پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

راهنمای کامل سفر زمینی به مشهد با اتوبوس

  • ۱۳۹۶/۷/۱۳

در سراسر دنیا، سفر با اتوبوس، یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای گردشگری زمینی است و شهر مشهد مقدس از جمله مقاصد اکثر مسافران و زائران است. سفر 724 در این بخش، راهنمای سفر کامل سفر زمینی به مشهد را برای شما همراهان آماده کرده‌است.


سامانه پیش ثبت نام اینترنتی خرید بلیط اتوبوس اربعین راه اندازی شد

  • ۱۳۹۶/۷/۱۲

سفر724 به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و همچنین جلوگیری و کاهش ازدحام در پایانه ها و شرکت های مسافربری و همچنین ساماندهی به سیستم حمل و نقل عمومی، اقدام به پیش ثبت نام اینرتنتی خرید بلیط اتوبوس اربعین نموده است.


راهنمای شهر کربلا

  • ۱۳۹۶/۷/۱۱

کربلا از مهم‌ترین شهرهای زیارتی عراق و حتی می‌توان گفت جهان است. مرقد مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، این شهر را به یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی در جهان تبدیل کرده است.


بهترین گجت های مسافرتی سال ۲۰۱۷

  • ۱۳۹۶/۷/۱۱

سفر724 لیستی از ابزار تکنولوژی براتون تهیه کرده که سفر شما رو آسون تر و ساده تر میکنه و بار شما رو اونقدر سنگین نمیکنه که جریمه ای پرداخت کنین.


قیمت بلیط اتوبوس اربعین مسیرهای برگشت از شهرهای مرزی دو برابر می شود

  • ۱۳۹۶/۷/۱۱

قیمت بلیط اتوبوس اربعین مانند سنوات گذشته دو برابر خواهد شد.


تاسوعا و عاشورا، اوج زشتی و زیبایی در کنار هم!

  • ۱۳۹۶/۷/۸

عاشورا داستان معرفت و فضیلت است، روزی که باطل در مقابل حق سر تسلیم فرود آورده است. نه آفتاب چنین روزی را در طول تاریخ به نظاره نشسته است، و نه ستارگان چنین عظمتی را دیده اند.


راهنمای کامل پیاده روی اربعین

  • ۱۳۹۶/۷/۵

«پیاده‌روی اربعین» در کنار تمام زیبایی‌هایش شبیه هیچ سفر دیگری نیست و شرایط خاص خودش را دارد. از این رو از شما دعوت می شود که همراه سامانه ی سفر 724 باشید تا با مراسم پیاده روی اربعین آشنا شوید.


راهنمای کامل سفر به کاظمین

  • ۱۳۹۶/۷/۵

کاظمین به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، از دیرباز مورد توجه بوده است و تاریخ قدمت آن را به قبل از میلاد مسیح نسبت می‌دهند. این منطقه در عهد ساسانی باغ یکی از پادشاهان ایرانی به نام «‌تسوج‌» بود.


راهنمای بازگشت از کربلا در روز اربعین

  • ۱۳۹۶/۷/۵

شرایط و امکاناتی که در مسیر بازگشت از کربلا وجود دارد، نسبت به شرایط رفت بسیار متفاوت خواهد بود. با توجه به امکان توقف ۱۵ روزه زوار ایرانی درعراق، بهتر است برای جلوگیری از بی نظمی و ازدحام جمعیت برای بازگشت عجله نکنید.


سقف برداشت از خودپردازها در ایام اربعین افزایش می یابد

  • ۱۳۹۶/۷/۵

با توجه به تردد بالای زائران در استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان، جهت رفاه حال زوار کربلا، سقف برداشت از خودپردازها از ۲۰۰ هزار تومان به۵۰۰ هزارتومان افزایش خواهد یافت.


ویزای اربعین ۹۶ صادر شد.

  • ۱۳۹۶/۷/۴

مرحله اول صدور ویزای اربعین ۹۶ از سوی کنسولگری عراق در کرمانشاه و از طریق سامانه سماح دیروز (سوم مهرماه ۹۶) صادر شد.


