پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

سفری به بندر انزلی؛ پر باران ترین شهر ساحلی ایران

  • ۱۳۹۶/۱/۱۷

تماشا كردن شهر باران خورده و تميز شما را شاداب مى كند؟ دوست داريد غرق در مه شويد و زمانى را در مه بگذرانيد؟ اگر به دنبال تجربه چنين شرايطى هستيد به بندر بارانى انزلى سفر كنيد. همراه سفر724 باشید تا با این شهر ساحلی و بندری بیشتر آشنا شوید.


کرمانشاه، سرزمین شاهان و حاکمان

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

کرمانشاه به دلیل جاذبه های گردشگری و تاریخی که دارد نامی آشنا در منطقه غرب برای مسافران و گردشگران است. شهری که اثار باستانی اش داستان های فراوانی از حاکمان و شاهان دوران قبل انقلاب روایت می کند.همراه سفر724 با ناشناخته های این منطقه آشنا شوید.


ترسناک ترین و خطرناک ترین غارهای ایران کجا قرار دارند؟

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

غارها را می توان موزه های طبیعی دانست، خصوصا اگر خفاش ها و موجودا ت زنده هم غارها را برای ادامه زندگی انتخاب کرده باشند. تصور کنید وارد غار شده اید که با هجوم پرندگانی ترسناک مواجه می شوید! این ها شگفتی هایی هستند که کم تر نظایر آن را می توانید ببینید.


تاریخ را در عالی قاپو مرور کنید!

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

کاخ عالی قاپو که در اصفهان و غرب میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است به عنوان شاهکار معماری به شمار رفته و علاوه بر گردشگران داخلی از خارج کشور نیز هر ساله مسافرانی برای دیدن عالی قاپو به ایران و اصفهان سفر می کنند. این قصر به دوران صفویه تعلق دارد. همراه سفر724 باشید تا با این کاخ تاریخی آشنا شوید.


روز مادر و زن بر همه بانوان ایرانی گرامی باد.

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

روز مادر روزی است که به یادبود و افتخار مادران در کشورهای مختلف گرامی داشته می‌شود. در کشور ما ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را روز زن یا مادر می باشد. سفر724 این روز را به زنان و مادران کشورمان تبریک و شادباش عرض میکند.


خراسان شمالی؛ شهر صنعت و اصالت

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

خراسان شمالی قسمتی از استان خراسان است که شاید بخش کوچکی از آن را تشکیل بدهد ولی تنوع طبیعت و صنایع آن به قدر زیاد است که این منطقه را به یکی از قطب های پوشاک و صنایع دستی و زیور آلات و سازهای موسیقی تبدیل کرده است.

 


تنکابن؛ عروس جنگل های شمال

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

تنکابن را می توان یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران و در کل شمال ایران دانست. علاوه بر طبیعت بکر این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی هم دارد که می توان به ییلاق های زیبای تابستانی و دشت های مسطحی که هیچ درختی در آن پیدا نمی شود اشاره کرد.

 


برج علی آباد کاشمر منتظر گردشگران تاریخ دوست است!

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۳

تقریبا می توان گفت برج ها جزو آثار تاریخی هستند که در هر شهری می توان نمونه ای از آن را دید. با دیدین این برج ها نیز می توان به معماری آن منطقه و هنر دوستی شان نیز پی برد. به همراه هم سری می زنیم به برج علی آباد.

 


همه زیبایی های ارس

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

با سفر به ارس می توان به تماشای کلیساها نیز پرداخت، سفری داشت در امتداد رود ارس تا جلفا. در این فاصله نیز زیبایی هایی را می توانید ببینید که چشم را خیره به خود می کند. همراه سفر724 به این سفر اجتناب ناپذیر بروید.

 


به تماشای موزه های استان اردبیل بنشینیم!

  • ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

می توان گفت موزه ها بیانگر تاریخ و هویت هر سرمزینی هستند. مکان هایی که کتاب های گویا و تصویری تاریخ را تشکیل می دهند. درست است موزه ها در سفر اگر خیلی تکرار شوند حوصله را می توانند سر ببرند ولی می توان با دیدن آن ها کمی چاشنی به سفرمان اضافه کنیم. همراه سفر724 به موزه های اردبیل سر می زنیم.


چابهار همیشه بهار، میزبان مسافران تعطیلات نوروز

  • ۱۳۹۵/۱۲/۱۱

بندر چابهار نه تنها بندری تفریحی که از بنادر استراتزیک جنوب ایران محسوب می شود. جاذبه های شگفت انگیز ان می تواند در کنار آب و هوای بی نظیرش مقصد خوب و مناسبی برای تعطیلات نوروز باشد. در زمستان های سرد و تابستان های گرم چابهار را مقصدی مناسب با اب و هوای خوب در نظر بگیرید و به ین شهر سفر کنید.

