پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱

هزینه ویزا و بیمه زیارتی اربعین ۹۶ تعیین شد

  • ۱۳۹۶/۶/۳۰

هزینه ثبت نام سفر زیارتی اربعین، هزینه ویزا و بیمه اجباری سفر اربعین تعیین شد. سامانه سماح از اوایل شهریورماه برای ثبت نام متقاضیان اربعین فعال شده است.


راهنمای کامل بیمه زیارتی اربعین

  • ۱۳۹۶/۶/۳۰

بیمه برای زائرین اربعین اجباری است ، زائرین می‌توانند با بهره‌مندی از بیمه اجباری در این خصوص،در صورت بروز حوادث مختلف، بیماری، تصادفات، فشارهای جمعیت و یا حملات تروریستی از بیمه اجباری که پشتوانه حمایتی زائرین است بهره‌مند شوند.


بانک ملی ایران شعبه آزمایشی خود را در نجف راه اندازی کرد.

  • ۱۳۹۶/۶/۲۹

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: شعبه بانک ملی فعالیت خود را در شهر نجف آغاز کرده است.


راهنمای سفر به کربلا (قسمت اول: خرید بلیط اتوبوس کربلا)

  • ۱۳۹۶/۶/۲۸

در قسمت اول راهنمای سفر زمینی به عراق اطلاعات کاملی در زمینه نحوه خرید بلیط اتوبوس کربلا، هزینه بلیط اتوبوس کربلا، پیش ثبت نام بلیط اتوبوس کربلا و ... به زائران کربلای معلی ارائه می گردد.


اربعین ۹۶ مرز خسروی در کنار مرزهای شلمچه، مهران و چزابه میزبان زائران خواهد بود

  • ۱۳۹۶/۶/۲۸

اربعین ۹۶ بر خلاف سال گذشته که امکان تردد زوار فقط از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه امکان پذیر بود، مرز خسروی نیز برای عبور زائران باز خواهد بود.


امضای تفاهم نامه برقراری امنیت زائران اربعین حسینی

  • ۱۳۹۶/۶/۲۶

طبق تفاهم نامه ای برقراری تامین امنیت در مرزهای زمینی کشور ایران و عراق توسط وزرای خارجی هر دو کشور به امضا رسیده است.


اطلاعات و آدرس سفارت و کنسولگری های ایران در بغداد و شهرهای عراق

  • ۱۳۹۶/۶/۲۶

ایران یک سفارتخانه در بغداد و 5 کنسولگری در شهرهای اربیل، بصره، سلیمانیه، کربلا و نجف دارد که اطلاعات کاملی از این نمایندگیها در ادامه مطلب برای همراهان همیشگی سفر724 آماده شده است.


زائران اربعین فقط حق خروج از مرز تعیین شده برای استان‌ مبدأ خود دارند

  • ۱۳۹۶/۶/۲۳

طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی، زائران اربعین حسینی برای خروج از کشور و ورود به خاک عراق فقط باید از مرزی تردد کنند که بر حسب استان مبدأ حرکت‌شان تعیین شده است.


معرفی «سامانه سماح» جهت اخذ ویزای عراق برای زائران راه‌پیمایی اربعین

  • ۱۳۹۶/۶/۲۳

سفر به کربلای معلی و زیارت حضرت سیدالشهدا آرزوی همه شیعیان و محبان اهل بیت است. حرم پاک این امام معصوم در تمام ماه‌های سال پذیرای زائرانی از سراسر ایران است.


اجاره ماشین بهتره یا سفر با قطار؟

  • ۱۳۹۶/۶/۲۲

وقتی با خودروی شخصی سفر می کنین اختیار مسافرت دست خودتونه، می تونین فرمون ماشین رو به هر سمتی که دوست داشتین بچرخونین. جایی برین که دوست دارین، سمتی برین که دلتون میخاد. سفر با قطار هم مزایای خاص خودش رو داره. همراه ما باشین تا بتونین به راحتی یکیشو انتخاب کنین.


شورمست: توریستی‌ترین دریاچه شمال ایران

  • ۱۳۹۶/۶/۲۰

آیا توریستی‌ترین دریاچه شمال ایران را می‌شناسید؟ با ما همراه باشید تا شما را با دریاچه شورمست آشنا کنیم. 