راهنمای سفر اتوبوسی و زمینی به عراق (قسمت سوم و پایانی: بعد از مرزهای عراق)

  • ۱۳۹۶/۷/۴

در این قسمت از راهنمای سفر زمینی به کربلا، راجع به عبور از مرز عراق، امکانات مرزها، فواصل شهرهای زیارتی تا مرزهای چهارگانه اربعین۹۶، وضعیت جاده‌های بین شهرها صحبت خواهیم کرد.


راهنمای هزینه های سفر کربلا

  • ۱۳۹۶/۷/۳

سفر724 راهنمای کامل هزینه های سفر به کربلا، از قبیل هزینه ویزا، هزینه بیمه کربلا، هزینه ثبت نام در سامانه سماح، هزینه تردد از مرزهای زمینی و همچنین هزینه خورد و خوراک و اقامت در کربلا را برای همراهان همیشگی خود اماده کرده است. 


راهنمای کامل شهر نجف

  • ۱۳۹۶/۷/۳

نجف، شهر علم و عالمان دینی است؛ همچنین یکی از شهرهای مهم کشور عراق و سومین شهر مذهبی جهان اسلام است. این شهر که تا بغداد 160 کیلومتر و تا  کربلا 78 کیلومتر فاصله دارد؛ در تمامی اوقات سال پذیرای زوار می باشد.


همراه اول مسیرهای پر ترافیک عراق را تحت پوشش رایگان wifi قرار می دهد

  • ۱۳۹۶/۷/۳

برای اولین بار در کشور، همراه اول خدمات رایگان وای فای را در مسیرهای پرتردد نجف و کربلا به همراه خدمات رومینگ بین الملل، در کشور عراق ارائه داده است.


آفریقای کوچک ایران در نزدیکی تهران!

  • ۱۳۹۶/۷/۲

یکی دیگه از پارک های ملی ایران، پارک کویر هست که یک منطقه حفاظت شده در غرب کویر مرکزی ایران و شرق دریاچه نمکه. در کل این منطقه حفاظت شده در استان های قم، سمنان، تهران و اصفهان واقع شده. البته لازم به ذکره بیشترین قسمت این پارک ملی در استان سمنان قرار گرفته.


دو هزار دستگاه اتوبوس آماده جابه جایی زوار اربعین ۹۶ در مرزهای کشور

  • ۱۳۹۶/۷/۲

مدیر کل ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد در اربعین ۹۶ حدود دو هزار اتوبوس تا مرز و همچنین در مرزها خدمات جابه جایی زوار را انجام خواهند داد.


وزیر کشور از احتمال بازگشایی دو مرز جدید خبر داد

  • ۱۳۹۶/۷/۱

وزارت کشور برای امسال برنامه ریزی جامع تری انجام داده است، علاوه بر استفاده از تجربیات سال های گذشته مذاکراتی نیز با کشور عراق صورت گرفته تا دو مرز جدید دهلران و خسروی در اربعین حسینی به روی زائران بازگشایی شود تا با آرامش خاطر و امنیت بیشتری شاهد تردد زوار کربلا از طریق مرزهای زمینی باشیم.


راهنمای سفر اتوبوسی و زمینی به عراق (قسمت دوم: مسیرهای اتوبوسی از شهرهای بزرگ تا مرزها)

  • ۱۳۹۶/۷/۱

در قسمت دوم از راهنمای سفر زمینی به عراق، اطلاعات کاملی در زمینه سفر اتوبوسی از شهرهای مبدا و مرزهای خروجی و مسیر اتوبوسی شهر مبدا تا مرز خروجی در اختیار زوار محترم قرار می‌گیرد.


آخرین وضعیت زیرساخت های جاده ای در سفرهای اربعین

  • ۱۳۹۶/۷/۱

وزارت راه و شهرسازی از اخرین وضعیت زیر ساخت های جاده ای ایران در سفرهای زمینی اربعین سال 96 خبر داد.