پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

کدام روستاها در ایران برای گردشگری مناسب هستند؟

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۹

شاید بهتر باشد ما هم به جرگه روستاگردان بپیوندیم؛ مگر غیر از این است که روستاهای ایران در کنار داشتن زیباترین فضا، خونگرم ترین و ساده دل ترین مردمان را در خود جای داده اند؟سفر724 در این مطلب شما را با 10 روستای تاریخی و جذابیت های آن ها آشنا خواهد کرد. روستاهایی تاریخی و دیدنی که شگفتی های منحصر به فرد خود را دارند. 


به این کشورها می توانید بدون ویزا سفر کنید!

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۶

لازمه سفر به کشورهای خارجی داشتن گذرنامه و ویزا (روادید) می باشد. اما در این میان دولت های کشورهای مختلف بسته به مناسبات و روابط میان خود قراردادهایی را تنظیم می کنند تا امکان سفر بدون ویزا را برای ساکنان خود فراهم آورند. سفر724 شما را با کشورهایی آشنا می کند که بدون ویزا می توانید به آن ها سفر کنید.


لذت تجربه غذاهای خیابانی در سفر به استانبول (ترکیه)

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

با سفر724 همراه باشید تا به خیابان های استانبول (ترکیه) رفته و غذاهای خیابانی این کشور را به شما معرفی کنیم. از خوشمزه ترین های استانبول برایتان می گوییم تا چرب و چیلی و شیرین ترین هایش. با ما همراه باشید ، در مهمانی که مغازه ها و دستفروش های استانبول ما را به آن دعوت کرده اند تا بهشت را برای دقایقی در دهانمان احساس کنیم.


با جاده های بی نظیر در دنیا آشنا شوید.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۸

جاده هایی در دنیا هستند که به محض گرفتن گواهینامه رانندگی حتما باید در آن ها رانندگی کنید. با این جاده ها در سفر724 بیشتر آشنا شوید.


پایانه های مسافربری، عامل کاهش آسیب پذیری ساختار شهرها

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۸

وجود پایانه در شهرها، از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است. پایانه ها به عنوان مفصل ارتباطی جاده های برون شهری و درون شهری، مانع تردد اتوبوس ها به داخل شهرها می شوند و از این رو در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی های زیست محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی سازنده و ارزنده ایفا می کنند.


حمل و نقل عمومی و جاده ای در مالزی

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۵

جاده ها، مهم ترين وسيله برای ارتباط مكانهای مختلف در اين كشور هستند . بيشتر جاده های مالزی استاندارد و آسفالت می باشند . بطور كلي كشور مالزی دارای  98721  كيلومتر راه جاده ای مي باشد. سرويس های اتوبوسرانی بسيار پيشرفته ای در طول اين جاده ها سرويس دهی می كنند. در ادامه به بررسی سیستم حمل و نقل عمومی و جاده ای این کشور می پردازیم.


شهرهای رمانتیک دنیا برای گردشگری

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۲

در دنیا مکان ها و مناظر دیدنی فوق العاده زیادی وجود دارند و هر ساله افراد بی شماری از آنها دیدن می کنند. مردمی که برای سپری کردن تعطیلات یا گذراندن روزهای شاد ماه عسل به دنبال بهترین و زیباترین مکان ها می گردند شاید از مسافرت به جاهایی که به آنها اشاره کرده ایم، خوشحال شوند.


سیستم حمل و نقل در کشور ترکیه (قسمت دوم: حمل و نقل عمومی)

  • ۱۳۹۵/۱۰/۸

یکی از دغدغه های مسافران در زمان سفر به دیگر کشورها، چگونگی استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و مسیر یابی و رسیدن به مناطق گردشگری است. جهت کاهش این دغدغه راهنمایی مختصر در مورد سیستم حمل و نقل عمومی برای استفاده دوستانی که قصد سفر به استانبول را دارند فراهم آورده ایم که امید است مفید واقع گردد.


سال نوی میلادی به کشورهای همسایه سفر کنید!

  • ۱۳۹۵/۱۰/۷

با نزدیک شدن سال نوی میلادی حال و هوای دنیا نیز عوض شده است، مخصوصا کشورهایی که شهروندان مسیحی دارند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم مراسم و سنت های کشورهای همسایه را در جشن سال نوی میلادی به شما معرفی کنیم. با تهیه بلیط از سامانه سفر724 می توانید به این شهرهای زیبا در جشن سال نو سفر کنید.


سیستم حمل و نقل در کشور ترکیه (قسمت اول: حمل و نقل جاده ای)

  • ۱۳۹۵/۱۰/۷

سفر724 در این قسمت شما را با سیستم حمل و نقل جاده ای و عمومی کشور ترکیه آشنا خواهد کرد. چنانچه قصد سفر زمینی به کشور ترکیه را دارید شناخت این سیستم برای شما اهمیت خواهد داشت. در صورتیکه با روش های دیگر به مقصد برسید، داشتن اطلاعاتی در مورد سیستم حمل و نقل عمومی به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از سفر خود لذت بیشتری ببرید.


7 دلیلی که باید در جوانی سفر کرد!