 


تعطیلات نوروز به کجا سفر کنیم؟ سفرهای نوروزی اتوبوسی (قسمت اول)

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲

یکی از دغدغه های مهم تعطیلات نوروز برنامه ریزی برای سفر می باشد. با توجه به اینکه قبل از تعطیلات عید باید نوع مسافرت و مقصدتان را مشخص کنید، پس می توان گفت سفر نوروزی از ان دسته مواردی است که نمی توان به لحظه آخر موکول کرد. سفر724 به معرفی مکان هایی در سفرهای نوروزی می پردازیم که سفر با اتوبوس و امکان تهیه بلیط آسان برای این سفرها مقدور باشد.


معرفی شهر استانبول - مقصد گردشگری مسافران نوروز

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۵

از آن جا که استانبول مقصد محبوبی برای سفر و مخصوصا تعطیلات نوروزی است، سفر724 بر آن شده تا به معرفی کامل این شهر گردشگر پذیر بپردازد. معرفی کاملی که در آن اطلاعات مهم و جالبی در اختیار شما گذاشته می شود که قطعا دانستن شان پیش از سفر بسیار برای شما مفید خواهد بود.


خانه طباطبایی ها را در سفر به کاشان ببینید!

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۵

یکی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری کاشان خانه طباطبایی ها می باشد که به دلیل داشتن معماری های بی نظیرش جزو شاهکارهای هنری محسوب می شود. همراه سفر724 قدم در خانه طباطبایی ها بگذارید.


راهنمای کامل سفر زمینی به استانبول

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۴

در سال‌های گذشته تب‌و‌تاب سفر به استانبول بسیار بالا است. اما چگونه می‌توان بدون هیچ مشکلی سفر زمینی به استانبول را تجربه کرد؟ در این مطلب همراه سفر۷۲۴ باشید. 


نقش کلیدی سیستم های GIS و GPS در جا به جایی مسافر و کالا

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۴

حمل ونقل به عنوان یكی از زیر ساختها و عاملی جهت نمایش میزان توسعه یك كشور می باشد كه تعیین كننده سطوح مختلف دسترسی مردم و اجناس از یك مكان به مکان های دیگر است. امروزه، سیستم های اطلاعات مكانی مقبولیت زیادی دارند و از جهات مختلف در حال پیشرفت و تکامل اند. همراه سفر724 باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این سیستم ها به دست بیاورید.


سیستم حمل و نقل عمومی در ژاپن، قسمت دوم: اتوبوسرانی در ژاپن

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

اتوبوس های بزرگراه ها نسبت به قطارها ارزان تر می باشد سوخت این اتوبوس ها گازوئیل است و در مقایسه با اتوبوسهای برقی پر سرعت بسیار كم سرعت ترند و به همین دلیل با قیمت ارزان تری سرویس دهی می كنند. بخصوص در مسیر هایی كه رقایت در سرویس دهی وجود دارد قیمت كرایه ها به مقدار بسیار زیادی تخفیف داده می شود .


مجموعه امیرچخماق یزد؛ سفری به مشهورترین میدان تاریخی یزد

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

حتما اولین مکانی تاریخی که با شنیدن نام یزد در ذهن تداعی می شود، مجموعه تاریخی امیرچخماق است که در مرکز این شهر قرار دارد .مجموعه ای با ارزش  از قرن نهم هجری شامل مسجد، تکیه ، بقعه ستی فاطمه، بازارچه حاجی قنبر، آب انبار ستی فاطمه ، نخل و آب انبار تکیه ؛ همراه سفر724 به مجموعه امیرچخماق یزد سفر کنید.


باغ موزه عفیف آباد جاذبه برتر گردشگری شیراز

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

سفر به شیراز همیشه جذابیت های گردشگردی منحصر به فرد خود را برای مسافرانش در تمامی فصول داشته است. وقتی به شیراز سفر می کنید، مناظر و مکان های دیدنی بسیاری هست که نمی توان حتی از دیدن یکی از آنها غافل شوید. سفر724 شما را به باغ عفیف آباد برده و با این مکان دیدنی آشنا می کند.


گیلان را بیشتر بشناسیم!

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۷

گیلان استانی است که کوه و جنگل و دریا را یک جا در خود جای داده است. نه تنها طبیعت که آثار تاریخی و فرهنگی این استان را به نمونه گردشگری تبدیل ساخته است.