

  • ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

تبریز یکی از زیباترین شهرهای قدیمی ایران است که دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی متعددی از گذشته به یادگار دارد. سفر به تبریز در بهار یکی از تجربیات زیبا و دلنشین است که هر ساله جذابیت خاص خود را برای گردشگران و مسافران دارد.