  • ۱۳۹۵/۱۰/۴

سفر کردن در دوران جوانی می تواند یکی از بهترین فرصت های زندگی باشد. اینکه آدم قبل از شکل گیری شخصیتش، آدم هایی با فرهنگ متفاوت را ببیند و با شیوه های مختلف زندگی آشنا شود، تاثیرات خیلی مثبتی در طرز فکر و رفتار و سبک زندگی دارد.این مطلب برای همراهان سفر724 تهیه شده است تا دوباره تاکیدی داشته باشیم بر اینکه تا جوان هستید به مسافرت بروید.


6 موردی که فقط با سفر کردن آن ها را تجربه می کنید.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱

سفر به شما چیزهایی می آموزد که هرگز آن ها را در کلاس درس و یا هیچ کتابی یاد نمی گیرید. مسافرت دید شما را به فرهنگ ها، سنت ها و تجارب جدید باز می کند و بهترین راه برای برقراری ارتباط با دنیاست. در اینجا ما به تجربیات متفاوتی که با سفر کردن می توانید آن ها را به دست بیاورید اشاره می کنیم.


کتاب خوانی در سفر

  • ۱۳۹۵/۹/۲۱

سفر بهترین زمان برای کتاب خواندن است. خصوصا اگر قرار باشد ساعت های طولانی در اتوبوس باشی، فضایی محدود که تقریبا نمی توان کاری کرد جز گپ زدن با دوستان و همسفران که البته در جای خود جالب و جذاب است، ولی حتما تجربه کرده اید که گاهی دیگر هیچ کس حرفی برای گفتن ندارد و تو می مانی و لحظاتی با یار مهربان، کتاب.


راهنمای سفر - مشهد را بیشتر بشناسیم

  • ۱۳۹۵/۹/۱

مشهد  از لحاظ گردشگری یکی از شلوغ ترین شهر های ایران و خاورمیانه است. بدون شک هدف اصلی سفر به این شهر زیارت حرم مطهر امام رضا می باشد ولی وجود ده ها مسجد و قبور تاریخی و مدارس سنتی درکنار بازارهای خوش رنگ و لعاب، این شهر را به یکی از مراکز دیدنی و تاریخی ایران تبدیل کرده است.


گشت و گذار در سواحل ترابزون

  • ۱۳۹۵/۸/۲۷

در این مطلب قصد داریم گشتی در شهر ترابزون بزنیم و شما را با نقطه به نقطه این شهر زیبا آشنا کنیم. در این سفر رویایی همراه باشید. 


مشهد! انتخاب اول سفر در ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع)

  • ۱۳۹۵/۸/۲۶

طبق یک سنت دیرینه همه ساله در دهه آخر ماه صفر و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن و شهادت امام رضا عاشقان دلباخته از سراسر کشور به مشهدالرضا مشرفمی شوند. و هر چه به روز رحلت پیامبر و شهادت امام هشتم شیعیان نزدیک­تر می­ شویم، تعداد زائران قبله هشتم شیعیان بیشتر می شود و مهمانان ویژه نیز خود را به قافله عزاداری رضوی و نبوی می­ رسانند.


19 ایستگاه، ترمینال و فرودگاه جذاب جهان(قسمت پایانی)

  • ۱۳۹۵/۸/۹

هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها؛ این‌ها انواع وسایط نقلیه هستند که روزانه برای جابه‌جایی ملیون‌ها انسان مورد استفاده قرار می‌گیرند. خوشبختانه به لطف حضور معماران خوش‌ذوقی که با طرح‌هایشان به سفرها هیجان اضافه کنند، مسافرت‌کردن کاری جذاب و دلپذیر است. پس نگاهی داریم به 19 طرح جذاب و فوق‌العاده از تمام ساختمان‌هایی که به سفر کردن مرتبط باشند، چه فرودگاه، چه ایستگاه راه‌آهن و چه ترمینال‌های اتوبوس.


19 ایستگاه، ترمینال و فرودگاه جذاب جهان ( قسمت اول)

  • ۱۳۹۵/۸/۳

مسافرت‌کردن کاری جذاب و دلپذیر است. پس نگاهی داریم به 20 طرح جذاب و فوق‌العاده از تمام ساختمان‌هایی که به سفر کردن مرتبط باشند، چه فرودگاه، چه ایستگاه راه‌آهن و چه ترمینال‌های اتوبوس.


14 مکان فراواقعی در آمریکا که حتی محلی ها هم از آن خبر ندارند!

  • ۱۳۹۵/۸/۱

در دنیا مکان هایه زیادی وجود دارد که بشریت از دیدن آنها به وجد آمده و در برابر هنر ‍‍‍‍‍آفریدگار مات و مبحوت میماند. با سفر 724 همراه باشید تا چند تا از مکان های زیبای واقع در آمریکا را مشاهده کنیم.


۱۵ نشانه‌ای که اثبات میکند در مسیر درست زندگی قرار دارید، حتی اگر این‌طور فکر نکنید

  • ۱۳۹۵/۷/۲۹

بیایید قبول کنیم که بعضی وقت‌ها فکر می‌کنیم که بندهایی که زندگی‌مان را حفظ کرده‌اند در حال فرو پاشیدن‌اند. شاید شما کارتان را از دست داده باشید، یا زندگی مشترک‌تان به پایان رسیده باشد و یا از پس امتحان مهمی بر نیامده باشید و در این شرایط به سادگی احساس بی‌یاور بودن و شکست‌خوردگی بکنید.