در قسمت اول راهنمای سفر زمینی به عراق اطلاعات کاملی در زمینه نحوه خرید بلیط اتوبوس به زائران کربلای معلی ارائه گردید.

در این قسمت از راهنمای سفر زمینی به عراق، اطلاعات کاملی در زمینه سفر اتوبوسی از شهرهای مبدا و مرزهای خروجی و مسیر اتوبوسی شهر مبدا تا مرز خروجی در اختیار زوار محترم قرار می‌گیرد.

 

راهنمای کامل سفر به کربلا - اربعین ۹۶

 

 

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از تهران به مرز مهران

 

بر اساس تفکیک وزارت راه و شهرسازی، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، زائران استان تهران باید از مرز مهران تردد نمایند. برای خرید بلیط اتوبوس از تهران به مرز مهران با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com)   و انتخاب سرویس تهران- پایانه مرزی مهران  اقدام به خرید بلیط اتوبوس نموده و پس از عبور از مرز، توسط وسایل نقلیه دیگر به شهرهای مختلف بروید. اتوبوس‌های این مسیر از شهرهای همدان، کرمانشاه و ایلام عبور می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از تبریز به مرز خسروی

زائران استان آذربایجان‌شرقی بر اساس تفکیک گفته شده، باید از مرز خسروی تردد نمایند. برای خرید بلیط اتوبوس از تبریز به مرز خسروی با استفاده از سیستم خرید اینترنتی و تلفنی  بلیط اتوبوس سفر724  (safar724.com)  و انتخاب سرویس تبریز- مرز خسروی  اقدام به خرید بلیط اتوبوس نموده و پس از عبور از مرز، امکان رفتن به شهرهای مختلف توسط وسایل نقلیه ون، اتوبوس و غیره وجود دارد. اتوبوس‌های این مسیر از شهرهای زنجان و کرمانشاه می‌گذرند.

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از اهواز به مرز شلمچه یا چزابه

زائران استان خوزستان بنا به تفکیک انجام شده می‌توانند از دو مرز چزابه و شلمچه تردد نمایند. برای خرید بلیط اتوبوس از اهواز به مرز چزابه و یا اهواز به مرز شلمچه با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) و انتخاب سرویس اهواز- مرز چزابه اقدام به خرید بلیط اتوبوس نموده و پس از عبور از مرز، توسط وسایل نقلیه دیگر می‌توانید به شهرهای مختلف بروید. اتوبوس‌های این مسیر از شهرهای زنجان و کرمانشاه عبور می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از بوشهر به مرز شلمچه

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از بوشهر به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر بوشهر – آبادان و بوشهر – خرمشهر را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین جهت تهیه بلیط اتوبوس میتوانند به صورت دربستی از پایانه بوشهر با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا مرز شلمچه عازم شوند.

 خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از مشهد به مرز مهران

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از مشهد به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر مشهد – مهران  را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند. اتوبوس‌های این مسیر پس از عبور از شهرهای نیشابور، سبزوار، سمنان، همدان، کرمانشاه و ایلام، به مرز مهران می‌رسند.

همچنین جهت تهیه بلیط اتوبوس می‌توانند به صورت دربستی از پایانه مشهد با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا مرز مهران عازم شوند. تمامی این اقدامات منوط به ثبت نام زائرین محترم در سامانه حج و زیارت بوده و اخذ ویزا تنها از طریق این سامانه برای زائران مقدور گردیده است. همچنین برای پیش‌ثبت‌نام بلیط اتوبوس کربلا می‌توانند به سامانه سفر 724 مراجعه کنند.

 خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از اردبیل به مرز خسروی

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از اردبیل به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر اردبیل- مرز خسروی را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین می‌توانند به صورت دربستی از پایانه اردبیل با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده و تا پایانه خسروی عازم شوند. تمامی این اقدامات منوط به ثبت نام زائرین محترم در سامانه حج و زیارت بوده و اخذ ویزا تنها از طریق این سامانه برای زائران مقدور گردیده است.

