پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

روستای ییلاقی کردان بهترین گزینه تفریحی برای تابستون گرم!

  • ۱۳۹۶/۵/۷

کردان باغ های بسیار بزرگ و زیبایی داره که کم کم دارن جای باغ های شمیران رو در زیبایی و سرسبزی میگیرن. سفر به این منطقه در هر فصلی جذابیت های خاص خودش رو داره. اما در فصل بهار که زیباترین فصل گردشگری سال هم هست با طبیعتی بکر و زیبا و باغ های میوه روبرو میشین.


دره اوین - درکه؛ یارهای دیرین که جان پناه امروز شده اند

  • ۱۳۹۶/۵/۲

استان تهران با جاذبه های گردشگری متنوع و خاصی که داره همیشه مورد توجه گردشگرای ایرانی و خارجی بوده. یکی از این مناطق بکر و جذاب درکه هست. درکه از محله های قدیمی تهرانه که هم بافت قدیمی و اصالتش رو حفظ کرده و هم طبیعتی بکر و منحصر به فرد داره. 


در سفرهای خارجی اتوبوسی چه مدارکی باید به همراه داشته باشیم؟

  • ۱۳۹۶/۴/۲۵

آیا می‌دانید در سفرهای خارجی اتوبوسی چه مدارکی باید به همراه داشته باشید؟ برای پاسخ به این سوال در این مطلب همراه ما باشید.


توچال؛ پیست اسکی در ارتفاع سه هزارمتری

  • ۱۳۹۶/۴/۲۲

قله توچال و کوهستانی که این قله رو در برگرفته در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز مرکزی و به صورت خط الراسی شرقی – غربی در شمال شهر تهران قرار گرفته. این کوهستان از شمال به رودخانه های جاجرود و شهرستانک و از غرب به قله های شمالی کوه های کرج متصله.


دریاچه های تار و هویر؛ نقش بسته در دل کوه دماوند

  • ۱۳۹۶/۴/۱۲

دریاچه تار از مناطق گردشگری دماونده که در قلب کوه های این منطقه واقع شده. موقعیت جغرافیایی این منطقه طوریه که دورتادور دریاچه رو کوه هایی با فواصل متفاوت احاطه کردن و هیچ دره ای بین اون ها وجود نداره، بلکه وجود این ارتفاعات کنار هم باعث پیدایش گودالی شده که دریاچه تار تو این گودال شکل گرفته.


راهنمای کامل سفر به جلفا

  • ۱۳۹۶/۳/۸

جلفا از زمان های پیش از میلاد به خاطر موقعیت استراتژیکی و جغرافیاییش اهمیت خاصی داشته، شهری که فرهنگ و مدنیتش زبانزد خاص و عام بوده و البته بیشترین ساکنانش رو اقلیت مذهبی تشکیل می دادند. با مطالعه راهنمای سفر جلفا می تونین با امادگی کامل از این شهر تجاری و سرسبز دیدن کنید.


از معلق ترین پل خاورمیانه در طبیعتی بکر عبور کنید!

  • ۱۳۹۶/۳/۳

پل های معلق هر کجا که باشند دیدن شان همیشه برای اهل سفر و گردش جذابیت دارد. اگر یکی از این پل ها نزدیک محل اقامت شماست حتما تجربه عبور از پل معلق را به تجربیات گردشری خودتان اضافه کنید. عبور از این پل ها با هیجانی همراه است که می تواند فکر را کمی از آشفتگی ها و افکار روزمره جدا کند.


بهترین کباب عمرتان را در قصابه، شهر قصاب ها تجربه کنید!

  • ۱۳۹۶/۲/۳۰

قصابه شهری در دامان طبیعت بکر و زیبای استان اردبیل و در هشت کیلومتری مشکین شهر دوست داران طبیعت را هرساله و به ویژه در فصل های بهار و تابستان به سمت خود می کشد. با توجه به موقعیت این شهر که در مسیر جاده اهر مشکین شهر قرار گرفته راه ارتباطی این دو شهر را ایجاد کرده است.


در سفرهای اتوبوسی طولانی چه چیزهایی همراه خود باید برداشت؟

  • ۱۳۹۶/۲/۲۸

زمانی که مسافتی طولانی را با اتوبوس طی می کنید، مواردی ضروری را نباید فراموش کنید. همراه سفر724 باشید تا ببینید بهتر است چه چیزهای کاربردی و ضروری همراه خود در سفرهای طولانی اتوبوسی باید بردارید.


۱۰ راه‌کار عملی برای داشتن خواب راحت در اتوبوس

  • ۱۳۹۶/۲/۲۵

آیا می‌توان خواب راحتی را در اتوبوس تجربه کرد؟ چرا که نه! با اجرای برخی ترفند‌ها و راه‌کار‌ها می‌توانید خواب راحت و شیرینی را در اتوبوس داشته باشید. 


دوران بازنشستگی را در این کشورها سپری کنید!

