پشتیبانی و فروش
۵۳۸۲۶ ۰۲۱
منو
پشتیبانی و فروش ۵۳۸۲۶ ۰۲۱
سفر ۷۲۴
آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
پشتیبانی و فروش ۰۲۱ ۵۳۸۲۶

سفر نوروزی به ایروان (ارمنستان)

  • ۱۳۹۵/۱۱/۱۶

دلایل زیادی هستند که کشور ارمنستان را به عنوان مقصدی تفریحی برای سفر نوروزی انتخاب کنید. از آن جا که لغو روادید بین دو کشور ایران و ارمنستان اجرایی شده است، بهانه خوبی پیش آمده تا ارمنستان را بیش تر بشناسیم. همراه با سفر724 باشید و خود را برای سفر نوروزی به ارمنستان آماده کنید


آماده سفر شوید!

  • ۱۳۹۵/۱۱/۹

پیش از ســفر، انجام یكســری از كارها، ضروری است. فرقی نمی كند كه به سفری یك روزه می روید یا چند هفته ای قرار اســت از خانه دور باشــید؛ باید پیش از ســفر برای برخی كارها تدارك دید. سفر724 شما را با ضروری ترین تدارکات سفر اشنا خواهد کرد تا کم ترین میزان نگرانی در سفر را داشته باشید. 


چطور می توانیم به راحتی در شهرهای خارجی هتل رزرو کنیم؟

  • ۱۳۹۵/۱۱/۷

یکی از دغدغه هایی که همه ی مسافرینی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، کم کردن هزینه های اصلی و جانبی بدون کم کردن از کیفیت هر کدام از بخش های سفر است. از جمله ی هزینه های اصلی هر مسافرتی مساله ی اقامت می باشد. سفر724 جایگزین مناسبی را به کاربران عزیز معرفی میکند که امکان کم کردن هزینه ها در بخش هتل محل اقامت را دارد.


آنچه قبل از سفر به اصفهان باید بدانید! معرفی شهر اصفهان

  • ۱۳۹۵/۱۱/۵

آثار تاریخی و زیبایی های اصفهان چنان بیننده را مفتون می سازد كه حتی برای شهروندی كه سالها در كنار این آثار بدیع زندگی كرده است نه تنها خسته كننده نیست بلكه با هر بار مشاهده مكرّر، راز و رمزهای تازه و شگفتی را كشف می كند. دیدنی های بیشمار این شهر ما را بر آن داشت تا به آن سری بزنیم و به عنوان یکی از گردشگرپذیر ترین شهرهای ایران آن را به شما معرفی کنیم.


سیستم حمل و نقل عمومی و جاده ای در ژاپن (قسمت اول)

  • ۱۳۹۵/۱۱/۴

حمل و نقل در ژاپن بسیار مدرن، وسیع و هزینه ایجاد خطوط جاده ای در ژاپن هم بسیار پر هزینه می باشد. حدود ۱.۵ میلیون كیلومتر از خطوط جاده ای آسفالته در ژاپن از مهمترین زیر ساخت های حمل و نقل در این كشور می باشد. جهت آشنایی بیشتر با سیستم حمل و نقل عمومی و جاده ای در این کشور و آشنایی باسیستم فروش بلیط، همراه سفر۷۲۴ باشید.


فستیوال های جالب غذا در دنیا

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲

در بیشتر نقاط جهان شاهد برگزاری فستیوال های غذا هستیم . این فستیوال ها برای دوستداران غذا و خوراکی بهترین انتخاب هستند تا روز خود را در مکان های برگزاری این فستیوال ها بگذرانند. همراه سفر724 باشید تا سفری همراه با خوشمزگی ها را تجربه کنید.


کدام روستاها در ایران برای گردشگری مناسب هستند؟

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۹

شاید بهتر باشد ما هم به جرگه روستاگردان بپیوندیم؛ مگر غیر از این است که روستاهای ایران در کنار داشتن زیباترین فضا، خونگرم ترین و ساده دل ترین مردمان را در خود جای داده اند؟سفر724 در این مطلب شما را با 10 روستای تاریخی و جذابیت های آن ها آشنا خواهد کرد. روستاهایی تاریخی و دیدنی که شگفتی های منحصر به فرد خود را دارند. 


به این کشورها می توانید بدون ویزا سفر کنید!

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۶

لازمه سفر به کشورهای خارجی داشتن گذرنامه و ویزا (روادید) می باشد. اما در این میان دولت های کشورهای مختلف بسته به مناسبات و روابط میان خود قراردادهایی را تنظیم می کنند تا امکان سفر بدون ویزا را برای ساکنان خود فراهم آورند. سفر724 شما را با کشورهایی آشنا می کند که بدون ویزا می توانید به آن ها سفر کنید.


لذت تجربه غذاهای خیابانی در سفر به استانبول (ترکیه)

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

با سفر724 همراه باشید تا به خیابان های استانبول (ترکیه) رفته و غذاهای خیابانی این کشور را به شما معرفی کنیم. از خوشمزه ترین های استانبول برایتان می گوییم تا چرب و چیلی و شیرین ترین هایش. با ما همراه باشید ، در مهمانی که مغازه ها و دستفروش های استانبول ما را به آن دعوت کرده اند تا بهشت را برای دقایقی در دهانمان احساس کنیم.