چه کارهایی را نباید در سفرهای خارجی جاده‌ای انجام داد؟

  • ۱۳۹۶/۶/۱۳

بیش‌تر مطالبی که در اینترنت وجود دارد، در این مورد صحبت می‌کنند که چه کارهایی را باید در سفر انجام داد؟ کجاها را برای گردش، تفریح و گرفتن عکس‌های یادگاری نباید از دست بدهیم؟ چه غذاهایی را در کدام رستوران‌ها باید خورد؟ و ... اما کمتر مطلبی را می‌توان پید کرد که به ما گوشزد کند که چه کارهایی را نباید در سفر انجام دهیم؟


راهنمای سفر زمینی به باکو (آذربایجان)

  • ۱۳۹۶/۶/۱۱

باکو بزرگترین شهر آذربایجان و پایتخت این کشوره که به زبان اذری صحبت میکنن. آذربایجان در همسایگی کشور ما قرار داره و با ایران مرز آبی و خشکی مشترکی هم داره. همراه سفر724 باشین تا با نحوه سفر زمینی و شرایط اخذ ویزای این کشور آشنا بشین.


آبشار گزو، زیباترین آبشار نزدیک به تهران

  • ۱۳۹۶/۶/۷

آبشارهای زیبایی رو سراسر ایران می تونین ببینین، یکی از این آبشارها که در دل جنگل واقع شده، گزو نام داره. گزو از آبشارهای مرتفع ایران هست که دسترسی مشکلی هم داره و به همین دلیل کم تر کسی این آبشار رو میشناسه.


با بزرگترین پارک تهران آشنا بشین!

  • ۱۳۹۶/۵/۲۵

پارک جنگلی لویزان بزرگترین پارک پایتخته که مساحتی بالای هزار هکتار داره. این پارک در قسمت شمال شرقی تهران واقع شده و سال احداث پارک جنگلی لویزان به 1346 میرسه. پارک جنگلی لویزان از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از غرب به شهرک امید، از شرق به ده لویزان ختم میشه.


شکارگاهی که جان پناه حیوانات و تفریحگاه تهرانی ها شده!

  • ۱۳۹۶/۵/۲۱

پارک ملی سرخه حصار در زمان های قدیم شکارگاه بوده که سال 1358 به سازمان محیط زیست واگذار شد. قسمتی از اراضی هم به پارک ملی تبدیل و قسمت دیگه جهت دامداری به اهالی این منطقه داده شد.


هتل های خاص و جذاب دنیا

  • ۱۳۹۶/۵/۱۹

هزاران هتل سرتاسر دنیا وجود داره. هر جایی سفر کنین با تنوع زیادی از هتل ها با درجه های مختلفی از متل گرفته تا هتل پنج ستاره روبرو میشین. همه ما تجربه اقامت در هتل رو داریم، اما کم تر برای کسی پیش میاد که هتل لوکس و کیفیت بالا رو تجربه کنه.


گوشی های ما خارج از کشور کار میکنن یا نه؟

  • ۱۳۹۶/۵/۱۸

از اونجاییکه همه ما دوست داریم از گوشی و تبلت هامون هنگام مسافرت استفاده کنیم، سفر724 این مطلب رو تهیه کرده تا هر انچه در مورد کار کردن با گوشی و تبلت  و ابزار هوشمند در سفر نیاز دارین، رو بدونین.


روستای خوب خور!

  • ۱۳۹۶/۵/۱۲

خور از روستاهای بسیار قدیمی شهرستان ساوجبلاغه که بیشینه ای بالای دو هزار سال داره. روستای خور منطقه ای سردسیریه که در کوهستان های شمال غرب شهر هشتگرد واقع شده، به مرور زمان و با رشد جمعیت این روستا به شهرک تبدیل شده.


سد لتیان، یکی از زیباترین سدهای ایران در دل طبیعت زیبای جاجرود

  • ۱۳۹۶/۵/۹

سد لتیان در منطقه جاجرود و شمال غرب تهران قرار داره. آب و هوای خوش این منطقه باعث جذب تهرانی های علاقمند به طبیعت شده. این منطقه قدمت زیادی داره و از مناطق مهم تفریحی به حساب میاد.