 خرید بلیط جهت سفر زمینی از کرمانشاه به مرز خسروی

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از کرمانشاه به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و دربستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر کرمانشاه - مرز خسروی را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند. همچنین میتوانند به صورت دربستی از پایانه کرمانشاه با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه خسروی عازم شوند.

 خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از ارومیه به مرز خسروی

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از اردبیل به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر ارومیه- مرز خسروی را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین میتوانند به صورت دربستی از پایانه ارومیه با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه خسروی عازم شوند.

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از همدان به مرز خسروی

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از همدان به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر همدان- مرز خسروی را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین میتوانند به صورت دربستی از پایانه همدان با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه خسروی عازم شوند.

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از قم به مرز مهران

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از اردبیل به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر قم- پایانه مرز مهران را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین میتوانند به صورت دربستی از پایانه قم با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه مهران عازم شوند.

قیمت بلیط اتوبوس از قم به مهران از چهل هزار تومان شروع می شود (قیمت سال 95). برای اطلاع از تعرفه بلیط های اتوبوس و همچنین تخفیف ها و شرایط ویژه به صفحه لیست قیمت روزانه بلیط اتوبوس مراجعه کرده و قیمت ها را استعلام کنید.

خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از کرج به مرز مهران

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از اردبیل به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر کرج – پایانه شهر مهران را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین میتوانند به صورت دربستی از پایانه کرج با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه مهران عازم شوند.

قیمت بلیط اتوبوس از کرج به مهران از هفتاد و شش هزار تومان شروع می شود (تعرفه سال 95). برای اطلاع از تعرفه بلیط های اتوبوس و همچنین تخفیف ها و شرایط ویژه به صفحه لیست قیمت روزانه بلیط اتوبوس مراجعه کرده و قیمت ها را استعلام کنید.

 خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از قزوین به مرز مهران

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از اردبیل به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر قزوین – پایانه شهر مهران را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین می‌توانند به صورت دربستی از پایانه قزوین با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه مهران عازم شوند.

 خرید بلیط اتوبوس جهت سفر زمینی از اراک به مرز مهران

زائرین اربعین حسینی که قصد عزیمت از اراک به کربلای معلی را دارند به دو روش خطی و در بستی جهت سفر با اتوبوس و بصورت زمینی می توانند اقدام کنند. زائرینی که روش خطی خرید بلیط اتوبوس را ترجیح می‌دهند جهت سهولت در سفر خود با استفاده از سامانه خرید اینترنتی و تلفنی بلیط اتوبوس سفر724 (safar724.com) می‌توانند سرویس های مسیر اراک – پایانه شهر مهران را به منظور خرید آنلاین بلیط اتوبوس انتخاب نموده و پس عبور از مرز توسط وسایل نقلیه دیگر اقدام به سفر نمایند.

همچنین میتوانند به صورت دربستی از پایانه اراک با انعقاد قراردادی نسبت به سفر خود اقدام نموده نموده و تا پایانه مهران عازم شوند.

قیمت بلیط اتوبوس از اراک به مهران از شصت هزار تومان شروع می شود (تعرفه سال95). برای اطلاع از تعرفه بلیط های اتوبوس و همچنین تخفیف ها و شرایط ویژه به صفحه لیست قیمت روزانه بلیط اتوبوس مراجعه کرده و قیمت ها را استعلام کنید.

 

 برای زائرین اربعین حسینی که از شهرهای زنجان، سنندج، کرمانشاه، رشت، ساری، گرگان، خرم آباد، ایلام، بیرجند، بجنورد، یزد، سمنان، شهرکرد، اصفهان، شیراز، یاسوج، زاهدان، کرمان، اصفهان، بندرعباس قصد عزیمت به کربلای معلی دارند، سرویس به مرزهای عراق متعاقباً از سامانه سفر724 اعلام می‌شود.

* تمامی این اقدامات منوط به ثبت نام زائرین محترم در سامانه حج و زیارت بوده و اخذ ویزا تنها از طریق سامانه سماح برای زائران مقدور است.

در قسمت بعدی راهنمای سفر اتوبوسی و زمینی به عراق، راجع به این که آن سوی مرزها چه خبر است؟ صحبت خواهیم کرد.

safar724.com