رحلت مجاهد نستوه، آیت الله هاشمی رفسنجانی تسلیت باد.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

سفر724 درگذشت و فقدان چهره فکور و بزرگمرد عرصه سیاست و مدیریت را به همه مردم عزیز و خانواده و دوستان و یاران ایشان تسلیت عرض می کند.


با جاده های بی نظیر در دنیا آشنا شوید.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۸

جاده هایی در دنیا هستند که به محض گرفتن گواهینامه رانندگی حتما باید در آن ها رانندگی کنید. با این جاده ها در سفر724 بیشتر آشنا شوید.


پایانه های مسافربری، عامل کاهش آسیب پذیری ساختار شهرها

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۸

وجود پایانه در شهرها، از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است. پایانه ها به عنوان مفصل ارتباطی جاده های برون شهری و درون شهری، مانع تردد اتوبوس ها به داخل شهرها می شوند و از این رو در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی های زیست محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی سازنده و ارزنده ایفا می کنند.


حمل و نقل عمومی و جاده ای در مالزی

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۵

جاده ها، مهم ترين وسيله برای ارتباط مكانهای مختلف در اين كشور هستند . بيشتر جاده های مالزی استاندارد و آسفالت می باشند . بطور كلي كشور مالزی دارای  98721  كيلومتر راه جاده ای مي باشد. سرويس های اتوبوسرانی بسيار پيشرفته ای در طول اين جاده ها سرويس دهی می كنند. در ادامه به بررسی سیستم حمل و نقل عمومی و جاده ای این کشور می پردازیم.


شهرهای رمانتیک دنیا برای گردشگری

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۲

در دنیا مکان ها و مناظر دیدنی فوق العاده زیادی وجود دارند و هر ساله افراد بی شماری از آنها دیدن می کنند. مردمی که برای سپری کردن تعطیلات یا گذراندن روزهای شاد ماه عسل به دنبال بهترین و زیباترین مکان ها می گردند شاید از مسافرت به جاهایی که به آنها اشاره کرده ایم، خوشحال شوند.


سیستم حمل و نقل در کشور ترکیه (قسمت دوم: حمل و نقل عمومی)

  • ۱۳۹۵/۱۰/۸

یکی از دغدغه های مسافران در زمان سفر به دیگر کشورها، چگونگی استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و مسیر یابی و رسیدن به مناطق گردشگری است. جهت کاهش این دغدغه راهنمایی مختصر در مورد سیستم حمل و نقل عمومی برای استفاده دوستانی که قصد سفر به استانبول را دارند فراهم آورده ایم که امید است مفید واقع گردد.


سال نوی میلادی به کشورهای همسایه سفر کنید!

  • ۱۳۹۵/۱۰/۷

با نزدیک شدن سال نوی میلادی حال و هوای دنیا نیز عوض شده است، مخصوصا کشورهایی که شهروندان مسیحی دارند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم مراسم و سنت های کشورهای همسایه را در جشن سال نوی میلادی به شما معرفی کنیم. با تهیه بلیط از سامانه سفر724 می توانید به این شهرهای زیبا در جشن سال نو سفر کنید.


سیستم حمل و نقل در کشور ترکیه (قسمت اول: حمل و نقل جاده ای)

  • ۱۳۹۵/۱۰/۷

سفر724 در این قسمت شما را با سیستم حمل و نقل جاده ای و عمومی کشور ترکیه آشنا خواهد کرد. چنانچه قصد سفر زمینی به کشور ترکیه را دارید شناخت این سیستم برای شما اهمیت خواهد داشت. در صورتیکه با روش های دیگر به مقصد برسید، داشتن اطلاعاتی در مورد سیستم حمل و نقل عمومی به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از سفر خود لذت بیشتری ببرید.


7 دلیلی که باید در جوانی سفر کرد!

  • ۱۳۹۵/۱۰/۴

سفر کردن در دوران جوانی می تواند یکی از بهترین فرصت های زندگی باشد. اینکه آدم قبل از شکل گیری شخصیتش، آدم هایی با فرهنگ متفاوت را ببیند و با شیوه های مختلف زندگی آشنا شود، تاثیرات خیلی مثبتی در طرز فکر و رفتار و سبک زندگی دارد.این مطلب برای همراهان سفر724 تهیه شده است تا دوباره تاکیدی داشته باشیم بر اینکه تا جوان هستید به مسافرت بروید.


6 موردی که فقط با سفر کردن آن ها را تجربه می کنید.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱

سفر به شما چیزهایی می آموزد که هرگز آن ها را در کلاس درس و یا هیچ کتابی یاد نمی گیرید. مسافرت دید شما را به فرهنگ ها، سنت ها و تجارب جدید باز می کند و بهترین راه برای برقراری ارتباط با دنیاست. در اینجا ما به تجربیات متفاوتی که با سفر کردن می توانید آن ها را به دست بیاورید اشاره می کنیم.


شب فر و کیان بر ایرانیان مبارک! یلداتون شیرین و پرخاطره

  • ۱۳۹۵/۹/۳۰

پاییز هزار‌رنگ می ‌رود و زمستان سپید رنگ از راه می ‌رسد، و در این میان شبی است بلند و پر از رمز و راز. شبی به بلندای یک فرهنگ، فرهنگی چند هزار ساله با آیین و رسومی رنگارنگ به سان پاییز و درون‌مایه‌ای پاک و سپید به رنگ زمستان.