  • ۱۳۹۶/۲/۱۷

اگر بازنشسته شده اید و دنبال مکانی برای گذراندن این دوران هستید، مجبور نیستید مثل بقیه به فلوریدا سفر کنید. دوران بازنشستگی می تواند فرصت بسیار مناسبی برای کاوش مکان های جدید و آشنایی با فرهنگ های جدید باشد. به خصوص که شما دیگر نگرانی های کاری و مصاحبه های شغلی را ندارید.


۱۰ اتوبوس لوکسی که در دنیا طراحی و ساخته شده است

  • ۱۳۹۶/۲/۱۳

اشیاء و ابزار لوکس، خانه و ماشین های لوکس همیشه مورد توجه بوده است، چه برای سازندگان و تولید کنندگان و چه برای مردم عادی. همراه سفر724 باشید تا شما را با اتوبوس های لوکسی که آدم را به وسوسه سفر می اندازند، آشنا کنیم.


۱۴ دلیلی که باید در جوانی سفر کرد!

  • ۱۳۹۶/۲/۱۲

چه یک دانش آموز باشید و یا کارمند، سفر رفتن باید یکی از اولویت های شما باشد. چون نه تنها دانش و اطلاعات شما از شهر ها و کشورهای دیگر را افزایش می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا تجربیاتی را به دست بیاورید که در مدارس و یا کتاب ها آن ها را ننوشته و به شما یاد نداده اند.


در سفر به اهواز به تماشای کارون و پل های زیبا بنشینیم.

  • ۱۳۹۶/۲/۱۰

کلان شهر اهواز در استان خوزستان در جنوب کشورمان ایران قرار گرفته است. شهری که جاذبه های گردشگری آن سالانه مسافران زیادی را به خصوص در زمستان و آب و هوای خنک به سمت خود می کشد. اهواز به داشتن رود و پل های زیبا معروف است. همراه سفر724 باشید تا به این شهر سری بزنیم.


گلاب گیری در کاشان؛ مراسمی که عطر گل محمدی را جاودانه میکند.

  • ۱۳۹۶/۲/۹

اردیبهشت در معنای لغوی یعنی "مانند بهشت". و در این فصل زمین به شکل بهشت در می اید. بهترین فصل برای سفر در ایران را می توان اردیبهشت نامید. در این میان برخی شهرها اردیبهشت شان درسال عین بهشت است. کاشان یکی از این شهرها است که به واسطه همین حال و هوایش مکانی توریستی و تفریحی در اردیبهشت شده است. 

 


طبیعت گردی و خرید را همزمان در بانه تجربه کنید!

  • ۱۳۹۶/۲/۷

آسمان بانه قشنگ است؛ همان طور كه شهرش در شب از بالای بلندی. شهر از بالای كوه آربابا، بابوس و دوزین زیباست. چراغ های این شهر در شب خوش می درخشند. بانه را شهر خرید لوازم صوتی و تصویری هم می دانند؛ همچنین شهر كولرهای گازی كه با قیمتی كمتر از شهرهای بزرگ، قابل خرید است. همراه سفر724 سری به بانه بزنید.


راهنمای سفر به کاشان، شهر گل و گلاب

  • ۱۳۹۶/۲/۴

کاشان شهری است تاریخی، قرار گرفته در میان کویر مرکزی ایران و با مردمی حافظ اصالت‌ها و سنت‌ها که با سخت‌کوشی و در عین بهره‌مند نبودن از امکانات طبیعی فراوان، توانسته‌اند مجموعه‌ای از زیبایی‌ها و هنرها را خلق کنند و شهرشان را به یکی از شهرهای مهم مسیر پایتخت به جنوب تبدیل کنند.همراه سفر724 به این شهر تاریخی سفر کنید.


بازدید یک روزه از سنندج! شهر دلیران

  • ۱۳۹۶/۱/۲۶

پیشنهاد سفر724 سفری یک روزه به سنندج دیار دلیران و نام داران است. شهری که داستان هایی تاریخی در دل خود جا داده است.همراه ما باشید تا از چند و چون سفر یک روزه به سنندج به شما بگوییم تا دلتان راهی این شهر تاریخی شود. با زیبایی های سنندج آشنا شوید!

 


کرمان گردی در یک روز!

  • ۱۳۹۶/۱/۲۱

کرمان سرزمینی افسانه ای و پهناور است که در دل کویر با آسمانی صاف و پر ستاره آرمیده است. شهری پر از جاذبه های گردشگری که زمان زیادی برای سرزدن و بازدید از آن ها نیاز است، ولی در یک گشت و گذار 24 ساعته می توان آثار تاریخی و طبیعی شهر را از نزدیک دید.

 


سفری بهاری به استان البرز

  • ۱۳۹۶/۱/۱۹

به اواخر زمستان که می رسیم دلتنگی هایمان برای بهار بیشتر و بیشتر می شود. فصلی که دوست داری از روزمرگی هایت دست بکشی و زیر باران بهاری قدم بزنی و در کنار دریا امواج را به نظاره بنشینی. سفر724 به معرفی سفری به یک گوشه دنج از استان البرز می پردازد.